je mening over dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
currykuru
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:11

Ik ben nu bij edpnet en ben er tevreden over, maar als je meer kan krijgen voor minder geld dan begin je na te denken. Vooral meer kunnen downloaden lijkt me interressant.

Wat vinden jullie van dommel ? Veel disconnects ? Veel problemen gehad tot nu toe ? Hoe is de service bij de helpdesk bijv ?

Ik ben benieuwd.
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Ik ben zeer tevreden over Dommel. Ik heb maximum snelheid (zie signature), kan downloaden zonder de traffic in het oog te houden en wanneer ik de helpdesk eens zou nodig hebben krijg ik binnen ongeveer een week antwoord op mijn vraag via hun ticket systeem. Ook kan ik onbeperkt de nieuwsservers gebruiken, waar ik ook altijd maximum snelheid haal. Dus over het algemeen, zeer tevreden!
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Ben ook tevreden over Dommel,op het begin wat problemen met disconnects,echter werd goed geholpen.telefonisch dan wel.Ticketsysteem,dwz mailen naar dommel geef ik zelf een slecht cijfer,vaak geen antwoord op mail,of pas antwoord na 2,3 weken.dat mocht voor mij beter
Live life to the Max
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Ik ben ondertussen al 28 maanden een tevreden Dommel klant.
Relax dat je niet steeds op je limiet moet letten.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Limieten: Goed
Snelheid: Goed voor ADSL.
Support: Slecht tot niet bestaande op bepaalde momenten.
Prijs/Qualiteit ( voor Belgie ): Goed

Ivm support ( antwoord op een ticket van dommel uit ):
Tevens willen we u graag meedelen dat we recent geinvesteerd hebben in extra personeel zodat we de dienstverlening kunnen verbeteren.
Helaas loopt er wel wat tijd over om deze mensen volledig operationeel te krijgen.
toerist
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:12
Locatie: Belgie
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Ben ook wel aan't uitkijken om misschien naar Dommel over te schakelen (ook Edpnet nu)
Maar zou wachten tot na 1juli (adsl2 natuurlijk).
Misschien dat ze dan terug problemen zullen krijgen als iedereen dan zal willen aansluiten op adsl2 ? toch zeker support problemen als ze veel klanten bijkrijgen?
ruben
Pro Member
Pro Member
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 sep 2005, 22:38

er is een heel subforum voor dommel ervaringen lees anders die eens ipv nodeloos een nieuwe thread te starten ?
Gebruikersavatar
UniCorn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 18 feb 2008, 13:55
Bedankt: 2 keer

Ikzelf ben twee maanden klant bij Dommel.

De snelheid is altijd stabiel, heel de dag door aan maximum snelheid,
je standaard limiet gaat waarschijnlijk wel een 100 GB zijn veronderstel ik?
Als je dan het boostpakket erbij neemt van +6 euro per maand, dan heb je 150GB limiet.
En aangezien je na 150GB op 4 Mbit gezet word, wat tevens ook de maximum snelheid voorlopig nog is,
heb je gewoon geen limiet en hoef je je nergens zorgen om te maken.

Ik heb eenmaal een Ticket aangemaakt ivm facturen en had een antwoord gekregen na 3 dagen die voor een oplossing zorgde.
Prijs zonder boostpakket voor Netconnect is maar 35 euro, met boostpakket 41 euro.

Dus voor mij is Dommel prima in orde.
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Al 2 jaar klant, zeer tevreden.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

bijna 10 maanden klant. tevreden, connectie stabiel (nog een seconde zonder internet gezeten). snelheid stabiel (geen overbelasting).
enige minpuntje: contact met support verloopt steeds stroever, lijken slachtoffer van hun eigen succes te zijn. het goeie nieuws is dat je support ongeveer niet nodig hebt, tenzij je gaat verhuizen/upgraden ofzo... dan kan het wel frustrerend zijn
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

dean3009 schreef:wanneer ik de helpdesk eens zou nodig hebben krijg ik binnen ongeveer een week antwoord op mijn vraag via hun ticket systeem.
10 maanden geleden was het misschien zo. laatste tijd gaan er verschillende weken over. mijn record is reactie na 8 weken. voor dringende gevallen is contact via mail absoluut af te raden. dan maar bellen, helaas naar duur 070 nummer
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Eerlijk is eerlijk: support is helemaal niet goed vergeleken met EDPNet, daar krijg je meteen antwoord op telefoon en mail tickets. Alhoewel ik dan weer op mijn laatste vraag bij Dommel wel een dag later antwoord had, misschien een goed teken...

