Bellens: "Onze klanten willen 42 euro per maand betalen

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

@ blue sky, je hebt duidelijk heel hoge eisen ingesteld. Je krijgt allemaal bedrijfsabo's voorgeschoteld.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

dbr schreef:
Patje schreef:
Blue-Sky schreef:..
http://xs.be/
Die site vind ik niets speciaal, als je daar alles invult komt men terecht bij telenet .... haha wat een lachertje
Je bent ookwel volstrek achterlijk, anders had je gelezen en begrepen dat je opties voorgeschoteld krijgt.
Ik zal je uitleggen waar voor die opties zijn, door bij de opties een schaal te kiezen op de xs.be website 1 tot 100.
Als je alles op 100 zet krijg je onrealistische resultaten, zoals de twee telenet producten van 221 en 322 euro en nogwat cent per maand.
Wil je nou beweren dat de benchmark zelf slecht is omdat jij niet goed bent in resultaten peilen?
Begin jij ook al persoonlijk te worden ofwa? (wordt erg hier op het forum) bedankt om mij achterlijk te noemen :twisted:
ik heb wel niet overal 100% gezet he, hoe kun je nu weten wat ik heb ingevult. heb de test meermaals gedaan!

man man man als je niet tegen negatieve commentaar kan, zit je hier verkeerd!
Laatst gewijzigd door Patje 22 mei 2008, 23:28, in totaal 4 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

heb je ook including limited offer gedrukt?
dbr
Premium Member
Premium Member

Patje schreef:
dbr schreef:
Patje schreef:
Blue-Sky schreef:..
http://xs.be/
Die site vind ik niets speciaal, als je daar alles invult komt men terecht bij telenet .... haha wat een lachertje
..

Je schreef eerder zelf dat je alleen op telenet uitkomt als je alles op maximaal zet.
Was trouwens niet persoonlijk hoor! Wie de schoen past enzo
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Patje schreef:
Blue-Sky schreef:http://xs.be/
:roll:

Zou u mij willen vereren met het mij meedelen van uw input parameters? Allicht ergens uw minimale downloadsnelheid op meer dan 6Mbps gezet en tja, dan is Telenet inderdaad het enige landelijk beschikbare alternatief (tot de openstelling van ADSL2+). Zie niet echt in wat er zo valt te lachen dan?
ooh. shiny.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Blue-Sky schreef:
Blue-Sky schreef:
Telenet Xpert 1M/256k
Extra opmerkingen:
- vast IP adres
- targetted for business use
- guaranteed speed of 256/256
- .be domainname included 266.20 €
---KNIP---
Als ik die prijzen zie, blijf ik liever bij Belgacom.(ADSL Go)
Blue, aan u eigenlijk dezelfde vraag: welke input-parameters heb je gebruikt? Je krijgt zo goed als enkel SDSL-aanbiedingen en die komen slechts met héél specifieke eisen naar boven (ik denk aan een vast IP-adres bv.).

En nogmaals aan iedereen (en niet tegen Blue): ik beweer niet dat de site perfect is, maar ben meer gebaat bij wat constructieve commentaar dan gewoon zeggen "dan de boel niet werkt". Laten we er voor zorgen dat de boel zo goed mogelijk werkt, daar ben niet alleen ik bij gebaat.
ooh. shiny.
Rogue
Premium Member
Premium Member

Blue wilt denk ik wel een vast IP, & die gasten met hun telenet hebben gwn ALLES op maximum gezet. Kom je idd op de business abbo's van telenet uit.
Afbeelding
Blue-Sky
Erelid
Erelid

cloink schreef:Blue, aan u eigenlijk dezelfde vraag: welke input-parameters heb je gebruikt? Je krijgt zo goed als enkel SDSL-aanbiedingen en die komen slechts met héél specifieke eisen naar boven (ik denk aan een vast IP-adres bv.).

En nogmaals aan iedereen (en niet tegen Blue): ik beweer niet dat de site perfect is, maar ben meer gebaat bij wat constructieve commentaar dan gewoon zeggen "dan de boel niet werkt". Laten we er voor zorgen dat de boel zo goed mogelijk werkt, daar ben niet alleen ik bij gebaat.
Wel, zoals ik al schreef, jij hebt er genoeg tijd aan besteed en hier wou ik gewoon eens resultaten zien, qua adressen.

Vanzelfsprekend waren dit de dik betaalde, daar ik de vragen op maximum gezet had.
Had ik lange tijd geleden al eens geprobeerd, zonder daar echt nooit een tevredenstellend antwoord op te krijgen.

