Dell Orders

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Er is maar één bank waarvan ik weet die overschrijvingen real-time tussen klanten van de dezelfde bank doet en dat is KBC. Zoals aangegeven verwerken de andere banken enkel overschrijvingen tijdens werkdagen.
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

vandaag is een werkdag .....
Registered Linux user #286313
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ja, maar ik verwacht dat vandaag het geld wel op de rekening van Dell zal komen. Gokje: deze middag tussen 13u00 en 14u00 :|
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Astralon schreef:Ja, maar ik verwacht dat vandaag het geld wel op de rekening van Dell zal komen. Gokje: deze middag tussen 13u00 en 14u00 :|


als je gelijk hebt of dicht in de buurt bent gaan we ene drinken :mrgreen:
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

da begint toch stillekes aan mijn kl*ten uit te hangen zenne.Op de Dell chat hebben ze precies ook al hun schuppe afgekuist werken die daar maar een paar uur per dag ofwa ?????? openingsuren maandag tot vrijdag 12-20 uur en om 10.00 uur zen ze al bezig wie kan daar nog aan uit seg :x ze mogen hun gaan haasten voor zulke bedragen mogen ze best wat sneller werken
Registered Linux user #286313
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Jaag u niet op 8)
De Belgische banken gebruiken de officiele termijn van 5! werkdagen om een overschrijving uit te voeren. In de praktijk is het gemiddeld een 3 werkdagen.

Dus heb gewoon een beetje geduld :)
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Hallo,

Net op de Dell chat geweest.Die medewerkwerkster heeft mijn order nagekeken en zei dat de betaling nog niet verwerkt was maar dat dit niet noodzakelijk een probleem betekend.Wij zijn overeengekomen te wachten tot woensdag en als het dan nog niet gebeurd is moet ik bellen naar de Dell KlantenService.Ik heb navraag gedaan bij mijn bank en ze zeggen dat het wel degelijk mogelijk is dat Dell da geld nog niet ontvangen heeft.
Registered Linux user #286313
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jan 2005, 14:15
Bedankt: 1 keer

Niet ongerust worden ... de banken hebben sinds donderdag geen overschrijving meer verwerkt. Maandag-nacht wordt dus alles van 't weekend verwerkt.

En geef Dell wat krediet. Ik heb mijn Latitude binnen de week gekregen nadat mijn betaling bij hen toegekomen was. Ge moet wat geluk hebben met de assemblage maar 't kan best vlot lopen.

En in de laatste fase zie je wie de levering verzorgt (bij ons UPS) en ook welke dag ze gaan leveren. En op die dag moogt ge ze ook verwachten hoor. Ben je die dag niet thuis, dan laat UPS een kaartje achter waarmee je hen kan contacteren om een nieuwe levering in te plannen. Maar steeds op hetzelfde adres als de bestelling.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Ik moet zeggen dat die customer care van Dell regelijk arrogant is. Ge zijt er al boos op voordat ge nog maar de juiste persoon gesproken hebt, ze sturen u van 't kastje naar de muur!
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Hallo,

Nee mijn ervaring mee customer care is goed tot nog toe. Ene keer Dell in gang schiet gaat kan het best wel vlot gaan dat weet ik en ze verdienen zeker wat krediet.

Mijn betaling is gebeurd op 30 april (nederlandse feestdag)
1 mei (feest en de arbeid)
2 mei (brugdag)
dus waarschijnlijk morgen of ten laatste woensdag ene keer we hier voorbij zijn daat het vrij rap vooruit
Registered Linux user #286313
Rogue
Premium Member
Premium Member
Berichten: 652
Lid geworden op: 29 jan 2008, 23:41

Ik heb eigenlijk ook niets dan goede feedback over dell gehoord, van 3 verschillende personen in mijn vriendenkring. Kwesties als een kapot moederbord van een laptop dat 2 dagen na melding thuis ter plaatste wordt vervangen e.d.
Afbeelding
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Erik schreef:Hallo,

Nee mijn ervaring mee customer care is goed tot nog toe. Ene keer Dell in gang schiet gaat kan het best wel vlot gaan dat weet ik en ze verdienen zeker wat krediet.