Maar eens je opgeleverd bent zijn de specificaties gewoonweg schitterend. Ik kijk zelfs nooit meer naar mijn meter en het vliegt hier altijd aan zo'n 15 Mbit binnen.
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

1 Jaar klant, zeer stabiel, nog geen seconde zonder internet gezeten. met boostpakket ongelimiteerd internet. wat wil je nog meer
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Zeker geen klagen hier :-)
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

brooklyn schreef:1 Jaar klant, zeer stabiel, nog geen seconde zonder internet gezeten. met boostpakket ongelimiteerd internet. wat wil je nog meer


Brooklyn, hoe dikwijls dat ik de vliegenmepper wil pakken na een post van u dat kan je niet geloven. :lol:
Sorry dat ik off topic ging.
Afbeelding
Zelete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 06 feb 2008, 00:30
Locatie: Turnhout
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ongeveer een half jaar klant, dik tevreden. Haal maximum 420 kb/sec, en binnenkort nog meer (1300m van centrale). Dus ik blijf :)
tuurke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 28 sep 2002, 06:47

nonkie schreef:
brooklyn schreef:1 Jaar klant, zeer stabiel, nog geen seconde zonder internet gezeten. met boostpakket ongelimiteerd internet. wat wil je nog meer


Brooklyn, hoe dikwijls dat ik de vliegenmepper wil pakken na een post van u dat kan je niet geloven. :lol:
Sorry dat ik off topic ging.


waarom nonkie ?

2maand klant bij dommel , rock solid connectie , mooie prijs , altijd goede speed een happy dommel user dus
service bij de helpdesk ---> ik heb ze 1 keer gebeld en ze waren zeer vriendelijk
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 670
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

Same here , half jaar klant (netconnect+boostpack).
Goede snelheid (410-420;52 3km van de centrale) , geen last van disconnects en de limieten staan me wel aan.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk toekomt met 50-70GB (4gebruikers hier), maar ik heb voornamelijk voor dommel gekozen niet om veel films en dergelijke te downloaden maar gewoon wanneer ik iets wil/nodig heb het gewoon kan downloaden zonder te moeten omzien naar m'n limiet. Ik ga zeker niet downloaden om te downloaden :) en natuurlijk veel skype en muziek streaming.. af en toe ook is zattoo
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Hier is Edpnet sneller dan Dommel

De volumes van Dommel zijn groter

Met Edpnet nog nooit probs gehad

Als je een koppige pechvogel bent,zal niets bij Dommel je verbazen.

Of je er akkoord mee bent,is weer een andere vraag.

Ik had 2 Edpnet abo's,heb 1 geruild voor Dommel ,

en begin te denken dat ik een pechvogel ben,met misschien wat paranoia tot gevolg?
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

hier ook al 10 maanden klant bij dommel netconnect+boostpack

Ook nog geen probs had constante snelheid meer dan 2 km van de centrale.

De helpdesk kan veel beter en idd de repley op de mails duurt lang maar voorlopig heb ik de helpdesk nog niet nodig had voor dringende zaken.

conclusie deze is tevreden over het product dommel

en idd minpunt de helpdesk.
Afbeelding
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

yama schreef:hier ook al 10 maanden klant bij dommel netconnect+boostpack

Ook nog geen probs had constante snelheid meer dan 2 km van de centrale.

De helpdesk kan veel beter en idd de repley op de mails duurt lang maar voorlopig heb ik de helpdesk nog niet nodig had voor dringende zaken.

conclusie deze is tevreden over het product dommel

en idd minpunt de helpdesk.


voor cityconnect reageerde ze snel op mails etc.. ik denk nu dat het gewoon groeipijnen zijn.. want ze hebben heel veel 'kotbazen' naar hun getrokken..
predje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 jan 2008, 13:06

nja heb hier nu al een half jaar ofzo dommel
ik kan alleen zeggen :
alles is perfect, ik heb nergens klachten over OOK NIET OVER DE HELPDESK
tis ni omda telenet/belgacom hun klanten verwend met een gratis telefoonlijntje(WAAR JE EIGENLIJK OOK VOOR BETAALD????) dat deze provider dit kan met hun goedkopere tarieven, als je de helpdesk niet aanstaat bel je gewoon... op die paar euros dat het zal kosten zal het echt niet aankomen.... je hebt al veel meer bespaard door hun goedkopere tarieven
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

