Gemiddelde wachtijd aansluiting?
-
- Starter
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 10:48
Ik wil geen ongeduldige zak zijn maar begin toch wat geënerveerd te raken
Heb nu toch al sinds 5 mei is contract en factuur in orde,maar der staat
nog altijd geen vermelde activatiedatum.Zou dat Belgacom kunnen die
niet vooruit gaat ofwat.Wat was jullie gemiddelde termijn voor jullie aangesloten waren?Heb wel al een volgende pro-forma factuur ,hoera
Heb nu toch al sinds 5 mei is contract en factuur in orde,maar der staat
nog altijd geen vermelde activatiedatum.Zou dat Belgacom kunnen die
niet vooruit gaat ofwat.Wat was jullie gemiddelde termijn voor jullie aangesloten waren?Heb wel al een volgende pro-forma factuur ,hoera
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
van zodra er staat dat het contract in orde is wordt de activatie aangevraagd, en dan komt er enkele uren daarna een activatiedatum te staan, en de wachttijd voor activatie is 7 à 10 dagen. dit is wel voor netconnect, nog geen ervaring met andere dommel produkten
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Waar kan je die activatiedatum aflezen?
Want ik heb al een keertje gebeld naar dommel om het antwoord:
"We hebben het druk dit kan toch zeker één à twee weken duren"
"U dient te wachten op een activatiemail."
Dat ze maar wat doordoen ginds
Want ik heb al een keertje gebeld naar dommel om het antwoord:
"We hebben het druk dit kan toch zeker één à twee weken duren"
"U dient te wachten op een activatiemail."
Dat ze maar wat doordoen ginds
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ze kunnen niet sneller gaan dan de mannen van Belgacom, die doen uiteindelijk de activatie.sikk schreef:Waar kan je die activatiedatum aflezen?
Want ik heb al een keertje gebeld naar dommel om het antwoord:
"We hebben het druk dit kan toch zeker één à twee weken duren"
"U dient te wachten op een activatiemail."
Dat ze maar wat doordoen ginds
-
- Starter
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 10:48
Maar ik heb al een begacom lijn, tis daarom dat ik het zo raar vind
dat er nog geen activatiedatum opstaat,misschien hebben ze het mega-druk ofzo
dat er nog geen activatiedatum opstaat,misschien hebben ze het mega-druk ofzo
Waar opstaat?Mrhelpfull schreef:...dat er nog geen activatiedatum opstaat...
Dit kan ik even niet volgen
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
crm paneel ( https://crm.schedom-europe.net ) , inloggen , my packages , I ---> daar staat "expected installation date"sikk schreef:Waar kan je die activatiedatum aflezen?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Dat had ik al geprobeerd... ik kan me daar niet inloggen...
En als ik "paswoord vergeten" kies dan wordt het juiste paswoord wel gemaild
Ik dacht ook dat dat zeer normaal was omdat ik nog niet geactiveerd was...
En als ik "paswoord vergeten" kies dan wordt het juiste paswoord wel gemaild
Ik dacht ook dat dat zeer normaal was omdat ik nog niet geactiveerd was...
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
maakt n iet uit..Mrhelpfull schreef:Maar ik heb al een begacom lijn, tis daarom dat ik het zo raar vind
dat er nog geen activatiedatum opstaat,misschien hebben ze het mega-druk ofzo
kijk dit is als je belgacom internet hebt
uw pc -> modem - last mile -> kastje (dslam?) -> hoofdcentrale (Belgacom)-> the World Wide WEb shit..
dommel
uw pc -> modem - last mile -> kastje (dslam?) -> hoofdcentrale( Dommel )-> the worldwideweb
ze moeten de kabel omsteken van Belgacom naar Dommel...
(of als je niets hebt van 'niet ingestoken' naar ingestoken....)
En Dommel heeft overal een DSlam staan?
Lijkt me stug....want BGC rekent belachelijke bedragen voor eigen DSlams, voor zover mijn info strekt want ze laten er weinig over los.
Welke provider je ook vraagt.
Bij mijn weten zijn er maar 2 providers die in heel het land eigen DSlams hebben en dat is Belgacom en Scarlet.
