Factuur overdue
-
- Plus Member
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 06 feb 2008, 00:30
- Locatie: Turnhout
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Goeiedag
Ik heb hier een NetConnect lijntje bij Dommel. Zéér tevreden van. Nu merk ik wel in mijn controlepaneel dat er nog altijd een factuur van 21/04/2008 (de due date dan) moet betaald worden.
Er is ook nog altijd geen betaling te zien in PC Banking (Fortis). En ja, er is nog altijd voldoende geld beschikbaar. De domiciliëring staat "actief". Ik heb Dommel een email gestuurd, maar heb nog niets ontvangen.
Zou ik mij zorgen maken om een afsluiting ofzo?
Ik heb hier een NetConnect lijntje bij Dommel. Zéér tevreden van. Nu merk ik wel in mijn controlepaneel dat er nog altijd een factuur van 21/04/2008 (de due date dan) moet betaald worden.
Er is ook nog altijd geen betaling te zien in PC Banking (Fortis). En ja, er is nog altijd voldoende geld beschikbaar. De domiciliëring staat "actief". Ik heb Dommel een email gestuurd, maar heb nog niets ontvangen.
Zou ik mij zorgen maken om een afsluiting ofzo?
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Niet veel van aantrekken,bij mij stond de' due date 'op 24 april , ik betaal via domiciliering en het geld is er gisteren pas afgegaan via kbc on line, vorige maand had ik hetzelfde voor, de administratie bij dommel is op dat gebied nogal 'traag', je moet zeker geen schrik hebben voor afsluiting.
Ik heb exact hetzelfde voor. Deze week dan toch maar betaalt per overschrijving.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Uit de ondervindingen van ceurrrix blijkt dat het meer dan één maand kan duren voor men gewipt word als een factuur als onbetaald staat.
Hij is gewipt op 11/5/2008.
Ondanks emails,tickets en zelfs betalingsbewijzen die verzonden en gepubliceerd zijn.
Hoe is dat nu toch mogelijk ? ? ? ?
http://www.mediafire.com/imageview.php? ... e9&thumb=4
'ffen vermelden dat op 6/5/2008 de factuur die verviel,op 5/5/2008 werd betaald,al verwerkt is en al bij de betaalde facturen staat.
Op het meer dan 30 dagen geleden gemaakte ticket en en al de andere ondertussen verstuurde emails + ticketjes over het onderwerp is nog geen enkel antwoord geweest.
Ik heb ze vandaag dan nog eens een vijftal mailtjes gestuurd met de vermelding,:
Als men daar dan naartoe belt,word het gesprek,na 10 minuten automatisch verbroken en mag men opnieuw bellen.
Ze zijn verwittigt via mail en hier zullen er ook wel wat DommeL trawanten meelezen en worden ze ook wel ingelicht.
Ondertussen gebruik ik m'n Edpnet abonnementjes maar,die ik als reserve heb en waar ik nog nooit probs mee heb gehad.
Hij is gewipt op 11/5/2008.
Ondanks emails,tickets en zelfs betalingsbewijzen die verzonden en gepubliceerd zijn.
Hoe is dat nu toch mogelijk ? ? ? ?
Vandaag iets voor 18.00 uur is ceurrrix dan toch gewipt van het DommeL net wegens een openstaande rekening die verviel op 5/4/2008 en op 2/4/2008 betaald werd.pakliterke schreef:Weer 10 dagen later is er nog altijd geen antwoord op ceurrrix zijn tickets waarvan er zelfs een is met,:ceurrrix schreef:8 dagen na opening van ticket heeft er nog geen kat naar gekeken en kreeg ik op 15/4 al een derde aanmaning in mijn emailbus om mijn betaalde rekening te betalen.
IK heb ze een nieuw ticket gestuurd dat ze hun automaat eens mogen nazien.
Ticket staat ook nog onbeantwoord.
'k zal ze daar eens proberen wakker te krijgen met de Ombudsman of m'nne blog.
Als ik zoiets op de userbase schreef,riepen ze met 20 dat ik moest bellen naar hun 070 lijn die ondertussen al 0,30€/min. kost.
color]
En zelfs daar hebben ze na 8 dagen,nog niet geantwoord,waardoor ze volgens mij,automatisch akkoord gaan met het gevraagde.Ondertussen worden ze bijna dagelijks op hun geliefd ticketje getracteerd.7 - User Reply - Sunday, 20 April 2008, 12:51 p.m.
