We hebben thuis Scarlet One en vroegen ons af of we een fax kunnen aansluiten? Ik heb wat zitten zoeken op de website van Scarlet, maar ik heb niets gevonden over een fax.
Iemand hier reeds ervaring mee? Werkt een fax in combinatie met Scarlet One (er is nog 1 phone poort vrij op de scarlet box).
Scarlet One & Fax
Een tijd geleden moest ik een fax doen naar scarlet.
Ik had hier nog een fax-toestel staan vanuit de belgacom tijd.
Deze aan gesloten en geprobeerd. Ging dus niet.
Reden weet ik niet maar zo weet je al dat het normaal niet werkt.
Misschien moet je dit aanvragen?
PS even vermelden dat ik ook Scarlet One heb.
Ik had hier nog een fax-toestel staan vanuit de belgacom tijd.
Deze aan gesloten en geprobeerd. Ging dus niet.
Reden weet ik niet maar zo weet je al dat het normaal niet werkt.
Misschien moet je dit aanvragen?
PS even vermelden dat ik ook Scarlet One heb.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Heb niets maar dan ook niet aangepast...
buiten natuurlijk mijn eigen instellingen zoals foon nummer enz.. maar dat moet met elke fax.
type Belgafax 1410 welliswaar niet zo jong meer, maar doet nog alles wat deze moet. zelfs op 14400
buiten natuurlijk mijn eigen instellingen zoals foon nummer enz.. maar dat moet met elke fax.
type Belgafax 1410 welliswaar niet zo jong meer, maar doet nog alles wat deze moet. zelfs op 14400
- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Inderdaad, is kut. Hangt van model tot model af.dukesbury schreef:Mja... is natuurlijk wel sneu als je die fax professioneel echt wel nodig hebt :sDevilzown schreef:Das best effort.
Werkt het dan is het goed, werkt het niet -> geen support.
Je kan er geluk mee hebben, dat het perfect werkt.
Je kan er pech mee hebben, dat gewoon niet werkt.
Proberen voor je een aankoop doet
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
Vreemd is dat je via Scarlet One kan faxen en blijkbaar ook met Dommel
homeconnect, maar Belgacom liet weten dat het via i-talk absoluut onmogelijk is om te faxen en daarom blijft men afhankelijk van Discovery of een klassieke lijn.
Zou men kunnen prutsen aan de instellingen van modem of fax om toch te kunnen faxen, verzenden en ontvangen....
homeconnect, maar Belgacom liet weten dat het via i-talk absoluut onmogelijk is om te faxen en daarom blijft men afhankelijk van Discovery of een klassieke lijn.
Zou men kunnen prutsen aan de instellingen van modem of fax om toch te kunnen faxen, verzenden en ontvangen....