Factuur overdue
De heer DOM beantwoord zelfs de emails niet ,die ik stuur naar het emailadres dat hij me telefonisch doorgaf,om m'n beklag te doen over de in de handtekening vermelde historie. en dat toen op 4 uurtjes helemaal in orde was.X-2datop schreef:
Sorry, maar bij onze fakturatie van dommel hebben wij dit MAANDEN aan 1 stuk gehad. Elke keer proper op tijd betaald, en toch ELKE maand herinneringen gekregen hoewel het betaald was. ELKE maand hebben wij hiervoor gebeld en tickets geopend en ELKE maand hebben we betalingsbewijzen moeten doorsturen.
Op een gegeven maand hebben we dit eens niet gedaan met als resultaat dat de lijn werd verbroken net voor een weekend om 16u55. Maandag gebeld en te horen gekregen dat het over een niet-betaalde faktuur ging die dus uiteraard WEL betaald was (volgens hun systeem hadden we al 3 maand niet betaald ofzo ...).
Anyway, dit was ZEER snel opgelost (hebben de heer DOM zelf aan de lijn gehad) aangezien de Algemene voorwaarden niet specifiëren dat een onrechtmatige opzegging wegens een administratieve fout geen gevolgen kan hebben. Een e-mail/fax van onze advokaat met een redelijk hoog bedrag per dag dat wij "onbereikbaar" waren heeft de zaak zeer snel opgelost. Sindsdien krijgen we ook geen verkeerde herinneringen meer.
Dus, neen, het is niet zomaar de Topicstarter zijn fout, ik kan me hier perfect in terugvinden.
Grtz,
X
Zou hem ondertussen een ander persoonlijk emailadres genomen hebben ? ?
Alles kan,hé.
'k zou hem zelfs een fax willen sturen ,maar als ik aan iemand naar een faxtoestel vraag,vraagt hij mij,of ik uit de prehistorie of zoiets kom.
Tja waarom het gemakkelijk doen ,als het moeilijk ook kan,hé ? ?
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
ceurrrix dicteert en margaaas tikt ongedwongen de tekstjes met zijn account om ceurrrix een plezier te doen.Rogue schreef:dus jij bent ceurrrix niet?
En hebt u weet,van het feit ,dat het forumreglement verbied,
Uw account te laten gebruiken door derden om een post te plaatsen (familie,vrienden,patroon of zelfs de politie).
Ik geloof het niet.
Wilt U,dat het wel zo is,stel het dan eens voor aan de RVB.
grts.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Je weet op voorhand als je naar de helpdesk van Dommel gaat bellen dat dit betalend is.Daar moet je niet blijven over zagen.NIEMAND verplicht je om te bellen.Er zijn ook andere mogelijkheden waar je niet extra voor moet betalen.margaaas schreef:Het is onbeleefd niet te antwoorden op een vraag,dus,:
Het minste dat ik wil,
is gedaan krijgen dat mensen niet verplicht worden om 12,8 euro te betalen per blok van 10 minuten bellen naar een helpdesk
en dat ze na 4 blokken van 10 minuten of 43,2 euro te hebben betaald,
nog geen internet hebben omdat er een automaat beslist wie er zijn factuur betaald heeft of niet.
En laten zien wat andere providers de klanten aandoen.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=18911
En ik sta zeker niet aan de kant te wachten tot een probleem zichzelf oplost of opgelost word door een ander.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Maar dan moet je wel weer een maand of meer wachten op antwoord ... tis kiezen tussen de cholera en de pestketter schreef:Er zijn ook andere mogelijkheden waar je niet extra voor moet betalen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
of telenet...
Cholera en pest moeten uitgeroeid worden want ze zijn een gevaar voor de volksgezondheid.ditCh schreef:Maar dan moet je wel weer een maand of meer wachten op antwoord ... tis kiezen tussen de cholera en de pestketter schreef:Er zijn ook andere mogelijkheden waar je niet extra voor moet betalen.
En daarbij wil ik met plezier aan meehelpen.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Goed nieuws.
Dommel heeft geantwoord op het Ticket van 10/4/2008 en op 15/5/2008 een email gestuurd en het ticket gesloten want ze hebben geantwoord,:
en de klant deze email normaal gezien niet kan ontvangen,
en de verwerking van zijn betaling niet kan opvolgen
en de informatie niet kan bezorgen
zouden ze het moedwillig doen om het zo ingewikkeld mogelijk te maken?
Sorry voor m'n gezeur maar ik wens tenminste niemand toe dat het hem overkomt.
Ik heb dan maar telepatisch een antwoord in hun emailbox gefoefeld,:
Dommel heeft geantwoord op het Ticket van 10/4/2008 en op 15/5/2008 een email gestuurd en het ticket gesloten want ze hebben geantwoord,:
Ze zijn precies vergeten dat ze het internet van de klant verbroken hebbenDommel schreef:Geachte,
Hartelijk dank voor de info!
U kan de verwerking van uw betaling zelf ook opvolgen via https://crm.schedom-europe.net >> proforma invoices.
Indien de verwerking niet automatisch is gebeurd (en er geen gebruik werd gemaakt van de juiste gestructureerde mededeling), kan u ons steeds volgende informatie bezorgen:
- datum van betaling :
- bedrag :
- titularis van de rekening van de opdrachtgever :
- gebruikte mededeling :
- proforma faktuur waarvoor de betaling bedoeld was :
Wij kijken uw betaling dan zo snel mogelijk voor u na.
U kan een update toevoegen aan deze case
door te antwoorden op deze email.
Gelieve er rekening mee te houden dat alle
antwoorden het volledige ticketnummer in
het onderwerp dienen te bevatten.
en de klant deze email normaal gezien niet kan ontvangen,
en de verwerking van zijn betaling niet kan opvolgen
en de informatie niet kan bezorgen
zouden ze het moedwillig doen om het zo ingewikkeld mogelijk te maken?
Sorry voor m'n gezeur maar ik wens tenminste niemand toe dat het hem overkomt.
Ik heb dan maar telepatisch een antwoord in hun emailbox gefoefeld,:
Om 8.30 kwam m'n voorspelling al uit,:op 11/5/2008 sluit je het internet af en op 15/4/2008 stuur je een email via
het door U afgesloten internet voor bijkomende inlichtingen
Ik vraag me af of U het moedwillig doet om het zo ingewikkeld mogelijk te
maken?
Ik eis dan ook dat jullie mijn internet terug in gebruik stellen want betaald is
die zeker.
Hoogachtend
Ps,: Waarschijnlijk gaat u als antwoord weer een ticket openen,me een
email sturen, en me vragen om te antwoorden wetende dat u het internet
verbroken hebt en ik normaal niets kan ontvangen.
Wel slim hé ??