EDPnet is inderdaad ook een goede provider(net zoals Dommel) maar het lijkt wel of de tijd bij EDP blijft stil staan.(ik lees hier van veel mensen dat ze tevreden waren bij EDP,maar nu toch overstappen naar Dommel,e.a.)
Ik vraag mij af of EDPnet niet zit te wachten tot BC zijn adsl2+ lijnen moet opstellen,en dan messchien massaal zijn abbo' zal veranderen (weer up to date maken) ??
Bij Dommel hebben ze alvast laten weten de snelheid te willen optrekken,wat gaat de rest doen??
yurifedov
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 22 mei 2008, 13:26
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 3 keer

fluppie schreef:Bij Dommel hebben ze alvast laten weten de snelheid te willen optrekken,wat gaat de rest doen??


Het zijn mijn laatste dagen bij EDPnet, wat ik erg vind is dat er al meer dan een jaar geen enkel nieuwigheden bij EDPnet is gekomen. (behalve verkorting van nachttarief :evil: )
Bij Dommel al 3 maanden geleden wisten we dat ze met nieuwe steden gingen afkomen.
Volgens mij is de hoofdreden waarom veel mensen EDPnet verlaten ideeën gebrek aan communicatie. Kan ook zijn dat ze niks nieuw kunnen aanbieden. :???:
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

'k heb nu al bijna 2 jaar Netconnect, en buiten enkele kleine problemen in't begin (brolmodem was eigen fout, en een paar issues met hun firewall cluster) ben ik er heel tevreden van.

In die 2 jaar is er een kleine prijsstijging geweest, maar de meerwaarde die we ondertussen al gekregen hebben maakt dit meer dan goed.

Met de helpdesk heb ik alleen maar positieve ervaringen - altijd een goed antwoord gekregen.

Het enige waar ik minder over te spreken ben is hun outgoing mail server - dit blijft een enorm pijnpunt, steevast een half uur vertraging, indien niet meer, en in het weekeind loopt het al snel op tot een paar uur tot een halve dag. Irritant.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
currykuru
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:11

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb een paar dagen geleden een ticket aangemaakt bij my edpnet om te vragen of er vernieuwingen of aanpassingen komen aan de bestaande abonnementen.
Als antwoord zeiden ze me dat ze de dataverkeer (traffiek) in hun abonnementen niet van plan zijn te verhogen omdat de snelheid er aan zou lijden.

Dan maar naar dommel.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

yurifedov schreef:Volgens mij is de hoofdreden waarom veel mensen EDPnet verlaten ideeën gebrek aan communicatie. Kan ook zijn dat ze niks nieuw kunnen aanbieden. :???:
dat laatste zal wel dicht bij de waarheid zijn, ze sukkelen nu al op diverse plaatsen met overbelaste nodes, dus als ze limiet optrekken zal dat probleem alleen maar toenemen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

ondertussen al 21 maand bij dommel, nog geen sec spijt van gehad
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

currykuru schreef:Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb een paar dagen geleden een ticket aangemaakt bij my edpnet om te vragen of er vernieuwingen of aanpassingen komen aan de bestaande abonnementen.
Als antwoord zeiden ze me dat ze de dataverkeer (traffiek) in hun abonnementen niet van plan zijn te verhogen omdat de snelheid er aan zou lijden.

Dan maar naar dommel.
Toch wel raar dat de ene het zonder veel problemen kan en de andere niet... Ondertussen geeft edpnet wel commissies aan TA en maakt ze radioreclame. Tis kiezen of delen, zeker?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
v8x
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 aug 2007, 12:59

Staat er in de topictitel nu meningen over Dommel of over EDPnet?

Ontopic:
Ik ben tevreden over Dommel, geen disconnects, stabiele snelheid en sinds gisteren een snelle cityconnect plus verbinding.
Support nog niet nodig gehad dus geen mening daarover.
yurifedov
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 22 mei 2008, 13:26
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 3 keer

v8x schreef:Staat er in de topictitel nu meningen over Dommel of over EDPnet?