Simpel wil ik nu zeggen, hopelijk doet Belgacom iets aan een upgrade, zoals hollebollegijs schreef.
hollebollegijs schreef:kijk, we zien wel wat ze met de limieten gaan doen hé.
PS: zonder al te hoge kosten per maand.
[niet dat dit mijn maandelijkse onkosten zou verdubbelen] :wink:
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Blue-Sky schreef:
cloink schreef:Blue, aan u eigenlijk dezelfde vraag: welke input-parameters heb je gebruikt? Je krijgt zo goed als enkel SDSL-aanbiedingen en die komen slechts met héél specifieke eisen naar boven (ik denk aan een vast IP-adres bv.).

Wel, zoals ik al schreef, jij hebt er genoeg tijd aan besteed en hier wou ik gewoon eens resultaten zien, qua adressen.

Vanzelfsprekend waren dit de dik betaalde, daar ik de vragen op maximum gezet had.
Had ik lange tijd geleden al eens geprobeerd, zonder daar echt nooit een tevredenstellend antwoord op te krijgen.

Simpel wil ik nu zeggen, hopelijk doet Belgacom iets aan een upgrade, zoals hollebollegijs schreef.
hollebollegijs schreef:kijk, we zien wel wat ze met de limieten gaan doen hé.
PS: zonder al te hoge kosten per maand.
[niet dat dit mijn maandelijkse onkosten zou verdubbelen] :wink:

geduld hebben, is immers een schone deugd.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Nog even, wachten en die kleine grijphandjes worden weer gevuld. :lol:
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

hollebollegijs schreef:geduld hebben, is immers een schone deugd.
Klopt, we moeten nog even wachten alvorens ADSL2 hier (Lochristi) beschikbaar is en we Belgacom kunnen buitengooien.
En, oh ironie: het zal een ADSL2 abonnement worden van een alternatieve provider dat dan waarschijnlijk aangevuld wordt met een Telenet abonnement.

B.t.w. een aantal van onze SDSL verbindingen hebben we al opgezegd en onze servers zijn verhuisd naar Hostbasket (recent overgenomen door Telenet).

hollebollegijs,
Begrijp me niet verkeerd, en neem dit dus a.u.b. ook niet persoonlijk.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Belgacom het beste netwerk (lees goede latency, hoge uptime, helpdesk, etc...) heeft van Belgie en ik ben bereid om daar extra voor te betalen.
Echter als aan mijn behoeftes (vooral hogere upload en in mindere mate maar toch al nodig gehad de limieten) niets gedaan wordt dan rest er mij niets anders dan op zoek te gaan naar alternatieven.

Leg mij a.u.b. eens uit waarom Belgacom zoveel moeite doet om nieuwe klanten binnen te halen (o.a. met Belgacom TV, Mobile Internet, allerlei packs) en de behoefte van de klanten waar ze echt veel kunnen aan verdienen (SDSL, ISDN abonnementen, internationale gesprekken, MSN nummers - waarschijnlijk de meest lucratieve dienst die er bestaat, enz...) negeert? <IRONIC MODE ON>Woops, die behoefte bestaat niet volgens jullie woordvoerder </IRONIC MODE OFF>
Patje
Elite Poster
Elite Poster

dbr schreef:
Patje schreef:
dbr schreef:
Patje schreef: Die site vind ik niets speciaal, als je daar alles invult komt men terecht bij telenet .... haha wat een lachertje
..

Je schreef eerder zelf dat je alleen op telenet uitkomt als je alles op maximaal zet.
Waar zie jij ergens in mijn post dat ik zeg dat ik alles op max heb gezet?
trouwens die test deed ik al enkele maanden geleden.
Ik zal er niet meer van spreken of op reageren, want volgens mij is er hier al genoeg gezegd geweest.
alles wat uitkomt op telenet is voor mij een lachertje ....
"want dit is hier allemaal offtopic met die site"
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Dat is kort door de bocht... iemand die snelheid heel belangrijk vindt en voor wie prijs geen rol speelt, zal bij Telenet vinden wat hij zoekt!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster

Goztow schreef:Dat is kort door de bocht... iemand die snelheid heel belangrijk vindt en voor wie prijs geen rol speelt, zal bij Telenet vinden wat hij zoekt!
Waarom? Dan neem je toch meteen glasvezel? :lol:
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Patje schreef:Ik zal er niet meer van spreken of op reageren, want volgens mij is er hier al genoeg gezegd geweest.
Ik zou het toch nog apprecieren als je - desnoods via PM - me even inlicht over uw parameters. Dit is nl. een regelrechte aanfluiting van mijn principes. :| Als je dan ná mijn uitleg de ganse boel nog een lachertje vindt, dán pas zal ik me er probleemloos bij neerleggen.
ooh. shiny.
Rogue
Premium Member
Premium Member

cloink schreef:
Patje schreef:Ik zal er niet meer van spreken of op reageren, want volgens mij is er hier al genoeg gezegd geweest.
Ik zou het toch nog apprecieren als je - desnoods via PM - me even inlicht over uw parameters. Dit is nl. een regelrechte aanfluiting van mijn principes. :| Als je dan ná mijn uitleg de ganse boel nog een lachertje vindt, dán pas zal ik me er probleemloos bij neerleggen.
Als je alles op maximum zet en overal ja zegt(niet de expert) kom je op de 2 business-abbo's van telenet uit.
Afbeelding
dbr
Premium Member
Premium Member

Patje schreef:
dbr schreef:
Patje schreef:
dbr schreef: ....
..
..
"want dit is hier allemaal offtopic met die site"
Er zijn ook mensen die iedere moslim die zich doodrijdt een lachertje vinden..
Wat moeten mensen met zo'n acherlijk statement of je het nou wil horen of niet er zijn mensen die wel Telenet willen en de website XS.be biedt een vergelijkingsmogelijkheid.
Jij beweerd dat die mogelijkheid slecht is omdat ze Telenet niet weren, je bent dus gewoon een soort Hitler in de dop.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Rogue schreef:Als je alles op maximum zet en overal ja zegt(niet de expert) kom je op de 2 business-abbo's van telenet uit.
Jamaar, hij zegt vervolgens:
Waar ik kan uit afleiden dat hij dat niet doet en tóch niets anders dan Telenet krijgt? Het lijkt me zelf ook nogal enorm sterk en allicht kan hij zijn ongelijk niet toegeven, maar ik had het graag nog even met cijfers en feiten bevestigd.
ooh. shiny.
Patje
Elite Poster
Elite Poster

dbr schreef:Je schreef eerder zelf dat je alleen op telenet uitkomt als je alles op maximaal zet.
trouwens die test deed ik al enkele maanden geleden. deed de test 2 keer met verschillende parameters en had steeds telenet als provider
als het toch maar is om de mensen te verwijten van achterlijke mens en Hitler, kunnen ze de Pot Op !
leer eerst eens goed lezen en schrijven (liefst 2 x lezen) en denk 2x na voor je iets post, zoals achterlijke mens en Hitler namen noemt!
sommigen kunnen gewoon geen dicussie voeren zonder een ander te verwijten, erg vind ik dat .....
Laatst gewijzigd door Patje 23 mei 2008, 16:47, in totaal 1 gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Patje schreef:Ik heb gezegd dat ik er niet meer op reageer !
Right, dat zegt genoeg. :roll:
cloink schreef:allicht kan hij zijn ongelijk niet toegeven
:roll:
ooh. shiny.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

cloink schreef:
Patje schreef:Ik heb gezegd dat ik er niet meer op reageer !
Right, dat zegt genoeg. :roll:
@Patje : verschillende users uit elkaar houden is blijkbaar moeilijk... ofwel heb ik ergens iets gemist.
@cloink : met dit soort opmerkingen gaat hij jou geen info geven over de parameters die hij gebruikt heeft op je site (iets wat Patje misschien niet weet)
If you can't beat them, confuse them.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

CueBoy schreef:@cloink : met dit soort opmerkingen gaat hij jou geen info geven over de parameters die hij gebruikt heeft op je site (iets wat Patje misschien niet weet)
Ik heb tot tweemaal toe op redelijk beschaafde wijze gevraagd naar info. Als ik dan een antwoord alla "foert!" krijg, tja?

En als dat inderdaad het pijnpunt is:

@Patje: ik beheer xs.be, dus problemen daarmee trek ik me redelijk persoonlijk aan.
ooh. shiny.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster

Zeg Chris, Bornem ligt toch niet in Limburg?
Of mis ik iets? :lol:
dbr
Premium Member
Premium Member

Patje schreef:
dbr schreef:..
..
als het toch maar is om de mensen te verwijten van achterlijke mens en Hitler, kunnen ze de Pot Op !
leer eerst eens goed lezen en schrijven (liefst 2 x lezen) en denk 2x na voor je iets post, zoals achterlijke mens en Hitler namen noemt!
sommigen kunnen gewoon geen dicussie voeren zonder een ander te verwijten, erg vind ik dat .....[/quote]

