Verwijderen adsl website?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Het is misschien een domme vraag, maar hoe verwijder je je adsl website? Het enige dat ik vind en kan is het deactiveren van het domein. Maar ik kan de client of domein niet verwijderen. Als ik het domein wil verwijderen komt er dat ik geen rechten heb. Het gaat hier over de gratis webhost bij netconnect. Was eigenlijk even bedoeld als test, maar dacht dat je dit met een knop zou kunnen verwijderen.
Klopt niet, je kan volgens mij niet eens httpdocs verwijderen. Ik weet niet hoe dat in plesk 7 zit maar het is zeker niet mogelijk in plesk 8.
Je zal een mailtje moeten sturen naar [email protected] vrees ik.
Je zal een mailtje moeten sturen naar [email protected] vrees ik.
Ik bedoelde dan ook niet de map, maar de bestanden erin.L-army schreef:Klopt niet, je kan volgens mij niet eens httpdocs verwijderen. Ik weet niet hoe dat in plesk 7 zit maar het is zeker niet mogelijk in plesk 8.
En ik denk dat ik de eerste post verkeerd gelezen heb, omdat je dus je domein wilt verwijderen. Ik denk dus ook dat je naar de helpdesk zult moeten mailen...(en een antwoord krijgen kan ff duren)dean3009 schreef:maar het domein enzo bestaat nog.
EDIT: Als je bij packages (in je dommel crm) op de E klikt en je komt dan uiteindelijk bij de Plesk Home pagina uit, vanonder zou je "uwnaam.dommel.be" domein moeten staan, op dezelfde rij zou een "aanvinkvakje" moeten staan, vink dat eens aan en klik op "Verwijder Geselecteerde"
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Als je de helpdesk hiervoor moet contacteren, zal ik het gewoon maar deactiveren. Als ik dan dringend bijvoorbeeld een ander domein nodig heb, zal ik hun wel contacteren. Bedankt voor de reacties!
Edit: Heb net het domein gedeactiveerd, maar ik kan het nog steeds bezoeken? Alleen de FTP werkt dan niet meer.
Edit: Heb net het domein gedeactiveerd, maar ik kan het nog steeds bezoeken? Alleen de FTP werkt dan niet meer.
Khad mijn vorige post juist aangepast toen jij gereplied had dus probeer dit eens:
Diod schreef: EDIT: Als je bij packages (in je dommel crm) op de E klikt en je komt dan uiteindelijk bij de Plesk Home pagina uit, vanonder zou je "uwnaam.dommel.be" domein moeten staan, op dezelfde rij zou een "aanvinkvakje" moeten staan, vink dat eens aan en klik op "Verwijder Geselecteerde"