Het nog eens proberen,hé
Voortgaande op m'n ondervinding,verwacht ik ,
dat Uw automaat mij gaat wippen.
Ik vraag U dit te voorkomen en verwacht indien ik word gewipt,
"een compensatie van
3 dagen voor elke dag dat ik ten onrechte van het net zou
verwijderd worden.
Het niet binnen de 5 dagen beantwoorden van dit ticket,
beschouw ik als een aanvaarding van mijn vraag."
Hoogachtend
Ceurrrix
http://www.mediafire.com/imageview.php? ... e9&thumb=4
'ffen vermelden dat op 6/5/2008 de factuur die verviel,op 5/5/2008 werd betaald,al verwerkt is en al bij de betaalde facturen staat.
Op het meer dan 30 dagen geleden gemaakte ticket en en al de andere ondertussen verstuurde emails + ticketjes over het onderwerp is nog geen enkel antwoord geweest.
Ik heb ze vandaag dan nog eens een vijftal mailtjes gestuurd met de vermelding,:
Dommel is tot 12/5/2008 enkel te bereiken via hun 0903 nummer van 1.12 euro/per minuut.Geachte,
Vandaag is om 18.00 uur vastgesteld dat U me ,zoals voorspeld,ten onrechte van het net hebt gewipt.
Ik hou,zoals overeen gekomen op 20/04/2008 er dan ook rekening mee dat U voor elke dag die u mij onterecht hebt gewipt 3 dagen compensatie verleend
De Ombudsman word hier ook van op de hoogte gebracht ¨
Als men daar dan naartoe belt,word het gesprek,na 10 minuten automatisch verbroken en mag men opnieuw bellen.
Ze zijn verwittigt via mail en hier zullen er ook wel wat DommeL trawanten meelezen en worden ze ook wel ingelicht.
Ondertussen gebruik ik m'n Edpnet abonnementjes maar,die ik als reserve heb en waar ik nog nooit probs mee heb gehad.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Aleezeg, 'k hoop alleen dat je er geen gewoonte van maakt om in derde persoon te spreken tegen jezelf.
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17
Bij betaling via domiciliëring hoef je je niets aan te trekken van een overdue factuur; het is dommel die het nodige moeten doen.
En van die Ceurrix zou ik mij helemaal niets aantrekken, als je nog op enkele andere fora kijkt dan blijkt dat die kerel heeft zowat met elke provider al problemen gehad over onbetaalde facturen - probleem zit hem duidelijk bij hem.
En van die Ceurrix zou ik mij helemaal niets aantrekken, als je nog op enkele andere fora kijkt dan blijkt dat die kerel heeft zowat met elke provider al problemen gehad over onbetaalde facturen - probleem zit hem duidelijk bij hem.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik denk dat ik een bril nodig heb.... waar staat het adres van ceurrix op die afbeelding? Het enige dat ik aan pers. gegevens zie is zijn/haar naam en dat er betaald werd in Temse.Blue-Sky schreef: Wie is nu zo stom zijn persoolijke gegevens zelf publiek te zetten? (incluis zijn adres)
Laatst gewijzigd door on4bam 12 mei 2008, 08:48, in totaal 1 gewijzigd.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Margaaas is degene,wiens post mag gebruikt worden om mensen er op te wijzen, dat ze zo stom zijn,het adres van DommeL te aanzien als het adres van Ceurvelts wiens adres te vinden is in de Witte Gids.Blue-Sky schreef:Dat is weer eens 'n special van ceurrrixx 1 of 2 of 3.
Hij heeft zich nu zelf omgedoopt tot margaaas
Wie is nu zo stom zijn persoolijke gegevens zelf publiek te zetten? (incluis zijn adres)
http://www.mediafire.com/imageview.php? ... e9&thumb=4
Proficiat verdediger van Dommel bij het gelijk geven aan een firma die ten onrechte iemand die betaald heeft van het net wipt in een verlengd weekend
en het slachtoffer wil dwingen om 67,2 euro/uur te betalen voor een telefoongesprek ,om terug verbonden te geraken met het internet.
Al een geluk dat ze op hun eigen manier van werken beloofd hebben,
3 dagen compensatie gaan geven voor elke dag dat hij ten onrechte van het net verwijderd zal zijn.
En ceurrrix is ook zo stom, van niet te willen weten dat hij nog altijd op het internet kan met inloggegevens van een andere Dommel gebruiker.
