Dit is wat ik vandaag van belgacom kreeg toegestuurd :
Ik ben zelf voor internet geen klant bij hen want ik zit bij scarlet
Dus het gaat hier over adsl budget en daar staat het volgende bij :
1) u surft aan topsnelheid
2) u surft onbegrensd
Er staat nog wat andere info bij ook, maar niks speciaals. Ze bieden dit aan tegen 20 euro per maand voor 1 jaar , maar dan moet ik wel een classc lijn hebben voor 17,5 euro per maand.
Deze actie is geldig tot 31 mei .... volgens mij staat er nog niks op het forum ivm dit. Weet iemand hier iets van ?
Ik heb al eens op de belgacom site gekeken maar ook daar kon ik geen info vinden over de snelheid of over wat "onbegrensd" inhoudt.
Kan iemand hier wat meer info over geven ??
Vooral de up and down snelheid en de limieten ... of is onbegrensd deze keer ook echt onbegrensd zoals in geen limieten meer ?
Belgacom adsl budget actie ??
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Onbegrensd surfplezier, tot uw maandelijks volume bereikt is
Telenet was ook zo een knots, op hun website stond "zoveel downloaden als u wilt". Natuurlijk tot 35 GB.
Telenet was ook zo een knots, op hun website stond "zoveel downloaden als u wilt". Natuurlijk tot 35 GB.
ja ik heb het gevonden op de BGC site ..
Dit is gewoon leugenachtige reclame !!!
Er staat in die folder nergens iets over de snelheid of over de limieten
er staat enkel "'topsnelheid" en "onbegrensd surfen"
En de realiteit is idd 1 mbps dl , 128 kbps up en 400 mb per maand dlen ... dat is niet serieus
Iemand zou klacht moeten indienen voor dit soort reclame
Aan de andere kant ik vraag me af of je als gebruiker hier geen misbruk kan van maken door te eisen dat ze hun beloftes nakomen die ze maken in de reclamefolder ?
Er staat in die folder nergens iets over de snelheid of over de limieten
er staat enkel "'topsnelheid" en "onbegrensd surfen"
En de realiteit is idd 1 mbps dl , 128 kbps up en 400 mb per maand dlen ... dat is niet serieus
Iemand zou klacht moeten indienen voor dit soort reclame
Aan de andere kant ik vraag me af of je als gebruiker hier geen misbruk kan van maken door te eisen dat ze hun beloftes nakomen die ze maken in de reclamefolder ?
Inscannen en doorspelen aan www.jep.betooslow schreef:Iemand zou klacht moeten indienen voor dit soort reclame
want zulke leugens in reclame kan echt niet.
of is onbegrend tegenwoordig gelijk aan 400Mb? dacht het niet.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
IK heb het over de folder die ik thuis kreeg, niet over de site.
Op die folder stond er "topsnelheid" en "onbegrensd surfen" en daar stond nergens maar dan ook nergens bij dat het om 1 mbps dl en 128 kbps up ging en over 400 mb per maand
En dus vind ik dat dat leugens zijn die ze in die folder zetten.
Als ik topsnelheid zie staan en onbegrensd surfen dan versta ik daaronder 6 mbps dl en 1 mbps up of meer en ongelimiteerd surfen ..... maar blijkbaar gebruiken ze bij BGC een ander woordenboek ....... .
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
tooslow schreef:IK heb het over de folder die ik thuis kreeg, niet over de site.
je zegt dat je het ziet staan op de site , wel ik ook ........tooslow schreef:ja ik heb het gevonden op de BGC site ..
Adsl Budget
Onder topsnelheid versta ik geen 6Mb, iedereen kan daar zelf iets invullen wat top snelheid is.tooslow schreef:Als ik topsnelheid zie staan en onbegrensd surfen dan versta ik daaronder 6 mbps dl en 1 mbps up of meer en ongelimiteerd surfen ..... maar blijkbaar gebruiken ze bij BGC een ander woordenboek ....... .
via de link die ik hier gaf naar Budget is er niks verkeerd, mss was het wel een drukfout op de folders .... wie zal het zeggen.
wordt volgens mij hier nogal sterk overdreven ....
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
onbegrensd surfen bedoelen ze mee dat je niet meer afhankelijk bent van de tijd.
(allé inbeltijden, surfen/minuut etc....)
Ja ze hebben daar inderdaad een ander woordenboek
misschien dat "topsnelheid" ook slaat op hun Mb lijn ipv klassieke inbelverbinding?
Is een slogan die er gekomen is nadat de gratis inbelaccounts verwijderd werden.... neem ik me te herinneren
(allé inbeltijden, surfen/minuut etc....)
Ja ze hebben daar inderdaad een ander woordenboek
misschien dat "topsnelheid" ook slaat op hun Mb lijn ipv klassieke inbelverbinding?
Is een slogan die er gekomen is nadat de gratis inbelaccounts verwijderd werden.... neem ik me te herinneren
Budget is toch het BGC abo met hun laagste aangeboden snelheid???Patje schreef: Onder topsnelheid versta ik geen 6Mb, iedereen kan daar zelf iets invullen wat top snelheid is.
via de link die ik hier gaf naar Budget is er niks verkeerd, mss was het wel een drukfout op de folders .... wie zal het zeggen.
wordt volgens mij hier nogal sterk overdreven ....
Klassieke inbelverbindingen bestaan niet meer voor BGC.
Ik vind de vermelding TOPsnelheid dan toch wel STERK overdreven hoor.
Heb trouwens de folder nog niet gezien...