Mijn betaling is gebeurd op 30 april (nederlandse feestdag)
1 mei (feest en de arbeid)
2 mei (brugdag)
dus waarschijnlijk morgen of ten laatste woensdag ene keer we hier voorbij zijn daat het vrij rap vooruit


Niet vergeten: 5mei Nederlandse feestdag. (dodenherdenking).
Bye, Maurice
https://on4bam.com
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Rogue schreef:Ik heb eigenlijk ook niets dan goede feedback over dell gehoord


Mijn bestelling was een ramp... ik wou een engelstalige Vista en dat kan je niet via de website configureren. Heeft me ontelbare mails en telefoontjes naar Nederland gekost voor het in orde was (men maakte ginder manueel de config, maar steeds zaten er fouten in).

Zodra de bestelling in orde was liep alles wel vlot... alléén spijtig dat ze geen mailtje sturen wanneer ze effectief shippen (wat dus veel vroeger was dan indicatief aangegeven op de website). Ik kwam dus 's avonds thuis en vond het kaartje dat UPS was langsgeweest en de volgende dag reeds zou terugkomen.
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Hallo,

Eens uw Dell bestelling bevestigd is door hen kan je hem volgen en je kan mee de "order watch" service een email bericht krijgen wanneer uw systeem verzonden gaat worden. Je moet alleen uw klanten , ordernummer en email invoeren in het systeem hier

ik heb intussen ook mijn bevestiging gekregen :-)
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Hallo,

Systeem is al geassembleerd , getest en bezorgd aan het transportbedrijf de details heb ik nog niet daar staat "weldra zullen er meer details ivm uw levering beschikbaar zijn" maar op de pakbon staat ups hebben die mss een website waarmee ge door zo een "trackingnummer" uw pakket kunt volgen ? ups kent ik niet tot nog toe heb ik altijd dpd gehad
Registered Linux user #286313
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Erik schreef:Systeem is al geassembleerd , getest en bezorgd aan het transportbedrijf de details heb ik nog niet daar staat "weldra zullen er meer details ivm uw levering beschikbaar zijn"


Dat zag ik ook staan... maar plots had ik al een kaartje in de bus dat men was langsgeweest. Nu ergens staat er bij Dell toch een link naar de tracking van UPS ? (maar daar kijk je dus best dagelijks naar, ok al geeft men pas aan om over 3 weken te leveren)
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

hallo,

aaah bedankt die site kende ik nog niet.Nee ik zie daar nergens een link staan naar ups tracking op "status van mijn bestelling" (Dell website)Ik kreeg net een email van mijn account manager en daaruit lijdt ik af dat ge dat per email ontvangt (die trackinglink).Vanboven staat er dit

Uw bestelling wordt momenteel verzonden via onze leveringspartner (koerierbedrijf) / postservice.

Voor meer informatie - inclusief updates over de geschatte leveringsdatum - klikt u op de link naar de website van het koerierbedrijf.


ik denk dat de verzending nog niet helemaal "compleet" is zodra dat inorde is zulde die link te zien krijgen (denk ik)
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Hallo,

Ik heb ondertussen die link gekregen.Mijn leveringsdatum is met een week verkort :lol: jammer dat ik die sms notification service vanop de ups website niet aan de praat krijg mobistar zegt mij "nummer niet in gebruik"
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
mala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 apr 2007, 17:44

lithion schreef:Er is maar één bank waarvan ik weet die overschrijvingen real-time tussen klanten van de dezelfde bank doet en dat is KBC. Zoals aangegeven verwerken de andere banken enkel overschrijvingen tijdens werkdagen.


Bij DEXIA gebeuren de overschrijvingen ook in real time ...
Afbeelding

GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

bij ing dacht ik ook... als ik eens geld overschrijf van de 1 naar de andere rekening bij ING staat dit binnen de 5 minuten er op...
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Hallo,

Zeg is dat normaal dat men 2 dozen van Dell van den hele dag geen enkele update gehad hebben.Er staan twee dingen in "tracking status" maar die staan der al sinds gisteren .... Zijn ze bij ups in slaap gevallen ofzo ? ondertussen heb ik dat sms ding aan de praat gekregen handig ding ...
Registered Linux user #286313
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Heb ik ook al meegemaakt en dan ineens gaat alles plots heel snel.
Het zou best kunnen dat als je morgenochtend kijkt de dozen al in Brussel staan.
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Astralon schreef:Heb ik ook al meegemaakt en dan ineens gaat alles plots heel snel.
Het zou best kunnen dat als je morgenochtend kijkt de dozen al in Brussel staan.


de leveringsdatum is wel een pak vroeger als Dell origineel had opgegeven.
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Van die tracking-dingen vind ik toch wel een lachertje. Al meermaals meegemaakt dat de enige status die ik zie is: "meegegeven met transportbedrijf X" en de volgende staan ze voor de deur. Al die stappen daartussen... niks.
wds900
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:48
Locatie: De Klinge
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer

Met de orginele leveringsdatum van Dell weet je eigenlijk niets, is maar een standaard berekening.

