Patje schreef:
Euhm andere Isp's beter doen? dat denk jij.
niemand doet beter dan belgacom qua uptime en stabiliteit!
Als ik het forum hier bekijk van Edpnet, scarlet en Dommel zie ik niets anders dan problemen met dit en problemen met dat.
Goedkoper en meer volume bij de anderen is al langer geweten dan vandaag, ik betaal dan ook liever iets meer en ben ik zeker van mijn stabiele verbinding.
Je breekt hier al hun Adsl2+ af zonder dat je weet hoe het werkt ....
Wel ik kan je met zekerheid zeggen dat Evonet (vroeger XS4ALL) het veel beter doet dan Belgacom, Scarlet, EDPNet en Dommel samen.
Belgacom, laat me niet lachen, daar MOEST ik bij zitten om ADSL te hebben, na een aantal jaar MOESTEN ze gelukkig de boel openstellen en ben ik op advies van Johan Zwiekhorst naar XS4ALL gegaan.
Van die overstap heb ik nog nooit spijt gehad.
De uitval is nihil, als het 1x per jaar 5 minuten is, is het veel.
Wel kijk eens op het forum naar Evonet? Zie je geen tot niks problemen....oeps...ga je vast aanvoeren dat die geen gebruikers hebben....
Een forum waar mensen over problemen praten is niet representatief voor een providers stabiliteit of snelheid ofzo.
Maar als bepaalde namen amper genoemd word met problemen, wat dan?
Je kan een provider niet beoordelen als je ze niet kent, zo simpel is het.
Ik ken reeds diverse providers en van allen die ik ken is Evonet toch echt wel de beste als je ADSL kan hebben, mits je geen GIGA-downloader bent maar FUP genoeg is.
Anders zit je beter bij Dommel.
Maar Belgacom is vergeleken met beiden enorm slecht. 20GB....pffff da's op voor je het weet....
Ik weet niet wat ik op het moment doe, maar het ligt er ver en ver boven.....en bovendien al jaren....
Blijf jij toch lekker bij Skynet lekker veel geld wegsmijten, mij kan het niet schelen hoor
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)