Als je problemen hebt met hoe ik schrijf, jou probleem dat maakt mij nou helemaal niets uit.
Als je problemen hebt met mijn manier van communiceren, dat kan en dat mag. Veel plezier met die problemen..
Maar als je ze niet op max gezet hebt, welke parameters heb je dan wel gebruikt? ik kan jou ervaring namelijk niet simuleren ook een paar maanden terug niet.
Je kan nu de beledigde pik uithangen, maar dat komt je natuurlijk wel erg goed uit he..
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

BasMSI schreef:Zeg Chris, Bornem ligt toch niet in Limburg?
Of mis ik iets? :lol:
Neen, helemaal niet. Mijn registrar gaat hier de mist in en ik heb niet meteen zin om een transfer aan te vragen. :?
ooh. shiny.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster

cloink schreef: Neen, helemaal niet. Mijn registrar gaat hier de mist in en ik heb niet meteen zin om een transfer aan te vragen. :?
Ik had al zo'n vermoeden....maar waarom staat jou naam ook bij de Registrar?
Anyway, ik heb je site ook eens geprobeerd, maar Evonet komt precies nooit naar voren.
Wat ik ook mis is stabiliteit, want die optie mist in je keuze....weet het, is een moeilijke, maar wel belangrijke.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

BasMSI schreef:waarom staat jou naam ook bij de Registrar?
Ik ben reseller (enkel voor m'n eigen domeinen hoor).
BasMSI schreef:Anyway, ik heb je site ook eens geprobeerd, maar Evonet komt precies nooit naar voren.
Ze zijn wat te duur, zeker als ADSL-provider. Ze worden uit het water geblazen door de low-cost providers. Enkel de Rocket (dacht ik?) wil wel eens naar boven komen bij specifieke eisen.

EDIT: oeps, toch niet, daar de Rocket niet overal beschikbaar is en dus in de categorie valt waar low-cost ADSL2+'s de plak zwaaien.
BasMSI schreef:Wat ik ook mis is stabiliteit, want die optie mist in je keuze....weet het, is een moeilijke, maar wel belangrijke.
Tja, een straatje zonder einde vrees ik. Het probleem is dat een factor als "stabiliteit" of "klantvriendelijkheid" (en andere) gewoon niet objectief meetbaar zijn. Ik ben dan ook niet bij machten om dit mee te nemen in het vergelijk.
ooh. shiny.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster

Sorry maar duur zijn ze absoluut niet.
Sterker nog, ze zijn een van de goedkoopsten.

Het probleem is dat Evonet een bedrijven provider is, en ze gebruiken gewone gebruikers als opvulling va bandbreedte.
Wel is het zo dat ze op elk abbo FUP hanteren, maar ze vermelden het niet, ze hebben slechte ervaringen met misbruikers.
Bovendien bieden ze aansluiting op zowel Scarlet- als BGC-Dslams, naar keuze als je ze vraagt.

Ik heb zelf Belgacom-Go op Evonet, en dit was een keuze omdat ik veel modem-routers moest instellen en testen, via BGC-dslam kan je vrijwel alles testen, ook Scarlet want er zijn nog altijd BGC scarlet klanten!

Ik betaal 77 euri per maand aan Evonet en heb geen flauw idee hoeveel trafiek ik doe, 3 jaar geleden was het 30~35GB per maand.
Zal nu vast veel en veel meer zijn, ik vraag het ze niet meer, want het kan ze toch niet schelen :lol:

Verkopen van Evonet abbo's doe ik heel af en toe, veel mensen schrikken af dat ze limieten hebben staan op de website, maar ze hanteren ze niet.
En ze zijn niet van plan de website te veranderen....maar het is wel zo....
Spijtig, maarja, ze zijn een ander slag provider, voor hun telt een tevreden klant...

Klinkt als reclame, ik weet het, echter het probleem is dat ze echt zo zijn.
Google er maar op na, iedereen zegt dat het zo is.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Nee, toch niet.

Evonet Performer: 34,90 voor 10 GB en 3 Mb/192 kb, ok, laten we zeggen dat ze een F.U.P. toepassen van 40 GB, en hun snelheid zo hoog mogelijk zetten op 4 Mb/ 512 kb
Dommel Netconnect: 35,95 voor 100 GB en 4 Mb/448 kb

en Dommel is zelfs nog niet de goedkoopste. DX-Adsl gaat onder die prijs door, EDPnet gaat eronder door, Euphony, E-Leven, Vitaya, should I go on?
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

BasMSI schreef:Sterker nog, ze zijn een van de goedkoopsten.

