Veranderingen wegens feestdagen?

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Heatryn
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Wilde gewoon even louter ter informatie vragen ofdat deze aanpassingen enkel zijn door de feestdagen, want ik zou er wel aan kunnen wennen. Mooi gemaakt zou ik zeggen. Zelf ben ik een vrij grote leet als het op design aankomt. :oops:

Mooi gemaakt mensen!
Laatst gewijzigd door Heatryn 12 dec 2003, 12:42, in totaal 1 gewijzigd.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik dacht wel dat ze enkel voor de feestdagen zijn. Je kan moeilijk een besneeuwd forum hebben in het putje van de zomer he :)

Ik vind het ook niet mis eigenlijk. Nu nog van die irritante dwarrelende sneeuwvlokken over het hele scherm en we zijn vertrokken ;)

Cheers
Afbeelding
vscomp
Plus Member
Plus Member

Ja het is echt wel zeer mooi :d
Beter dan sommige andere kerstdecoraties :p ;)

Stijn
t.r.i.n.
Pro Member
Pro Member

Eenvoud siert :-)
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Sub Zero schreef:Ik dacht wel dat ze enkel voor de feestdagen zijn. Je kan moeilijk een besneeuwd forum hebben in het putje van de zomer he :)

Een mooi uitstalraam doet de verkoopcijfers stijgen, dus...een en al lof voor de decorateur... :-D
Afbeelding
gamefreak977
Premium Member
Premium Member

ZALIG die sneew, ze zorgen ervoor dat ik dat dooske (origineel van boxke denk ik) direct vergeet.
Dus eum ff vragen kan het zijn dat userbase zijn dooske een remake is van boxke.be (forum) want ik heb namelijk gezien dat nukem daar geregistreert is.
Verkopen jullie die template van x-mas ?
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Dat dooske is een origineel ontwerp van meon... die dat van scratch bij mijn weten heeft opgebouwd met als filosfie: AdslBOX --> Box en daarmee heeft hij een doosje gemaakt...

btw, logo van boxke trekt zelfs niet op het onze.. zelfs niet van ver :s
Tis spitser.. niet zelfde draaing.. denk dat het puur toeval is....

Wat betreft x-mas template van meon, dacht dat het een pure phpBB mod is, die ook op het web te vinden is.. maw niets te kopen :) (maybe editted by meon :)), weet er details niet van.
I love it when a plan comes together!
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Die gestileerde kubus heb ik zelf getekend hoor, zonder meteen inspiratie op hebben te gedaan ergens anders. En boxke .. euh, da's gewoon een kubus, niks anders. Overigens gaan hier nog meer afbeeldingen in deze stijl komen, maar euh, daar moet ik eens tijd voor maken ;)
Die sneeuw-template is geen template :-)
Welgeteld 3 afbeeldingen vervangen geeft dit effect al :-) De PSD (photoshop document) van SubSilver (het theme) is ook vrijgegeven onder GPL, dus die mag je aanpassen naar je eigen wensen. En in dit geval betekende dat sneeuwvlokken er over heen tekenen ;)
gamefreak977
Premium Member
Premium Member

Mijn verondchuldigingen voor jullie te beschuldigen.
En ik wil nog eens herhalen dat de sneuwvlokjes super staan, ZALIG gewoon, I just loooooooooooooove it.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”