Gezocht; affiches uit bushokjes

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
stonestrong
Plus Member
Plus Member

Misschien een ietwat ongewoon topic, maar ik ben op zoek naar iemand die bij JC Decaux (of een ander soortgelijk bedrijf) werkt.

Deze week hingen er over geheel Belgie affiches van h&m, en die zouden wel mooi passen op mijn kot.
Ik heb JC Decaux zelf al een mailtje gestuurd, en iedereen kan die posters in Brussel afhalen, alleen ons kot is in Antwerpen, en Brussel is wel een eindje voor een poster. Ik ben dus op zoek naar iemand die bij JC Decaux werkt en eventueel de oude affiches zou willen opsturen, of ergens afspreken wanneer hij een bepaald hokje openmaakt in regio antwerpen / hoboken.

Dus ken je iemand, of kan je zelf aan die affiches geraken, gelieve dan te antwoorden of pm'en :)

Mvg
Afbeelding
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb hetzelfde ondernomen om een poster van oneill te krijgen, maar zo heb ik het opgelost: ik heb een mailtje gestuurd naar de verdeler van oneill en daar ben ik ze kunnen gaan afhalen. Misschien moet je dat ook eens proberen. Een mailtje sturen naar h&m ofzo
stephan
Elite Poster
Elite Poster

in een H&M winkel kan je die normaal zo afhalen.
Al wat je moet doen is wachten op het einde van een collectie.
Succes
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

Wanneer zo'n JC Decaux man is affiches aan't verwisselen... hem gewoon aanspreken en vragen achter een affiche... was een aantal jaar geleden geen probleem.
If you can't beat them, confuse them.
reyntjensw
Pro Member
Pro Member

Je moet hem dan ook wel tegenkomen hé
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

Dat was in ons geval gemakkelijk : vanop ons bureau zagen we de Rooseveltplaats in A'pen... en daar staan véél hokjes :lol:
reyntjensw
Pro Member
Pro Member

Weet er iemand toevallig wanneer ze hier in gent rondkomen?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Waar is den tijd dat we die nog konden stelen uit de buskotjes *mijmer*
gert.jansen
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Contacteer:

ditCh schreef:Waar is den tijd dat we die nog konden stelen uit de buskotjes *mijmer*
Was net hetzelfde aan het denken... In mijn studententijd trokken wij er telkens 's avonds op uit om de mooie posters uit de hokjes te halen - net nadat ze gewisseld waren.
Met een man of 4 was dat perfect te doen :)

... waar is de tijd ...
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member

Je kan ze ook gewoon aan het gemeentehuis afhalen. Althans, dat is zo in kortrijk. Misschien eens rondvragen op het gemeentehuis?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

SantaSCSI schreef:Je kan ze ook gewoon aan het gemeentehuis afhalen. Althans, dat is zo in kortrijk. Misschien eens rondvragen op het gemeentehuis?
Wij gingen die altijd stelen in Kortrijk, maar ik weet dat er het laatste jaar dat ik in Kortrijk zat die regeling was dat je ze in het stadhuis kon gaan ophalen ( net omdat er zoveel gestolen werden ).
stonestrong
Plus Member
Plus Member

ditCh schreef:Waar is den tijd dat we die nog konden stelen uit de buskotjes *mijmer*
Heb al eens gekeken hoe die sloten in mekaar zitten, maar helaas, daar zijn soms nogal exotische sleutels voor nodig :D
CueBoy schreef:Dat was in ons geval gemakkelijk : vanop ons bureau zagen we de Rooseveltplaats in A'pen... en daar staan véél hokjes :lol:
Zit jij daar nog? Indien ja, komen die mensen op een vast tijdstip, of is dat gewoon 'in de loop van dinsdag'
Afbeelding
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

stonestrong schreef: Heb al eens gekeken hoe die sloten in mekaar zitten, maar helaas, daar zijn soms nogal exotische sleutels voor nodig :D
Geen idee hoe ze nu in mekaar zitten. Maar toen kon je ze makkelijk open krijgen met een fietsslot ( zo een beugelgeval ).
stonestrong
Plus Member
Plus Member

ditCh schreef:
stonestrong schreef: Heb al eens gekeken hoe die sloten in mekaar zitten, maar helaas, daar zijn soms nogal exotische sleutels voor nodig :D
Geen idee hoe ze nu in mekaar zitten. Maar toen kon je ze makkelijk open krijgen met een fietsslot ( zo een beugelgeval ).
verklaar u nader?
zo'n hoefijzerslot bedoel je?
Afbeelding
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

stonestrong schreef:
CueBoy schreef:Dat was in ons geval gemakkelijk : vanop ons bureau zagen we de Rooseveltplaats in A'pen... en daar staan véél hokjes :lol:
Zit jij daar nog? Indien ja, komen die mensen op een vast tijdstip, of is dat gewoon 'in de loop van dinsdag'
Neen, neen, al 6 jaar nietmeer... tegenwoordig breng ik mijn dagen door op een industrieterrein in Braine-l'Alleud... wat iets minder is qua omgeving :-)
stonestrong
Plus Member
Plus Member

Verdoeme :P

Kamperen voor een stel posters is wel een beetje teveel van het goede :D
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”