Een bedrijf waar ik mee samenwerk, gebruikt momenteel de office formule van Belgacom. Ze betalen imo zwaar voor wat ze krijgen: € 203 ebtw.
Weliswaar zonder downloadlimiet!! .
én met een upload van 512Kbps.
Ik heb hen nu aangeraden om hun kosten te verlagen door bv een dxADSL business te nemen van 33 € ebtw met een beperkt volume van 75GB en iets of wat hogere (max) down en up.
Ze zien het echter niet zitten om met brobaII te werken.
Daarom een ander alternatief voorgesteld: Pro compact van Belgacom.
Volgens mijn mening is deze formule 90% hetzelfde voor minder dan de helft van de prijs.
ECHTER vind ik op de BGC website terug dat de normale pro compact nog een upload heeft van 320Kbps tegenover de normale 448Kbps.
Kan dit?
Weet iemand ook welke volume limieten de pro compact heeft.
Belgacom is namelijk goed in het verstoppen van informatie.
Bedankt.
ADSL Office/ ADSL pro compact
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Misschien Dommel NetConnect pro? Dat is 159 EUR (incl BTW) voor 4,6 Mb / 512 kb met ongelimiteerd dataverkeer en alle bijkomstigheden natuurlijk.
Of Tele2 ADSL, dat is 4 Mb / 512 kb voor 149 EUR (incl/excl weet ik nu niet).
ADSL Pro Compact [L] heeft geen datalimiet. 4,6 Mb / 448 kb, 144,85 EUR excl. BTW.
Ze mogen hun vergelijkende tabel trouwens eens te goed opmaken hoor
Geen wonder dat we er amper uitgeraken.
Of Tele2 ADSL, dat is 4 Mb / 512 kb voor 149 EUR (incl/excl weet ik nu niet).
ADSL Pro Compact [L] heeft geen datalimiet. 4,6 Mb / 448 kb, 144,85 EUR excl. BTW.
Ze mogen hun vergelijkende tabel trouwens eens te goed opmaken hoor
Geen wonder dat we er amper uitgeraken.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Wij hebben hier Pro compact [M] waarbij enkel de upload wat lager ligt, al de rest is hetzelfde (ook zonder limiet). Iets van een 90 € zonder btw, dacht ik?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Meer info kan je hier vinden.
Woops, zelfde tabel als die van LU
Als ik jou was zou ik toch wel wachten tot ADSL2 bij de verschillende providers gelanceerd is om een beslissing te nemen.
Woops, zelfde tabel als die van LU
Als ik jou was zou ik toch wel wachten tot ADSL2 bij de verschillende providers gelanceerd is om een beslissing te nemen.
Iedereen merci voor de snelle respons.
Dommel stel ik natuurlijk ook voor aangezien mijn persoonlijke voorkeur ook naar het BRUO netwerk gaat (schiet me niet dood, maar imo blijkt dit toch stabieler te zijn).
Wat ik eigenaardig vind is dat de Pro compact de gewone versie (zonder M of L) minder uploadsnelheid heeft als een gewone adsl go, ook vind ik jammer genoeg nergens een duiding van het volume.
(Dit vind ik ook nergens op de vergelijkende tabel terug.)
Nogmaals bedankt.
Dommel stel ik natuurlijk ook voor aangezien mijn persoonlijke voorkeur ook naar het BRUO netwerk gaat (schiet me niet dood, maar imo blijkt dit toch stabieler te zijn).
Wat ik eigenaardig vind is dat de Pro compact de gewone versie (zonder M of L) minder uploadsnelheid heeft als een gewone adsl go, ook vind ik jammer genoeg nergens een duiding van het volume.
Nogmaals bedankt.
-
- Elite Poster
volume is onbeperkt.Insom schreef:Iedereen merci voor de snelle respons.
Nogmaals bedankt.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
idd zonder beperking wel rekening houden met andere zaken zoals het aantal computers
het gebruik van een eigen modem kan niet op een pro compact op de office is dit een vrije keuze.
Je krijgt in het geval van de pro compact geen logins of paswoorden dit is in beheer van belgacom.
prijs is 86.70 excl BTW voor de standaard pro compact MAAR vraag aan jullie account manager naar eventueel betere voorwaarden.
Meestal geven ze deze wel bij contractverlengingen enz.
het gebruik van een eigen modem kan niet op een pro compact op de office is dit een vrije keuze.
Je krijgt in het geval van de pro compact geen logins of paswoorden dit is in beheer van belgacom.
prijs is 86.70 excl BTW voor de standaard pro compact MAAR vraag aan jullie account manager naar eventueel betere voorwaarden.
Meestal geven ze deze wel bij contractverlengingen enz.
The world is not enough!