Volgens mij laatste tijd veel mensen van EDPnet naar Dommel overstappen.
Ik ben ondertussen 24 uur aangesloten bij Dommel Cityconnect en heel tevreden. :twisted:
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

Goztow schreef:Ondertussen geeft edpnet wel commissies aan TA

Roep je maar wat of heb je ook bronnen?

Hier ook dommel, best wel tevreden van, soms wat disconnects.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Rogue schreef:
Goztow schreef:Ondertussen geeft edpnet wel commissies aan TA

Roep je maar wat of heb je ook bronnen?

Hier ook dommel, best wel tevreden van, soms wat disconnects.
TA klanten krijgen een korting (en zitten ondertussen wel weer een jaar vast!). Dat kun je op zich minstens wel als een commissie zien (aangezien TA op die manier mensen kan aantrekken om zich op hun bladje te abonneren). Er is ook wel een redelijk vermoeden dat voor elke aansluiting die edpnet van TA krijgt, er wel eens een commissie zou kunnen zijn?

Ook sommige andere vergelijkende websites blijven halstarrig edpnet als beste keuze tonen. Ook een commissie?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 14 maa 2006, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 2 keer

dean3009 schreef:...Ook kan ik onbeperkt de nieuwsservers gebruiken, waar ik ook altijd maximum snelheid haal.


Zijn de nieuwsservers onbeperkt bij Dommel?
Staat er zo ongeveer alles op?

Want de goede nieuwsserver toegang bij EdpNet is voor mij momenteel de reden om bij EdpNet te blijven.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Chris_147 schreef:
dean3009 schreef:...Ook kan ik onbeperkt de nieuwsservers gebruiken, waar ik ook altijd maximum snelheid haal.


Zijn de nieuwsservers onbeperkt bij Dommel?
Staat er zo ongeveer alles op?

Want de goede nieuwsserver toegang bij EdpNet is voor mij momenteel de reden om bij EdpNet te blijven.
Waar de nieuwstoegang bij EDPnet gelimiteerd is op 10 GB, mag je bij Dommel 100 GB downloaden (je volledige standaard limiet). Doe je daar een boostpack bij, dan kan je ongelimiteerd downloaden van hun nieuwsdienst :)

Er zijn er drie, dus ik denk wel dat daar redelijk veel op staat :)
TjoekTjoek
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 nov 2006, 21:42

'k Ben niet volledig zeker maar de newsserver van dommel (giganews) heeft 200 dagen retentie en die van edpnet (eweka) iets van een 120 dagen.
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 14 maa 2006, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 2 keer

Holy Smoke :eek:
Da's niet mis.

Nog 2 vraagjes:
- Op Dommel.be staat dat met dat boost pack je toegang hebt tot de nieuwsserver op mediumband. Hoe snel is dat en hoe snel (of traag) is het normaal?
- Ik heb nu goede snelheid bij EdpNet, ga ik dat ook hebben bij Dommel of kan dat dan weer dik tegenvallen?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Chris_147 schreef:Want de goede nieuwsserver toegang bij EdpNet is voor mij momenteel de reden om bij EdpNet te blijven.
niet zo slim, als je weet wat een goeie payserver maar kan kosten. die van dommel is oké, maar geraakt al eens overbelast, vooral tijdens schoolvakanties
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Chris_147 schreef:Holy Smoke :eek:
Da's niet mis.

Nog 2 vraagjes:
- Op Dommel.be staat dat met dat boost pack je toegang hebt tot de nieuwsserver op mediumband. Hoe snel is dat en hoe snel (of traag) is het normaal?
- Ik heb nu goede snelheid bij EdpNet, ga ik dat ook hebben bij Dommel of kan dat dan weer dik tegenvallen?



Met boostpack blijf je snelheid hetzelfde ,heb toch geen verlies aan snelheid ondervonden.

Your DOWNLOAD Speed:
3410 kbps or 426 KB/sec
an efficiency of ~85%

Your UPLOAD Speed:
399 kbps or 50 KB/sec

Das mn snelheid op iets meer dan 2 km .
Afbeelding
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 14 maa 2006, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 2 keer

Tja, ik kan natuurlijk ook nog wel voor 5 euro in de maand externe newsserver toegang kopen, maar dan ben ik nog altijd beperkt tot 20GB per maand bij EdpNet.
Ik denk nu eerlijk gezegd niet dat ik iedere maand 20GB ga downloaden hoor, maar ja...
Welke zou je zo kunnen aanraden?
Gesloten

Terug naar “Dommel”