cloink schreef:Trivial schreef:PS Wat is jullie functie eigenlijk bij Belgacom? Ben daar zo benieuwd naar.
Sales.
Figures
ispwatch schreef:cloink schreef:Trivial schreef:PS Wat is jullie functie eigenlijk bij Belgacom? Ben daar zo benieuwd naar.
Sales.
Figures
Rafken schreef:Hollebolle werkt niet op de sales. waar zij werkt, moet zij zelf maar zeggen. en ge gaat verschieten hoor.
Rafken schreef:Phoenixke schreef:Laat het geweten zijn: BGC kan ook snel werken als de boete maar groot genoeg is!
Hol en bol maar niet zo vol? 'BGC heeft niets fout gedaan', moesten ze in hun recht geweest zijn dan zou zo een hoge dwangsom niet aan de orde geweest zijn. Wat spijtig dat de hostile-take-over-move deze keer niet gelukt is... Het zal voor volgende maand zijn
het is maar van tijdelijke aard hoor.
en belgacom zal geen cent schadevergoeding moeten betalen.
het zal misschien nog een spelletje worden van welles-nietes voor de rechtbank maar dit is al de tweede keer dat E-Leven serieuze problemen heeft, en dit hebben ze enkel aan hun eigen te wijten.
Derde keer, goede keer misschien maar dan een slechte afloop voor E-Leven. Spijtig voor die klanten.
Rafken schreef:Hollebolle werkt niet op de sales. waar zij werkt, moet zij zelf maar zeggen. en ge gaat verschieten hoor.
Rafken schreef:ispwatch schreef:cloink schreef:Trivial schreef:PS Wat is jullie functie eigenlijk bij Belgacom? Ben daar zo benieuwd naar.
Sales.
Figures
ik wel op sales. ik heb al verschillende e-leven klanten aan de lijn gehad die terug naar belgacom komen en wij ontvangen ze met veel plezier. ze willen dit zelf omdat ze de miserie beu zijn bij E-Leven.
Hollebolle werkt niet op de sales. waar zij werkt, moet zij zelf maar zeggen. en ge gaat verschieten hoor.
Rafken schreef:ik wel op sales. ik heb al verschillende e-leven klanten aan de lijn gehad die terug naar belgacom komen en wij ontvangen ze met veel plezier. ze willen dit zelf omdat ze de miserie beu zijn bij E-Leven.
Rafken schreef:Hollebolle werkt niet op de sales. waar zij werkt, moet zij zelf maar zeggen. en ge gaat verschieten hoor.
en dat kent hij ook, onze bolle hoor. veel meer dan je denkt. hij werkt al jaren in de telecom, heeft zelfs bij de concurrentie gewerkt, en kent het reilen en zeilen beter als jullie denken.
ik heb zo de indruk dat de kennis van onze bolle niet op prijs wordt gesteld omdat hij maar voor belgacom werkt en dat vind ik spijtig.
Trivial schreef:Rafken schreef:ik wel op sales. ik heb al verschillende e-leven klanten aan de lijn gehad die terug naar belgacom komen en wij ontvangen ze met veel plezier. ze willen dit zelf omdat ze de miserie beu zijn bij E-Leven.
Bla bla, hoeveel klanten zijn er dan effectief al overgestapt van e-leven nr Belgacom?
Een e-leven klant zal, als hij al weggaat nu, zeker niet naar belgacom stappen vrees ik!
ispwatch schreef:Trivial schreef:Rafken schreef:ik wel op sales. ik heb al verschillende e-leven klanten aan de lijn gehad die terug naar belgacom komen en wij ontvangen ze met veel plezier. ze willen dit zelf omdat ze de miserie beu zijn bij E-Leven.
Bla bla, hoeveel klanten zijn er dan effectief al overgestapt van e-leven nr Belgacom?
Een e-leven klant zal, als hij al weggaat nu, zeker niet naar belgacom stappen vrees ik!
