Ongeveer 3 weken geleden, ben ik voor mijn internet bij Belgacom weggegaan. (Heb er nu nog enkel een Classic Line voor te bellen)
Vandaag kreeg ik telefoon van Belgacom met de vraag of eens mochten langstkomen.
Ze zouden langstkomen om te bekijken of alles niet op één factuur zou kunnen en goedkoper.
Een stukje van het telefoongesprek
Waarschijnlijk gaat die (vanavond) terugbellen.Ik zei: Ja, maar ik ben juist overgestapt en ik hang daar ook vast voor een jaar, dus ik kan momenteel niets doen en ik wil ook niet terug overstappen naar Belgacom.
Reactie van telefoniste: We komen geheel gratis langst en bekijken alles samen met u. We kunnen u dan al zeggen wat u binnen een jaar moet doen en hoe u uw huidig contact binnen een jaar stopzet.
Ik zei: Sorry, ik denk echt niet dat dit nuttig is. Maar mijn vader is trouwens niet thuis.
Reactie van telefoniste: Staat uw telefoonlijn op zijn naam?
Ik zei: Ja
Reactie van telefoniste: Hij moet er best bijzijn. Kunnen we vanavond terugbellen?
Ik betaal momenteel €55 (telefonie+internet+tv:analoog+digitaal). Dus zelfs de Packs zijn niet goedkoper bv. Internet+TV = €50, Classic Line=€17 en dus €67 voor alles. En wil niet overstappen gezien de datalimiet
Heeft er iemand die nogal gehad? En wat doen ze als ze langstkomen?
Kan dit dan niet via de telefoon? (Of willen ze langstkomen voor u al te overtuigen om ineens te tekenen?)