Animated gifje

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
t.r.i.n.
Pro Member
Pro Member

Hallo,

Ik hoop dat mijn bericht hier goed staat ?

Ik ben op zoek naar een bepaald animated gifje. Het gaat om een next en back button, maar ik vind enkel de next button (zie atachment) . Weet iemand waar ik de back button van deze serie kan vinden ( of eventueel posten in dit forum als dit toegelaten is ? ) Het zou wel een transparante achtergrond moeten hebben, die met witte en zwarte achtergrond heb ik reeds gevonden.

Reeds bedankt op voorhand :mrgreen: !!
Bijlagen
next.gif
next
(10.4 KiB) 693 keer gedownload
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

je kan proberen zelf de achtergrond transparant te maken met photoshop ofzo
Slekken
Pro Member
Pro Member

Pfiew, das wel een heel specifieke vraag hoor. Maar niet getreurd, als ik dat gifje tegenkom, laat ik zeker iets weten. :wink:

greetz
t.r.i.n.
Pro Member
Pro Member

Na een drietal uurtjes zoeken !!! heb ik hem gevonden ... :eek: Nu effe unpluggen, back to reality ....

Toch bedankt voor jullie hulp.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Kun je hem misschien ook hier posten... wie weet zijn er nog anderen die dezelfde gifs willen gebruiken :wink:
If you can't beat them, confuse them.
t.r.i.n.
Pro Member
Pro Member

Geen probleem :mrgreen:
Bijlagen
back.gif
(15.67 KiB) 652 keer gedownload
next.gif
(15.73 KiB) 652 keer gedownload
crapiecorn.

toch een beetje ordinair als je het mij vraagt , text links 4 ever (of een mooie button ;-)
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Vind de animatie storend als button, te onrustig en neemt zo maar even meer dan 16000 bytes, beetje veel als je meerdere van die dingen wenst. Nu, als je over veel plaats beschikt... :???: :twisted:
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Hehe,

Ik ben blijkbaar té laat :).
Ik heb die reeks buttons... van in den tijd dat ik mijn allereerste stapjes in de html wereld zette..toen heb ik ook die buttons gebruikt... en toen ik eindelijk iets qua geheel afgewerkt had en ernaar keek, vond ik dat het op niets trok.. ook omwille van die buttons...maar ook omdat ik ge-experimenteerd had met nen JApplet die slakke traag was.

Ik volg dus beetje de mening van Blue-Sky.. is idd storend voor de navigatie..
Sindsdien ben ik de mening toegedaan: "eenvoud siert". Hoe eenvoudiger.. zonder véél foefjes.. hoe mooier...

Maar kom... je hebt de buttons.. en kan je site verder maken. Misschien verander je ook nog van gedacht na een tijdje erop gekeken te hebben..
I love it when a plan comes together!
t.r.i.n.
Pro Member
Pro Member

Misschien verander je ook nog van gedacht na een tijdje erop gekeken te hebben...

Ze trekken inderdaad véél aandacht ... misschien iets teveel, de inhoud gaat er inderdaad onder lijden ... pffff, drie uur voor niks gewerkt ... :cry:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

t.r.i.n.

je moest eens weten hoe veel ik indertijd gezocht en gedaan en geschreven en .. en dan vastgesteld heb.. nah, toch maar niet...

Leren = via vallen en opstaan ;-).
Is iets wat je nu leert.. en op je volgende websites zal je niet naar zulke elementen grijpen.. omdat je nu weet dat ze idd wel redelijk wat onnodige aandacht trekken...dus het is zeker niet totaal voor niks.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”