Op het ogenblik dat bekend raakte dat BGC de E-leven klanten had afgesloten zijn er E-leven klanten die bij BGC om uitleg zijn gaan vragen, je zal zelf wel begrijpen dat de BGC sales daar hun smerigste trukjes uit de kast gehaald heeft.
Op dit ogenblik echter denk ik dat ze het rustig hebben daar bij BGC sales, tenzij ze ook de annulatie van impulsonderschrijvingen dienen af te handelen.
Trivial schreef:Wordt liegen jullie aangeleerd of doen jullie dat spontaan?
Rafken schreef: rustig, wablief
de lijntjes, adsl en belgacom tv vliegen de deur uit.
cloink schreef:Zoals ik al zei: niet op ingaan. Iedereen weet dat Rafken = hollebollegijs = mannelijk.Al een chance dat hij af en toe nuttige dingen zegt en gebruikers helpt ook.
Fustigateur schreef:Rafken schreef: rustig, wablief
de lijntjes, adsl en belgacom tv vliegen de deur uit.
De dag dat ze het monopolie van BC op het netwerk afnemen, iets wat niet meer lang zal duren, zullen ze al heel wat minder de deur uitvliegen.
Rafken schreef:belgacom heeft geen monopolie op het netwerk, 50% van bijvoorbeeld de adsl aansluitingen zijn niet van belgacom.
Trivial schreef:Rafken schreef:belgacom heeft geen monopolie op het netwerk, 50% van bijvoorbeeld de adsl aansluitingen zijn niet van belgacom.
En als de overname van scarlet doorgaat?
Nog steeds geen monopolie?
Werk jij echt op sales? Verkoop jij veel?
Rafken schreef:en wat ik bedoel is dat 50% van de adsl-klanten een abo hebben bij belgacom. dat had je toch wel door.
ja, ik verkoop heel veel. vele klanten kiezen nog altijd voor belgacom voor de betrouwbaarheid en de goede service. en ook omdat ze bij eventuele problemen maar 1 contactpunt hebben.
en ik verkoop vanalles, lijnen, adsl, belgacom tv, centrales, sdsl, vdsl...noem maar op.
Trivial schreef:Rafken schreef:en wat ik bedoel is dat 50% van de adsl-klanten een abo hebben bij belgacom. dat had je toch wel door.
ja, ik verkoop heel veel. vele klanten kiezen nog altijd voor belgacom voor de betrouwbaarheid en de goede service. en ook omdat ze bij eventuele problemen maar 1 contactpunt hebben.
en ik verkoop vanalles, lijnen, adsl, belgacom tv, centrales, sdsl, vdsl...noem maar op.
Je antwoord niet op mn vraag.
Ok, ik zal verduidelijken, Eens de overname van scarlet rond is, en scarlet dus belgacom is, heeft belgacom dan nog steeds "slechts 50%" van de adsl aansluitingen? Ik denk het niet.
Let op, daar kan niemand iets tegen inbrengen, maar dan wel niet lopen verkondigen dat jullie geen monopolie hebben hé
Rafken schreef:ispwatch schreef:Trivial schreef:Rafken schreef:..!
..
rustig, wablief
de lijntjes, adsl en belgacom tv vliegen de deur uit.
Fustigateur schreef:Rafken schreef: rustig, wablief
de lijntjes, adsl en belgacom tv vliegen de deur uit.
De dag dat ze het monopolie van BC op het netwerk afnemen, iets wat niet meer lang zal duren, zullen ze al heel wat minder de deur uitvliegen.
dbr schreef:Rafken schreef:ispwatch schreef:Trivial schreef:Rafken schreef:..!
..
rustig, wablief
de lijntjes, adsl en belgacom tv vliegen de deur uit.
Als dat zo zou zijn dan zouden er heel wat meer internetaansluitingen in Belgie moeten zijn.
Rafken schreef:belgacom heeft geen monopolie op het netwerk, 50% van bijvoorbeeld de adsl aansluitingen zijn niet van belgacom.
Rafken schreef:en ik verkoop vanalles, lijnen, adsl, belgacom tv, centrales, sdsl, vdsl...noem maar op.
r2504 schreef:Rafken schreef:belgacom heeft geen monopolie op het netwerk, 50% van bijvoorbeeld de adsl aansluitingen zijn niet van belgacom.