Als ik het hier allemaal goed lees en vergelijk met mijn ervaringen zal je je dozen morgen mogen ontvangen. Vannacht komen ze toe in Brussel en morgenvroeg om 6 uur rijd het UPS busje uit.
(Tenminste als er bij je tracking status al 'billing information received' staat)

Heb je nog geen mail gehad van "[email protected]"? Die waren bij mij altijd juist qua dag.

Edit: Zie hier net dat ik die mail zelfs eens rond één uur 's nachts op de dag van levering heb ontvangen, dus kan nog komen :wink:
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

wds900 schreef:Met de orginele leveringsdatum van Dell weet je eigenlijk niets, is maar een standaard berekening.

Als ik het hier allemaal goed lees en vergelijk met mijn ervaringen zal je je dozen morgen mogen ontvangen. Vannacht komen ze toe in Brussel en morgenvroeg om 6 uur rijd het UPS busje uit.
(Tenminste als er bij je tracking status al 'billing information received' staat)

Heb je nog geen mail gehad van "[email protected]"? Die waren bij mij altijd juist qua dag.

Edit: Zie hier net dat ik die mail zelfs eens rond één uur 's nachts op de dag van levering heb ontvangen, dus kan nog komen :wink:


die mail heb ik de woensdag al gehad van "[email protected]" daarin staat dat het niet meer voor deze week is ....Maar met het geen ik al gelezen heb is die "tracking" niet erg betrouwbaar.Het heeft in geen twee dagen een update gekregen en voor hetzelfste geld staan ze hier straks en weet ik niet als ik moet thuisblijven of niet.Die statusinformatie veranderen 10 minuten voordat ze voor uw deur staan is ook niet handig want wie ligt nu konstant naar die status te gapen ?
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Hallo,

Nu is da nog niet bijgewerkt seg.Ik heb den indruk dat die met opzet ne mens laten wachten en dat is niet zo netjes.Als levering vroeger kan dan voorzien then goddamn go ahead of is er tussen de Dell fabriek in europa (ierland) en mijn woonplaats geen enkel ups depot waar mijn dozen moeten passeren ?????? da zou wel erg toevallig zijn
Registered Linux user #286313
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jan 2005, 14:15
Bedankt: 1 keer

Erik schreef:Hallo,

Nu is da nog niet bijgewerkt seg.Ik heb den indruk dat die met opzet ne mens laten wachten en dat is niet zo netjes.Als levering vroeger kan dan voorzien then goddamn go ahead of is er tussen de Dell fabriek in europa (ierland) en mijn woonplaats geen enkel ups depot waar mijn dozen moeten passeren ?????? da zou wel erg toevallig zijn


Ben je zeker dat het Ierland is ? Mijne Latitude komt uit Polen, en is gepasseerd via Frankfurt en Brussel
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Kartouch schreef:
Erik schreef:Hallo,

Nu is da nog niet bijgewerkt seg.Ik heb den indruk dat die met opzet ne mens laten wachten en dat is niet zo netjes.Als levering vroeger kan dan voorzien then goddamn go ahead of is er tussen de Dell fabriek in europa (ierland) en mijn woonplaats geen enkel ups depot waar mijn dozen moeten passeren ?????? da zou wel erg toevallig zijn


Ben je zeker dat het Ierland is ? Mijne Latitude komt uit Polen, en is gepasseerd via Frankfurt en Brussel


ik denk dat het ierland is omdat ik bij "tracking status" IE zie staan bij depot.IE is de afkorting voor ierland .... Ik kan ook verkeerd zijn ...

Aan dit tempo zijn die dozen nooit hier op de geplande datum want het weekend en maandag moet je niet meetellen aangezien de maandag een feestdag is.Trouwens als je hun trackingdiensten gebruikt per email zegt die email

Traceerresultaten verstrekt door UPS: 9 mei 2008 8:46 's morgens ET


das 6 uur verschil ...
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

zijn die onderweg vanuit het buitenland naar brussel mee hunne camion ofzo ?
Laatst gewijzigd door Erik op 13 mei 2008, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Geduld hebben den dag van vandaag is precies ook niet meer van de orde.

http://wwwapps.ups.com/WebTracking/proc ... 6814936018

http://wwwapps.ups.com/WebTracking/proc ... 6843991252


Ik heb voor m'n laptop 1 maand en een half mogen wachten en voor een pc nog geen 10 dagen.