En in de plaats daarvan een van z'n Edpnet abonnementjes gebruikt
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Jezus... Niet weer... Dommel hun service is beneden ale peil, maar hetgene jij nu voorhebt ligt duidelijk aan jou. Je hebt dit soort problemen inderdaad bij zowat elke provider, wat meer zegt over jou dan over die providers. Hiermee verdedig ik Dommel hoegenaamd niet, maar ik neem jou alvast óók met een stevige korrel zout.
Ik zou zeggen: schrijf het maar allemaal neer op je blog, we weten het adres en als we geïnteresseerd zijn, dan komen we het daar wel lezen (en enkel daar graag!).
Ik zou zeggen: schrijf het maar allemaal neer op je blog, we weten het adres en als we geïnteresseerd zijn, dan komen we het daar wel lezen (en enkel daar graag!).
ooh. shiny.
Kan U me eens uitleggen,waaruit duidelijk blijkt dat het aan mij ligt.cloink schreef: hetgene jij nu voorhebt ligt duidelijk aan jou.
Hiermee verdedig ik Dommel hoegenaamd niet, maar ik neem jou alvast óók met een stevige korrel zout.
En anderen mogen het ook proberen.
Wat wel duidelijk is,dat de meeste mensen zich niet verzetten tegen fouten van sommige providers.
En dat mensen die zich wel verzetten,met alle middelen tegengewerkt worden.
Ik zal voor m'n contra's,eens met veel plezier een kaarsje branden opdat hun o zo donkere gedachten,een beetje verlicht zouden worden.
Laatst gewijzigd door margaaas 12 mei 2008, 11:05, in totaal 1 gewijzigd.
Ik heb tot nu toe,in de conflicten met die providers altijd al mijn gelijk gehaald.cloink schreef:Je hebt dit soort problemen inderdaad bij zowat elke provider, wat meer zegt over jou dan over die providers.
Zoniet mag U (en al die anderen)altijd eens proberen één voorbeeld te geven ,waar ik mijn gelijk niet gehaald heb
ps,: Ook hier verwacht ik,dat er zoals op de vorige vraag,geen (serieus) antwoord zal komen.
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Ik ga uw vraag beantwoorden met eentje van mezelf: hoe komt het dat uitgerekend en steeds JIJ altijd dit soort problemen tegenkomt?
Ik zit/zat bij exact dezelfde providers als jij. Je kan me absoluut geen favoritisme aanwrijven, integendeel (ik heb kritiek op de meeste van mijn providers). En toch... En toch heb ik dit soort problemen nooit. Bizar of op z'n minst opmerkelijk?
Ik zit/zat bij exact dezelfde providers als jij. Je kan me absoluut geen favoritisme aanwrijven, integendeel (ik heb kritiek op de meeste van mijn providers). En toch... En toch heb ik dit soort problemen nooit. Bizar of op z'n minst opmerkelijk?
ooh. shiny.
Een voorbeeldje van een tegenwerking met antwoord,zoals ik hierboven aanhaal
Modje,U mag altijd de waarheid vertellen over mij.Roadrunner® schreef:Je bent nu al bij verschillende providers buitengewipt wegens openstaande facturen, denk je nu dat ze op een ander meer respijt geven als je niet- of telaat dokt...velen weten dit niet, maar met sommige banken duurt het tot bijna drie dagen dat de betaling na overschrijving op de rekening staat.
Pfff....en in dit geval en jou betalingsproblemen in het verleden, stel ik jou als betaler wel in vraag, al goed dat je geen klant van mij bent. :s
Maar als je leugens verteld over mij,ga je te ver.
U schrijft openlijk dat ik al bij verschillende providers buitengewipt ben wegens openstaande facturen.
U laat nu zelf zien welke leugens U op het internet neerschrijft.
U kunt niet één van die verschillende providers aanwijzen om aan te tonen dat U geen leugenaar bent.
En dit is geen verwijt,maar de waarheid!
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
- X-2datop
- Pro Member
- Berichten: 449
- Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
- Locatie: Antwerpen
- Contacteer:
Sorry, maar bij onze fakturatie van dommel hebben wij dit MAANDEN aan 1 stuk gehad. Elke keer proper op tijd betaald, en toch ELKE maand herinneringen gekregen hoewel het betaald was. ELKE maand hebben wij hiervoor gebeld en tickets geopend en ELKE maand hebben we betalingsbewijzen moeten doorsturen.cloink schreef:Jezus... Niet weer... Dommel hun service is beneden ale peil, maar hetgene jij nu voorhebt ligt duidelijk aan jou. Je hebt dit soort problemen inderdaad bij zowat elke provider, wat meer zegt over jou dan over die providers. Hiermee verdedig ik Dommel hoegenaamd niet, maar ik neem jou alvast óók met een stevige korrel zout.