Oei... iemand van BGC die duidelijk het marktaandeel van zijn eigen bedrijf niet kent.Rafken schreef:en ik verkoop vanalles, lijnen, adsl, belgacom tv, centrales, sdsl, vdsl...noem maar op.
Zowel consumer als corporate... rare sales structuur daar als je het mij vraagt.
Maar ik denk dat we off-topic geraken
Rafken schreef:
anderen betalen inderdaad omdat ze gebruik maken van het netwerk van belgacom. is nogal logisch dat ze betalen. ze zullen atlijd betalen of het nu aan belgacom is of aan een aparte netwerkbeheerder. komt op hetzelfde neer.
ja, ik verkoop heel veel. vele klanten kiezen nog altijd voor belgacom voor de betrouwbaarheid en de goede service. en ook omdat ze bij eventuele problemen maar 1 contactpunt hebben.
en ik verkoop vanalles, lijnen, adsl, belgacom tv, centrales, sdsl, vdsl...noem maar op.
ispwatch schreef:Rafken schreef:
anderen betalen inderdaad omdat ze gebruik maken van het netwerk van belgacom. is nogal logisch dat ze betalen. ze zullen atlijd betalen of het nu aan belgacom is of aan een aparte netwerkbeheerder. komt op hetzelfde neer.
Helemaal niet, als er een aparte netwerkbeheerder was geweest hadden de e-leven klanten niet zonder internet gezeten bijvoorbeeld.
Rogue schreef:ispwatch schreef:Rafken schreef:
anderen betalen inderdaad omdat ze gebruik maken van het netwerk van belgacom. is nogal logisch dat ze betalen. ze zullen atlijd betalen of het nu aan belgacom is of aan een aparte netwerkbeheerder. komt op hetzelfde neer.
Helemaal niet, als er een aparte netwerkbeheerder was geweest hadden de e-leven klanten niet zonder internet gezeten bijvoorbeeld.
Hoezo? o_O Die moet ook betaald worden hoor.
keethar schreef:Ik hoop echter dat zelfs de Belgacom medewerkers niet zullen ontkennen dat de positie van de Grote 2 (monopolie, duopolie, nichespeler of hoe je deze ook wil noemen) , Belgie in een wurggreep houdt en toelaat om prehistorische prijzenpolitiek te hanteren.
ispwatch schreef:Vind je het niet vreemd dat enkel de e-leven klanten wiens connectie via BGC liep dat probleem hadden?
The_One_be schreef:keethar schreef:Ik hoop echter dat zelfs de Belgacom medewerkers niet zullen ontkennen dat de positie van de Grote 2 (monopolie, duopolie, nichespeler of hoe je deze ook wil noemen) , Belgie in een wurggreep houdt en toelaat om prehistorische prijzenpolitiek te hanteren.
Beetje OT maar wou het even vermelden ivm die prehistorische prijzen: Mijn NL collega gaat zijn unlimited 20Mbit ADSL abbo opzeggen. Reden: 20euro de maand vond hij te duur. Hij heeft nu een gelijkaardig abbo besteld dat 15,5euro de maand kost.
Arqentus schreef:Maar het is vrij duidelijk, dat deze stap met opzet genomen was om het bedrijf onderuit te halen. Er zijn andere manieren om bedrijven te dwingen schulden te betalen, zonder ze met opzet kapot te krijgen.
Rogue schreef:ispwatch schreef:Vind je het niet vreemd dat enkel de e-leven klanten wiens connectie via BGC liep dat probleem hadden?
zijn er dan andere? en trouwens nee dat is niet vreemd het was namelijk aan bgc dat het geld verschuldigd is
THDBASED schreef:Het ding is wel dat het niet echt eerlijk is dat het Belgacom is die deze afsluiting mag doen. Is bijna een vorm van belangenconflict.
Een scheidng tussen netwerk en diensten zou hier inderdaad een veel betere oplossing zijn...