Ik geloof niet dat Dommel overal eigen heeft, daar is Dommel te klein voor.
Net als EDP-net, Evonet, en nog een boel.
De meeste hebben in de grote steden eigen netwerken, maar daar buiten gebruiken ze andere netwerken.
Lijkt me stug....want BGC rekent belachelijke bedragen voor eigen DSlams, voor zover mijn info strekt want ze laten er weinig over los.
Welke provider je ook vraagt.
Bij mijn weten zijn er maar 2 providers die in heel het land eigen DSlams hebben en dat is Belgacom en Scarlet.
Ik geloof niet dat Dommel overal eigen heeft, daar is Dommel te klein voor.
Net als EDP-net, Evonet, en nog een boel.
De meeste hebben in de grote steden eigen netwerken, maar daar buiten gebruiken ze andere netwerken.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Fout, alleen Belgacom heeft overal eigen DSLAMs, Scarlet maar over een bepaald gebied.BasMSI schreef:En Dommel heeft overal een DSlam staan?
Lijkt me stug....want BGC rekent belachelijke bedragen voor eigen DSlams, voor zover mijn info strekt want ze laten er weinig over los.
Welke provider je ook vraagt.
Bij mijn weten zijn er maar 2 providers die in heel het land eigen DSlams hebben en dat is Belgacom en Scarlet.
Ik geloof niet dat Dommel overal eigen heeft, daar is Dommel te klein voor.
Net als EDP-net, Evonet, en nog een boel.
De meeste hebben in de grote steden eigen netwerken, maar daar buiten gebruiken ze andere netwerken.
Dommel huurt de DSLAM van Belgacom dmv Wholesale, de duurste variant.
http://www.scarletbusiness.be/business/ ... etwork.jsp
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Omdat petrikske aan het wenen is heb ik de image maar removed.
Maar don't feed the troll
Maar don't feed the troll
Laatst gewijzigd door ubremoved_983 17 mei 2008, 19:15, in totaal 1 gewijzigd.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dat is dus niet normaal, je moet daar al kunnen inloggen en je status opvolgen.sikk schreef:Dat had ik al geprobeerd... ik kan me daar niet inloggen...
En als ik "paswoord vergeten" kies dan wordt het juiste paswoord wel gemaild
Ik dacht ook dat dat zeer normaal was omdat ik nog niet geactiveerd was...
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Hij heeft gelijk :sPetrikske schreef:Best wel zielig van je hoor.ditCh schreef:http://pr0n.be/comments/troll.jpg
Je moest eens weten welke leugens en dommigheden hij allemaal verkoopt :s
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
wie is HIJLord Utopia schreef:Je moest eens weten welke leugens en dommigheden hij allemaal verkoopt :s
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Hij bedoelt mij daarmee, want hij is erin geslaagd mij een ban op Tik te geven.
En nu is hij blij, en op tik appreciëren ze geen hulp, klagen ja, maar als je een mening geeft krijg je een ban.
Heeft niets met Userbase te maken, maar ze hebben ontdekt dat ik hier zit en dus voeren ze hun dictatuur door naar hier.
Het enige wat ik kan doen is me verdedigen tegen dictatuur.
En nu is hij blij, en op tik appreciëren ze geen hulp, klagen ja, maar als je een mening geeft krijg je een ban.
Heeft niets met Userbase te maken, maar ze hebben ontdekt dat ik hier zit en dus voeren ze hun dictatuur door naar hier.
Het enige wat ik kan doen is me verdedigen tegen dictatuur.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
afstandswerken hemeon schreef:Dictatuur? Waar? Wie? En werk Lord Utopia voor Dommel? 'm Mag nogal rije als ie van Blankenberge naar Diepenbeek of Landen moet gaan ...
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Geen dagelijkse portie Sandra?Lord Utopia schreef:afstandswerken he
Wat doe je daar dan? Support? (ik hoop van niet, want anders spam ik uw mailadres vol tickets ) 2e lijns? Sales?
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Lol, ik werk daar nietmeon schreef:Geen dagelijkse portie Sandra?Lord Utopia schreef:afstandswerken he
Wat doe je daar dan? Support? (ik hoop van niet, want anders spam ik uw mailadres vol tickets ) 2e lijns? Sales?