Wel is het zo dat ze op elk abbo FUP hanteren, maar ze vermelden het niet, ze hebben slechte ervaringen met misbruikers.
Helaas kan ik hier ook geen rekening mee houden, netzomin als met promoties. Als ze als een FUP-provider aanzien willen worden, moeten ze het maar in hun contract zetten. FUP is zowat het vaagste wat er is en kan dus niet (correct) gebruikt worden in een objectieve vergelijking.

Maar goed, ik vermoed dat hun doelgroep dan ook niet meteen mijn site zal hanteren?
ooh. shiny.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster

Ja dat is goed mogelijk.
Echter, je noemt ze helemaal niet en er is nog iets anders mis aan je site.
Jij gaat uit van een BGC-abbo, beter zou je dat wijzigen in: heb je reeds ADSL?
Denk ik toch?

BTW, kijk hier eens: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=13040
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

BasMSI schreef:Echter, je noemt ze helemaal niet
Dat wil zeggen dat er steeds 18 andere abonnementen/providers interessanter zijn (prijs/volume/snelheid in acht genomen). Net zoals ik vrij zelden bv. Belgacom toon (omwille van dezelfde reden).
BasMSI schreef:Jij gaat uit van een BGC-abbo, beter zou je dat wijzigen in: heb je reeds ADSL?
Dacht het niet? Het volstaat nl. dat je een Belgacom-telefoonlijn hebt. Je moet daarvoor niet per sé ADSL hebben. Die vraag stel ik omdat ik dan 6,85€ extra aanreken (voor de verplichte telefoonlijn voor ADSL).
BasMSI schreef:BTW, kijk hier eens: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=13040
Daar wordt enkel aangetoond (door Uzzi) dat een FUP ook wel eens tegen je kan werken. Zoals gezegd: indien zij niet officiëel een FUP aanbieden en dus moedwillig in een nóg grijzere zone willen opereren, dan zal dat ook zo weerspiegeld worden op mijn site.
ooh. shiny.
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Ik volg de discussie nu al een tijdje, voor wat betreft Belgacom is het dus wachten tot wanneer meer duidlijkheid komt.
yama schreef:Maar ik denk toch dat belgacom iets uit hun mouw zullen schudden als tegenzet vs telenet.
En
hollebollegijs schreef: geduld hebben, is immers een schone deugd.
Dit was echter in een andere thread.
nogChoco
Premium Member
Premium Member

cloink schreef:
BasMSI schreef:Jij gaat uit van een BGC-abbo, beter zou je dat wijzigen in: heb je reeds ADSL?
Dacht het niet? Het volstaat nl. dat je een Belgacom-telefoonlijn hebt. Je moet daarvoor niet per sé ADSL hebben. Die vraag stel ik omdat ik dan 6,85€ extra aanreken (voor de verplichte telefoonlijn voor ADSL).
[/quote]
Voor sommige abos heb je geen Belgacom factuur meer.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster

cloink schreef: Dacht het niet? Het volstaat nl. dat je een Belgacom-telefoonlijn hebt. Je moet daarvoor niet per sé ADSL hebben. Die vraag stel ik omdat ik dan 6,85€ extra aanreken (voor de verplichte telefoonlijn voor ADSL).
Je kan ook raw-copper nemen, welliswaar duurder, maar raar maar waar verkiezen sommigen dat boven Disco.
Waarom weet ik niet, want je kan gewoon Disco nemen en de telefoon uittrekken :lol:
cloink schreef: Daar wordt enkel aangetoond (door Uzzi) dat een FUP ook wel eens tegen je kan werken. Zoals gezegd: indien zij niet officiëel een FUP aanbieden en dus moedwillig in een nóg grijzere zone willen opereren, dan zal dat ook zo weerspiegeld worden op mijn site.
Ik ben het met je eens hoor, ik baal zelf als een stekker dat Evonet niet gewoon FUP op hun website zet.
Hopelijk komt de ISPA/BIPT/regering eens met een wettelijke regeling/voorstel dat ze de werkelijke gegevens eens op hun website moeten zetten.
En bij iedereen.
Soms heb ik de indruk dat ze het met opzet zo vaag houden, maar dat ligt vast aan mij :lol:
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster

nogChoco schreef:
cloink schreef:
Voor sommige abos heb je geen Belgacom factuur meer.
Die verrekenen het gewoon in de prijs...maar betalen doe je het toch.
Rogue
Premium Member
Premium Member

Hoe zit dat eigenlijk met dommel homeconnect? Betaalt dommel raw copper aan bgc?

edit: dikke dtfout -_-
Laatst gewijzigd door Rogue 24 mei 2008, 18:58, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Rogue schreef:Hoe zit dat eigenlijk met dommel homeconnect? Betaald dommel raw copper aan bgc?
Yep
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”