Ik zou zeggen: schrijf het maar allemaal neer op je blog, we weten het adres en als we geïnteresseerd zijn, dan komen we het daar wel lezen (en enkel daar graag!).
Op een gegeven maand hebben we dit eens niet gedaan met als resultaat dat de lijn werd verbroken net voor een weekend om 16u55. Maandag gebeld en te horen gekregen dat het over een niet-betaalde faktuur ging die dus uiteraard WEL betaald was (volgens hun systeem hadden we al 3 maand niet betaald ofzo ...).
Anyway, dit was ZEER snel opgelost (hebben de heer DOM zelf aan de lijn gehad) aangezien de Algemene voorwaarden niet specifiëren dat een onrechtmatige opzegging wegens een administratieve fout geen gevolgen kan hebben. Een e-mail/fax van onze advokaat met een redelijk hoog bedrag per dag dat wij "onbereikbaar" waren heeft de zaak zeer snel opgelost. Sindsdien krijgen we ook geen verkeerde herinneringen meer.
Dus, neen, het is niet zomaar de Topicstarter zijn fout, ik kan me hier perfect in terugvinden.
Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
U bent niet de eerste die deze vraag stelt.cloink schreef:Ik ga uw vraag beantwoorden met eentje van mezelf: hoe komt het dat uitgerekend en steeds JIJ altijd dit soort problemen tegenkomt?
Ik zit/zat bij exact dezelfde providers als jij. Je kan me absoluut geen favoritisme aanwrijven, integendeel (ik heb kritiek op de meeste van mijn providers). En toch... En toch heb ik dit soort problemen nooit. Bizar of op z'n minst opmerkelijk?
Bron,:Delphi schreef:Ik snap het toch zo goed niet meer ze. Wil dat nu zeggen dat jij altijd zoveel probs hebt?
http://forums.zita.be/showpost.php?p=17 ... tcount=442
En met mijn antwoord ga je ook niet tevreden zijn.
Het is mijn Lot op het Belgische internet deze dingen te moeten meemaken.
En hoe ongeloofwaardig ze ook overkomen ,ze gebeuren.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
- Erik
- Elite Poster
- Berichten: 1321
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 18 keer
Hallo,
Ik heb eens een gelijkaardig probleem gehad toen ik nog bij Skynet aangesloten was.Om een lang verhaal kort te maken.Opeens viel mijn verbinding met het internet weg (heel leuk als je net aan het downloaden bent)Ik dacht bon dat kan gebeuren en ik probeer opnieuw verbinding te krijgen dit mislukt echter.Ik pak de telefoon en bel naar Skynet...
Komt er iemand aan de lijn van de technische support en die zegt dat mijn factuur niet betaald is.Ik reageer hoezo dat is wel betaald en ik kan het nog bewijzen ook.Die vent zegt dat probleem is niet voor ons en hij verbindt mij door naar de juiste dienst.Daar komt een madammeke aan de lijn en die bevestigd mij dat mijn internet toegang afgesloten is wegens openstaande facturen.Ik verloor mijn geduld en heb geroepen ik ga een betalingsbewijs naar Skynet faxen als jullie niet maken dat ik terug op het internet kan binnen het uur stap ik naar testaankoop en derna de telefoon dichtgesmeten.Als ge zeker weet dat je in je recht bent moet je niet zwijgen.Uiteraard is de manier waarop van mij niet ideaal maar ne mens verliest op een bepaald ogenblik zijn kalmte.
Dit soort problemen klinkt ongeloofwaardig maar ze gebeuren wel degelijk
Een klant onrechtmatig afsluiten net voor een verlengd weekend dat zou voor mij zwaar genoeg wegen om de betrokken provider meteen in gebreke te stellen en hem te bedanken voor bewezen diensten
Ik heb eens een gelijkaardig probleem gehad toen ik nog bij Skynet aangesloten was.Om een lang verhaal kort te maken.Opeens viel mijn verbinding met het internet weg (heel leuk als je net aan het downloaden bent)Ik dacht bon dat kan gebeuren en ik probeer opnieuw verbinding te krijgen dit mislukt echter.Ik pak de telefoon en bel naar Skynet...
Komt er iemand aan de lijn van de technische support en die zegt dat mijn factuur niet betaald is.Ik reageer hoezo dat is wel betaald en ik kan het nog bewijzen ook.Die vent zegt dat probleem is niet voor ons en hij verbindt mij door naar de juiste dienst.Daar komt een madammeke aan de lijn en die bevestigd mij dat mijn internet toegang afgesloten is wegens openstaande facturen.Ik verloor mijn geduld en heb geroepen ik ga een betalingsbewijs naar Skynet faxen als jullie niet maken dat ik terug op het internet kan binnen het uur stap ik naar testaankoop en derna de telefoon dichtgesmeten.Als ge zeker weet dat je in je recht bent moet je niet zwijgen.Uiteraard is de manier waarop van mij niet ideaal maar ne mens verliest op een bepaald ogenblik zijn kalmte.
Dit soort problemen klinkt ongeloofwaardig maar ze gebeuren wel degelijk
Een klant onrechtmatig afsluiten net voor een verlengd weekend dat zou voor mij zwaar genoeg wegen om de betrokken provider meteen in gebreke te stellen en hem te bedanken voor bewezen diensten
Registered Linux user #286313
Het product van Dommel is goed.
Hun service is ontoereikend voor hun product.
Door hun slechte service komen klanten in de problemen.
Aan die problemen vegen ze hun *****
Die woorden vinden kan nu ook wel voor de nodige fantasietjes en illusies zorgen,zeker ?
Ik bereid me in ieder geval al voor op een bezoekje aan de rechtbank van Hasselt die bevoegd is en waar ze de aangeklaagden al goed kennen
Hun service is ontoereikend voor hun product.
Door hun slechte service komen klanten in de problemen.
Aan die problemen vegen ze hun *****
Ik zoek nu nog de gepaste woorden om de gequotte handelswijze te beschrijven zonder iemand te kwetsen.Erger nog,die klanten in de problemen proberen ze te dwingen hun dure 0903 helpdesk op te bellen.
Wil de klant de moeite doen en 11,2 euro per blok van 10 minuten voor een 0903 telefoontje betalen, dan bestaat de kans ,maar is er geen zekerheid dat de klant na 3 of 4 periode's van 10 minuten terug op het internet geraakt.
Dus in sommige gevallen,geld kwijt en nog niet op het net
Zonder het recht op een tegemoetkoming ? ! ?
Die woorden vinden kan nu ook wel voor de nodige fantasietjes en illusies zorgen,zeker ?
Ik bereid me in ieder geval al voor op een bezoekje aan de rechtbank van Hasselt die bevoegd is en waar ze de aangeklaagden al goed kennen
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Door hun slechte service komen de klanten in de problemen? Dat is zowaar het omgekeerde... het is eerder dat de problemen niet opgelost geraken door de slechte klantenservice.
Je hebt gelijk.Lord Utopia schreef:Door hun slechte service komen de klanten in de problemen? Dat is zowaar het omgekeerde... het is eerder dat de problemen niet opgelost geraken door de slechte klantenservice.
De 1e rijdt niet voor de 2e
Het is de 2e die achter de 1e rijdt.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Ik betaal altijd mijn DOMMEL facturen op de vervaldag, nog NOOIT heb ik enig probleem gehad hiermee. Na enkele dagen krijg ik steeds mooi een email met mijn factuur ....
GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
Ik ben blij voor hen die geen problemen hebben.mala schreef:Ik betaal altijd mijn DOMMEL facturen op de vervaldag, nog NOOIT heb ik enig probleem gehad hiermee. Na enkele dagen krijg ik steeds mooi een email met mijn factuur ....
De rest heeft pech en dubbel pech als ze die pech nog normaal vinden ook.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Ik heb echt geen zin om bewijzen te gaan zoeken voor de dingen die ge hier schrijft hoor. Dat zou trouwens nutteloos zijn, want de enige die bewijzen kan aanleveren ben jij zelf en dus niet erg betrouwbaar. Niet dat ik wil zeggen dat je onbetrouwbaar bent, maar zulks is gewoon geen betrouwbaar bewijs.
Ten tweede, het is al verschillende keren de revue gepasseerd, is het toch wel verdomd straf dat dit nu eens echt met iedere provider bij wie je klant bent geweest voorvalt. Doe je het eigenlijk voor de sport?
De kans dat zoiets statistisch zou kunnen is verschrikkelijk klein, tenzij er factoren zijn die die kans zouden vergroten ...
Ten derde, is het absoluut nodig om in ieder topic waarin iemand klaagt over de facturatie van Dommel, je eigen case nogmaals neer te schrijven? We hebben allemaal wel door dat dit gewoon hetzelfde verhaal is, geschreven door dezelfde persoon, met een andere nickname hoor!
Als het nu gewoon bij je originele verhaal gebleven was en er duidelijk blijk was van eerlijkheid en oprechtheid, hadden posts als die van jou een veel grotere impact gehad dan je nu meent te denken. Het enige wat er nu bij mensen blijft hangen als ze iets van je lezen is "dat gezaag weer" ...
Er is hier niemand die de praktijken van Dommel goed praat als er echt sprake is van nalatigheden of wanneer duidelijk is dat ze in de fout zijn. Er is hier waarschijnlijk meer kritiek te lezen over Dommel dan wat anders. Je zou hier dus een goed klankbord moeten hebben. Het feit dat dit niet zo is, zegt eigenlijk al genoeg.
Ten tweede, het is al verschillende keren de revue gepasseerd, is het toch wel verdomd straf dat dit nu eens echt met iedere provider bij wie je klant bent geweest voorvalt. Doe je het eigenlijk voor de sport?
De kans dat zoiets statistisch zou kunnen is verschrikkelijk klein, tenzij er factoren zijn die die kans zouden vergroten ...
Ten derde, is het absoluut nodig om in ieder topic waarin iemand klaagt over de facturatie van Dommel, je eigen case nogmaals neer te schrijven? We hebben allemaal wel door dat dit gewoon hetzelfde verhaal is, geschreven door dezelfde persoon, met een andere nickname hoor!
Als het nu gewoon bij je originele verhaal gebleven was en er duidelijk blijk was van eerlijkheid en oprechtheid, hadden posts als die van jou een veel grotere impact gehad dan je nu meent te denken. Het enige wat er nu bij mensen blijft hangen als ze iets van je lezen is "dat gezaag weer" ...
Er is hier niemand die de praktijken van Dommel goed praat als er echt sprake is van nalatigheden of wanneer duidelijk is dat ze in de fout zijn. Er is hier waarschijnlijk meer kritiek te lezen over Dommel dan wat anders. Je zou hier dus een goed klankbord moeten hebben. Het feit dat dit niet zo is, zegt eigenlijk al genoeg.
Je moet geen bewijzen zoeken,hier zijn ze,:
Links die verwijzen naar mijn andere tickets + hun paswoord zijn op vraag verkrijgbaar.
ps,: ik heb nog geen één conflict met een provider verloren.
De reden ,: Ik sta recht in m'n schoenen, lieg niet en weet wat ik doe.
Als ik weet dat ik niet kan winnen,begin ik niet.
In het andere geval win ik,waarvoor m'n excuses.
En als je meer wil kan ik de inhoud van de andere tickets hier ook bijplakken.View Ticket: 217687 Reply to Ticket - Close Ticket
Status: OPEN
Date Opened: Thursday, 10 April 2008, 2:31 p.m.
Closed Date: Sunday, 20 April 2008, 12:38 p.m.
Username: -
Name/Email:
ceurrrix
Password: ******
Subject: [MB User] Billing Question
Message:
<font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size=2>Ik heb de fout bij de storting van mijn betaling gevonden<br />Gelieve het bedrag (€41.95) over te maken op bankrekening KBC 734-0028170-49 met vermelding "+++XXX/XXXX/XXXXX+++". Gebruik ENKEL deze gestructureerde referentie als mededeling bij de overschrijving zodat we uw betaling snel kunnen verwerken!
<br />
Op het stortingsformulier werd XXX/XXXX/XXXXX ingevuld ,wat resulteerde in,:<br />
http://www.mediafire.com/imageview.php? ... thumb=4<br />
waar dan op het ontvangstbewijs xxx/xxxx/xxxxx komt<br />
<br />
Nu is het goed ingevuld,en heb ik ,:<br />
<br />
http://www.mediafire.com/imageview.php? ... thumb=4<br />
<br />
gekregen en staat er xxxxxxxxxxxx op het ontvangstbewijs wat overeen komt met mijn andere gedane betalingen,<br />
waar ook +++XXX/XXXX/XXXXX+++<br />
ingevuld was.<br />
<br />
Op 5/4/2008 kreeg ik een over due rekening waar ik naar hun eigen zeggen,:<br />
<br />
Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve deze herinnering te negeren<br />
<br />
niet heb op gereageerd.<br />
<br />
Vandaag heb ik weer prijs,: over due Indien deze faktuur een verlengingsfaktuur betreft, gelieve deze per kerende te voldoen teneinde afsluiting van uw diensten en verwijdering van de account-gegevens te voorkomen.<br />
Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve deze herinnering te negeren.<br />
<br />
Ik heb ze hun geliefd ticketje gestuurd want 0,30 euro/minuut voor hun bijverdienste = telefoon betaal ik niet.<br />
Bron,: http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f ... p116656<br />
<br />
<font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size=1></font><br />
<font face=Arial size=1>[schedom crm TM .:. schedom crm system .:. version 1.0]</font><br />
Follow ups:
1 - User Reply - Monday, 14 April 2008, 8:56 a.m.
Hoe zit dat daar ??
2 - User Reply - Monday, 14 April 2008, 9:20 a.m.
Voila, nog wat reclame zoals Sandra het graag heeft.
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=49&t=9344
3 - User Reply - Monday, 14 April 2008, 9:20 a.m.
4 - User Reply - Monday, 14 April 2008, 9:21 a.m.
ticket openen
5 - User Reply - Friday, 18 April 2008, 6:40 p.m.
Word dat geen tijd om er eens naar te kijken.
6 - User Reply - Sunday, 20 April 2008, 12:38 p.m.
Ik
7 - User Reply - Sunday, 20 April 2008, 12:51 p.m.
Het nog eens proberen,hé
Vootgaande op m'n ondervinding,verwacht ik ,
dat Uw automaat mij gaat wippen.
Ik vraag U dit te voorkomen en verwacht,
indien dit gebeurt,een compensatie van
3 dagen voor elke dag dat ik van het net zou
verwijderd worden.
Het niet binnen de 5 dagen beantwoorden van dit ticket,
beschouw ik als een aanvaarding van mijn vraag.
Hoogachtend
8 - User Reply - Sunday, 20 April 2008, 1:05 p.m.
Was ik vergeten,:
http://blog.seniorennet.be/ceurrrix/archief.php?ID=5
9 - User Reply - Tuesday, 22 April 2008, 3:05 p.m.
Ik zal nog maar eens laten zien dat ik moeite doe
10 - User Reply - Tuesday, 6 May 2008, 7:04 a.m.
Nog altijd ticket onbeantwoord ?
Ondertussen is mijn volgende factuur ook betaald,zie,:
http://www.mediafire.com/imageview.php? ... sy&thumb=5
Nu ben ik (en nog vele anderen) toch benieuwd wat er hier aan de hand is.
hopende op een snel antwoord,groet ik
Links die verwijzen naar mijn andere tickets + hun paswoord zijn op vraag verkrijgbaar.
ps,: ik heb nog geen één conflict met een provider verloren.
De reden ,: Ik sta recht in m'n schoenen, lieg niet en weet wat ik doe.
Als ik weet dat ik niet kan winnen,begin ik niet.
In het andere geval win ik,waarvoor m'n excuses.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Dit "bewijs" is even geldig als het volgende:
Maar stop nu eens met iedere keer die dingen te plakken ed. Het redundantie niveau van uw posts gaat er alleen maar door omhoog hoor.On 12-mei-08, at 21:23, Bill Gates wrote:
Hi Tequila!
I love your replies on the userbase.be forums so much that i'd love to share all my money with you!
Send me back an email with your phone number, so i can call you and have a chat.
Looking forward to hearing From You,
Bill Gates
Teveel tequila binnen ,zeker ?tequila schreef: Ten tweede, het is al verschillende keren de revue gepasseerd, is het toch wel verdomd straf dat dit nu eens echt met iedere provider bij wie je klant bent geweest voorvalt. Doe je het eigenlijk voor de sport?
De kans dat zoiets statistisch zou kunnen is verschrikkelijk klein, tenzij er factoren zijn die die kans zouden vergroten ...
Ik heb 3 maand een BC ADSL Plus abonnementje gehad,zonder prob's
Ik heb al bijna 2 jaar,2 abonnementjes bij Edpnet zonder één probleem.
Wat bewijst dat over het gequote ?
Ben blij dat je zo goed ingelicht bent.
Spijtig genoeg, door mensen die er nog minder over weten dan uzelf
Laatst gewijzigd door margaaas 13 mei 2008, 13:09, in totaal 1 gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17
en wat denk je nu te bereiken door elk forum tot den treure toe vol te pompen met jouw bullshit? Het staat op je blog, hou het daar en wie het wil lezen zal er misschien ooit eens aan beginnen.
Het is onbeleefd niet te antwoorden op een vraag,dus,:
Het minste dat ik wil,
is gedaan krijgen dat mensen niet verplicht worden om 12,8 euro te betalen per blok van 10 minuten bellen naar een helpdesk
en dat ze na 4 blokken van 10 minuten of 43,2 euro te hebben betaald,
nog geen internet hebben omdat er een automaat beslist wie er zijn factuur betaald heeft of niet.
En laten zien wat andere providers de klanten aandoen.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=18911
En ik sta zeker niet aan de kant te wachten tot een probleem zichzelf oplost of opgelost word door een ander.
Het minste dat ik wil,
is gedaan krijgen dat mensen niet verplicht worden om 12,8 euro te betalen per blok van 10 minuten bellen naar een helpdesk
en dat ze na 4 blokken van 10 minuten of 43,2 euro te hebben betaald,
nog geen internet hebben omdat er een automaat beslist wie er zijn factuur betaald heeft of niet.
En laten zien wat andere providers de klanten aandoen.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=18911
En ik sta zeker niet aan de kant te wachten tot een probleem zichzelf oplost of opgelost word door een ander.
Laatst gewijzigd door margaaas 14 mei 2008, 11:01, in totaal 1 gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Dus je denkt dat door hier uw diaree van ISP problemen (van uzelf en die verschillende persoonlijkheden) tentoon te spreiden er iets gaat oplossen.
Dommel zal door je posts hier niet gaan veranderen hoor. Je kan dan misschien andere gebruikers waarschuwen, maar als ze geen contact opnemen blijven ze met dezelfde problemen zitten hè.
Dommel support is niet goed, dat weten we hier allemaal wel. Als er iemand navraag komt doen om klant te worden, krijgt die dat ook te horen. Maar als er iemand problemen heeft met facturatie is het echt niet nodig om iedere keer uw problemen nog maar eens te posten. Daar gaat het mij (en vele anderen) om. Als die ervaringen echt nuttig zouden blijken in een discussie, zal iemand anders wel naar dat topic verwijzen, of doe je het zelf (alhoewel je die kans goed verschoten hebt). Maar in 95% draag je echt niks bij aan het topic, de meeste topics verworden zoals dit, compleet nutteloos voor de topic starter, blijven doorgaan over je eigen problemen, Dommel in het algemeen te kakken zetten, anderen tegen de haren in strijken, etc.
En wat dat bewijst over het gequote, is dat iedereen zulke "quotes" kan posten. Mails kan je copy/pasten en simpel iets veranderen zodat het je goed uit komt. Zo ver was dat nu toch ook niet gezocht dacht ik?
Ik ga hier niet verder op reageren want dat heeft gewoon een pervers effect.
Dommel zal door je posts hier niet gaan veranderen hoor. Je kan dan misschien andere gebruikers waarschuwen, maar als ze geen contact opnemen blijven ze met dezelfde problemen zitten hè.
Dommel support is niet goed, dat weten we hier allemaal wel. Als er iemand navraag komt doen om klant te worden, krijgt die dat ook te horen. Maar als er iemand problemen heeft met facturatie is het echt niet nodig om iedere keer uw problemen nog maar eens te posten. Daar gaat het mij (en vele anderen) om. Als die ervaringen echt nuttig zouden blijken in een discussie, zal iemand anders wel naar dat topic verwijzen, of doe je het zelf (alhoewel je die kans goed verschoten hebt). Maar in 95% draag je echt niks bij aan het topic, de meeste topics verworden zoals dit, compleet nutteloos voor de topic starter, blijven doorgaan over je eigen problemen, Dommel in het algemeen te kakken zetten, anderen tegen de haren in strijken, etc.
En wat dat bewijst over het gequote, is dat iedereen zulke "quotes" kan posten. Mails kan je copy/pasten en simpel iets veranderen zodat het je goed uit komt. Zo ver was dat nu toch ook niet gezocht dacht ik?
Ik ga hier niet verder op reageren want dat heeft gewoon een pervers effect.
schizofrenie?margaaas schreef:Je moet geen bewijzen zoeken,hier zijn ze,:
View Ticket: 217687 Reply to Ticket - Close Ticket
Status: OPEN
Date Opened: Thursday, 10 April 2008, 2:31 p.m.
Closed Date: Sunday, 20 April 2008, 12:38 p.m.
Username: -
Name/Email:
ceurrrix
Password: ******
Subject: [MB User] Billing Question
Dat is't,ik weet alleen nog niet,over wie U het nu hebt,over uzelf of iemand op,:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=18911
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=18911
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.