speedtouch Home & USR router

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Pandoriaantje
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Hello,

Ik heb onlangs ADSL2fit aangevraagd en heb mij ondertussen al een Speedtouch home modem kunnen aanschaffen (2e hands).
Nu had ik deze graag gebruik in combinatie met mijn US robotics broadband router (model 8000-02).

Zou dit mogelijk moeten zijn? En moet ik met nog iets rekening houden voor een vlotte werking met ADSL2fit?

Dit zijn maar eerste stappen in ADSL dus bear with me (ex telenet klant) :-)
Weetgraag
Erelid
Erelid

Als je de setup van je router volgt (in de handleiding) mag je geen enkel
probleem hebben. Natuurlijk moet eerst je lijn geactiveerd zijn, die router in combinatie met de Speedtouch home is ideaal. Ik sluit niet uit dat er nog betere configs zijn maar ik draai nu al een tijdje met de SMC 7004ABR in combinatie met die modem en heb nog maar weinig probs gehad. Dus gewoon de setup goed volgen en je komt er wel.

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Pandoriaantje
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

ok, thx.
Polleke
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

Ik gebruik hier zo'n US R routertje met een speedtouch home. Dat werkt dus zonder problemen.

Enige probleempje dat ik al gehad heb, was de voeding van het routertje dat tussendoor (na een tweetal weken) de geest had gegeven, maar dat is in garantie opgelost.

Allé succes ermee...
Met vriendelijke groeten,

Polleke
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”