Jawel je werkt daar wel, want je doet niet anders dan Dommel noemen waar je maar kan.Lord Utopia schreef:Lol, ik werk daar nietmeon schreef:Geen dagelijkse portie Sandra?Lord Utopia schreef:afstandswerken he
Wat doe je daar dan? Support? (ik hoop van niet, want anders spam ik uw mailadres vol tickets ) 2e lijns? Sales?
Bovendien kan je geen enkel negatief woord over Dommel horen.
Da's ook de reden dat je me op Tik een ban aan mijn broek hebt lopen lappen.
Je mag op Tik alles noemen volgens LU als het maar over Dommel gaat in positieve zin....zoek het zelf maar na op dat forum.
Nu ga je veel moeten deleten dude
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Liefste Bas, ik werk niet bij Dommel, noch ben ik reseller daarvan (in tegenstelling tot jij, jij verkoopt wél evonet-producten). Ik hoor en zie alles, ook de negatieve commentaar.BasMSI schreef:
Jawel je werkt daar wel, want je doet niet anders dan Dommel noemen waar je maar kan.
Bovendien kan je geen enkel negatief woord over Dommel horen.
Da's ook de reden dat je me op Tik een ban aan mijn broek hebt lopen lappen.
Je mag op Tik alles noemen volgens LU als het maar over Dommel gaat in positieve zin....zoek het zelf maar na op dat forum.
Nu ga je veel moeten deleten dude
De reden waarom jij gebanned was, is omdat je té veel off-topic ging, het té persoonlijk deed (jij noemde mij nog dom(merik)), je ging zelfs een Telenet-medewerker spammen. Wij moesten wel acties ondernemen. We hebben je verschillende keren gewaarschuwd, een gewaarschuwd man is er twee waard, jij was er vijf waard, maar echt geholpen heeft het niet.
-
- Starter
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 10:48
Inderdaad , verdere informatie welkommeon schreef:Oké, whatever. Dit is userbase en de vraag ging over de normale wachttijden tot aansluiting bij Dommel.
Dat doe ik toch ook ?BasMSI schreef:Jawel je werkt daar wel, want je doet niet anders dan Dommel noemen waar je maar kan.
Ik heb daar dan wel gewerkt, maar op dit moment is dat sowieso verleden tijd.
Met andere woorden, vecht je persoonlijke vetes ergens anders uit. Spreek eens af, geef elkaar er eens goed van langs en je bent er vanaf. Nee serieus, een forum is niet de plaats om dergelijke dingen uit te vechten.
Mrhelpfull, reken op ongeveer 10 tot 14 dagen vanaf dat je contract en eerste betaling verwerkt zijn. Als je nu al op het turboline netwerk zit (lees belgacom adsl) dan kan je via een trukje online van zodra ze het signaal hebben aangevraagd bij belgacom, dus ben je op 3 dagen of minder al online met dommel.
Op 3/1/2008 was mijn geld op hun rekening en op 5/3/2008 werd mijn Dommel abonnement geactiveerd.
Mag wel vermeld worden om een gemiddelde te berekenen,zeker ?
Mag wel vermeld worden om een gemiddelde te berekenen,zeker ?
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
L-army maar dikwijls kan het ook veel sneller dan de vooropgestelde 10 à 14 dagen.
Ik heb iemand geweten en die was exact 15 min na aanvraag aangesloten. Maar die persoon maakte natuurlijk niet zo een circus als margaas en cornuiten.
Ik heb iemand geweten en die was exact 15 min na aanvraag aangesloten. Maar die persoon maakte natuurlijk niet zo een circus als margaas en cornuiten.
.........................ketter schreef: Maar die persoon maakte natuurlijk niet zo een circus als margaas en cornuiten.
Yep,en die (vul maar in) ceurrrix probeert al een heel week ( 7 dagen)de door Dommel gevraagde gegevens te versturen via zijn betaalde maar gedeactiveerd internet .
Daar moet ge slim voor zijn ,hé ?
Nog meer
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.