Belgacom moet klanten van E-Leven weer aansluiten

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Corleone schreef:
hollebollegijs schreef:Ken ik het vonnis? Ja hoor.

Yeah right , dat vonnis gaat op Belgacom van hand tot hand ofzo ? Iedereen mag het ne keer lezen ? De bedrijfsjuristen en bazen zullen het vonnis kennen,dat ben jij volgens mij niet anders zoude ni den helft van den dag op userbase zitten vermoed ik dan zo...
ten eerste moet je niet op belgacom werken op dit vonnis te kunnen inkijken.
elke vonnis kan door iedereen opgevraagd en ingekeken worden. ik ga hier nu niet uitleggen hoe je dat kan doen, ge moet maar zelf eens moeite ondernemen om dit te achterhalen.

en hoeveel ik hier op userbase zit, is niet uw probleem. al zit ik hier een ganse dag, dan heb je daar nog niks op aan te merken.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Zambo schreef:
Corleone schreef:
hollebollegijs schreef:Ken ik het vonnis? Ja hoor.

Yeah right , dat vonnis gaat op Belgacom van hand tot hand ofzo ? Iedereen mag het ne keer lezen ? De bedrijfsjuristen en bazen zullen het vonnis kennen,dat ben jij volgens mij niet anders zoude ni den helft van den dag op userbase zitten vermoed ik dan zo...
Een terechte opmerking van u. Blijkbaar is er daar niet veel werk hé dat een medewerker ganse dagen op de kosten van de werkgever, de belastingbetaler en de overheid kan surfen op het net.
zambo, dat gaat u niet aan, hoeveel ik hier zit, ook is dat al ganse dagen.
gij hebt daar totaal niks mee te maken. wat ik doe, is mijn zaak. begrepen?

en als gij denkt dat lonen bij belgacom onrechtstreeks door de belastingsbetaler betaald worden, dan loop jij momenteel een vijftiental jaren achter.
belgacom mag dan in theorie nog van de staat zijn, de staat betaalt niet de lonen van de medewerkers. de staat trekt nog enkel winsten op.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

hollebollegijs schreef:de staat trekt nog enkel winsten op.
Maar wel in ruil voor...(mag u zelf invullen)
Caey
Pro Member
Pro Member

En hoe meer medewerkers nodeloos zitten te surfen hoe kleiner de winst.
aka: De belgische staat betaalt ongeveer 1€ per bericht dat je hier post.
gedeco
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 10 keer

Caey schreef:
beste Caey,

No offense.

Als ik uw doopceel licht zie ik ook wel enige berichten die tijdens normale werkuren gepost werden?

http://www.userbase.be/forum/search.php ... uthor=Caey

Mischien is de Holle een nietroker en besteed hij 5 minuten pauze aan wat surfen tegenover de rokers die het gebouw moeten verlaten om hun rookpauze te houden?

Roken is volgens mij een veel groter economisch verlies dan het gesurf als mensen zoals Holle.

Gewoon omdat ik vindt dat uw argumentatie gratuit en ongefundeerd is.
Original Pentium of Borg: Division is futile - your decimals will be
approximated.
Special_K
Premium Member
Premium Member

gedeco schreef:
Caey schreef:
beste Caey,

No offense.

Als ik uw doopceel licht zie ik ook wel enige berichten die tijdens normale werkuren gepost werden?

http://www.userbase.be/forum/search.php ... uthor=Caey

Mischien is de Holle een nietroker en besteed hij 5 minuten pauze aan wat surfen tegenover de rokers die het gebouw moeten verlaten om hun rookpauze te houden?

Roken is volgens mij een veel groter economisch verlies dan het gesurf als mensen zoals Holle.

Gewoon omdat ik vindt dat uw argumentatie gratuit en ongefundeerd is.

Dat kan ik ook van die van u zeggen, tenzij je Caey zijn baas bent natuurlijk :cop:
Afbeelding
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Kan er ne mod dees topic sluiten? Begint danig mijn voeten uit te hangen, en heeft al gans niks meer te zien met de topic. Bovendien presteren er een aantal het hier om telkens de grenzen van het fatsoen te verleggen, als ze al het privéleven van ISP medewerkers publiek in vraag gaan stellen.

Ter verduidelijking: Belgacom teert al lang niet meer op belastingsgeld, als je daarover wil klagen kun je beter de NMBS viseren.
Special_K
Premium Member
Premium Member

Goendi schreef: Bovendien presteren er een aantal het hier om telkens de grenzen van het fatsoen te verleggen, als ze al het privéleven van ISP medewerkers publiek in vraag gaan stellen.
Het privéleven speelt zich (normaal) wel af na de kantooruren :roll:
Ik moet anders wel eerlijk toegeven dat hier wel veel de man gespeeld wordt en weinig de bal maar dat heeft misschien ook wel iets te maken met het ego van bepaalde mensen, hoge bomen vangen nu eenmaal ook meer wind.
Afbeelding
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Het privéleven speelt zich (normaal) wel af na de kantooruren
Dat is pure zever. Wat iemand anders uitspookt op zijn werkplek is u zaak niet, daar heb je je niet in te moeien, en nog minder dat in vraag te stellen. Ook op het werk gelden de wetten van de privacy.
Special_K
Premium Member
Premium Member

Goendi schreef:
Het privéleven speelt zich (normaal) wel af na de kantooruren
Dat is pure zever. Wat iemand anders uitspookt op zijn werkplek is u zaak niet, daar heb je je niet in te moeien, en nog minder dat in vraag te stellen. Ook op het werk gelden de wetten van de privacy.
Privéleven is geen synoniem voor privacy hé. Mijn zaak zal het zeker niet zijn, als je op eender welk forum een bemerking vindt van me die indruist tegen de privacy dan krijg
je een bak bier van mij.
Afbeelding
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Het getuigt zowiezo van gebrek aan respect voor iemands privacy om hem er op te gaan aanspreken hoe hij zijn tijd besteed op zijn werk! Voor hetzelfde geld doet hij dat tijdens een pauze, of tijdens zijn werkuren wanneer hij niets om handen heeft, of tijdens overuren. Geen kat hier die dat kan weten, en evenmin iemand die daar zaken mee heeft! Pure stemmingmakerij maw, van een kliekje dat dermate contra Belgacom is, dat het tracht zijn werknemers in diskrediet te brengen omdat ze geloof hechten aan de waarden van hun werkgever. Pure surrealistische waanzin noem ik dat.
gr4vity
Erelid
Erelid

Ik sluit dit topic wegens volgende redenen:

- Dit topic heeft al lang zijn essentie verloren.
- Er word veel teveel offtopic gegaan.
- Respect is er voor iedereen, zoals ook beschreven in onze regels.

Indien er nog mensen zijn met vragen of opmerkingen over de essentie van dit topic dan mag je gerust een nieuw topic openen.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”