Enne Erik, het kan zijn dat ze jou goederen net niet meer in een truck of container of vliegtuig kregen éh.

Dat is logistiek en het zal zo blijven. Ze gaan niet speciaal nog een containerke inschakelen voor een 10-tal pakketten, dit gaat gewoon de volgende dag mee.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Ken schreef:Geduld hebben den dag van vandaag is precies ook niet meer van de orde.


Geduld en geduld is twee ....

Ken schreef:Ik heb voor m'n laptop 1 maand en een half mogen wachten en voor een pc nog geen 10 dagen.


Dan zeg ik dat jij gek bent.Mocht ik zo lang moeten wachten had ik ze allang gezegd nee dank je en mijn geld teruggeeisd.Zo simpel is dat

Ken schreef:Enne Erik, het kan zijn dat ze jou goederen net niet meer in een truck of container of vliegtuig kregen éh.
Dat is logistiek en het zal zo blijven. Ze gaan niet speciaal nog een containerke inschakelen voor een 10-tal pakketten, dit gaat gewoon de volgende dag mee.


dat is mijn probleem niet.Ik ben de klant en die is nog altijd koning ....
Registered Linux user #286313
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jan 2005, 14:15
Bedankt: 1 keer

Erik schreef:dat is mijn probleem niet.Ik ben de klant en die is nog altijd koning ....

Mja, als ge morgen op uw werk zit en uwen baas zegt dat ge dubbele shift moogt draaien omdat de klant moet bediend worden zou ik graag uw gezicht eens zien. Vooral dan als ik de klant ben ... en natuurlijk ook koning.

De klant is koning, maar de verkoper is keizer ...
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Kartouch schreef:
Erik schreef:dat is mijn probleem niet.Ik ben de klant en die is nog altijd koning ....

Mja, als ge morgen op uw werk zit en uwen baas zegt dat ge dubbele shift moogt draaien omdat de klant moet bediend worden zou ik graag uw gezicht eens zien. Vooral dan als ik de klant ben ... en natuurlijk ook koning.

De klant is koning, maar de verkoper is keizer ...


met plezier nee nee serieus ik reageerde wat heftig dat zijn nu eenmaal dingen die gebeuren en natuurlijk gaat men niet een extra container inzetten om de paketten van 1 persoon op tijd op hun bestemming te krijgen... Naargelang ik overal lees kan je ups verwachten tussen 9 => 18.00 uur op de datum die ze aangegeven hebben doen ze dat niet wordt je verwitigd waarom dat niet gebeurd is.
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

Hallo,

Ik snap het toch nie goe zenne .....

BRUSSELS,
BE 13/05/2008 3:36 IN TRANSIT
13/05/2008 3:12 BESTEMMINGSSCAN
13/05/2008 3:12 IMPORTSCAN
13/05/2008 3:09 BESTEMMINGSSCAN
13/05/2008 3:09 IMPORTSCAN
LIMERICK,
IE 07/05/2008 12:02 HERKOMSTSCAN
IE 07/05/2008 9:03 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN


vanmorgen stond die "in transit" daar niet daar stond "wordt afgeleverd" what the f...... is da nu weer :???:
Registered Linux user #286313
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jan 2005, 14:15
Bedankt: 1 keer

De vracht is verscheept vanuit Limerick, Ierland waar Dell een factory heeft. En ze is op 13/05 om 3 uur 's ochtends in Brussel bij Dell ingescand.

De kans is groot dat je morgen een levering mag verwachten.
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

geplande leveringsdatum 13/5/2008 .... ze laten ne mens dus nog nen dag wachten dat wordt een boos telefoontje :twisted:
Laatst gewijzigd door Erik op 13 mei 2008, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Registered Linux user #286313
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Geduld, geduld... Het pakje komt heus wel aan.

(ik begrijp nog altijd niet heel goed hoe je hier een topic van bijna 4 pagina's aan kan verprutsen...)
ooh. shiny.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Erik schreef:geplande leveringsdatum 13/5/2008 .... ze laten ne mens dus nog nen dag wachten dat wordt een boos telefoontje :twisted:

Mis ik hier iets? Levering is toch voorzien voor vandaag?
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”