Skynet BELGIUM is snelste ISP ter wereld, kijk maar op speedtest.net in de top5. Belgacom is 2e.
België komt hiermee op de eerste plaats
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Het zijn allicht de mannen van Belgacom zelf die op kantoor wat plezier beleven, maar afgezien daarvan: 106362 kb/s = 13295,25 kB/s = ~13MB/s = ~780MB/m.Yanman.be schreef:Op een uur uw limiet erdoor? Het kan!
Not really. Ik denk de corporate backbone in 't datacenter van Belgacom zelf ofzo?Yanman.be schreef:Ik betwijfel of het met een ADLS Go abo'tje is, ik denk eerder VDSL of iets dergelijks. ( VDSL2+?)
Nee, toch niet. Die 3 km is maar random informatie hoorRogue schreef:Had jij geen VDSL ofzo Lord Utopia? (3 km van centrale af e.d.?)
Korte snelheidstestjes eindigen op 999Mbit/s. Das ruim voldoende voor een Gbit lijntjeRogue schreef:Ja maar ... écht 1000Mbit ? Of een lijntje van 155Mbit op een 1000Mbit NIC?
edit: ik zie dat belnet ondertussen 3000Mbit kan leverenWeet iemand sinds wanneer? De laatste keer dat ik keek was 155Mbit nog het maximum? o_O
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=18736Rogue schreef:edit: ik zie dat belnet ondertussen 3000Mbit kan leverenWeet iemand sinds wanneer? De laatste keer dat ik keek was 155Mbit nog het maximum? o_O
Bron?Sub Zero schreef:Korte snelheidstestjes eindigen op 999Mbit/s. Das ruim voldoende voor een Gbit lijntjeRogue schreef:Ja maar ... écht 1000Mbit ? Of een lijntje van 155Mbit op een 1000Mbit NIC?
edit: ik zie dat belnet ondertussen 3000Mbit kan leverenWeet iemand sinds wanneer? De laatste keer dat ik keek was 155Mbit nog het maximum? o_O
deze link op dezelfde site geeft een heel andere beeld voor Skynet in Vlaanderen (brabant). Not fastest afterallYanman.be schreef:http://speedtest.net/global.php?continent=3&country=71
Skynet BELGIUM is snelste ISP ter wereld, kijk maar op speedtest.net in de top5. Belgacom is 2e.
België komt hiermee op de eerste plaats. Nogal een contradictie als je de limieten ziet
. Op een uur uw limiet erdoor? Het kan!
ga jij maar huilen: