Dommel hosting weer offline?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Hi,

Ik kan momenteel mijn website niet bereiken (getest op 2 PCs) en ook mail kan niet opgehaald worden. Vermits mail mailprg om 6 uur de eerste keer gaat headers ophalen moet het probleem zich minsten vanaf dan stellen. Webmail gaat (uiteraard) ook niet.

Tracert en ping geven geen resultaat omdat de dommelservers niet reageren op ping requests.
De tracert stopt bij de firewall ( ge0-1.firewall-cluster.bru.schedom-europe.net)
Bye, Maurice
https://on4bam.com
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Merkte het net ook. Mountainbike.be is ook al de hele tijd down, en is ook gehost bij Dommel.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster

Dit is de 2e keer op relatief korte tijd. Ik zit in het 3e jaar van mijn hosting bij dommel. Het is ook het laatste. In augustus ben ik er weg. Met een enkele uitval kan ik leven maar de onwil om een blacklist probleem niet op te lossen na meer dan 2 maanden is onaanvaardbaar.
Bye, Maurice
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

M'n site op Cathoo werkt wél maar op Hamley niet. Zitten jullie ook op Hamley?
on4bam
Elite Poster
Elite Poster

meon schreef:M'n site op Cathoo werkt wél maar op Hamley niet. Zitten jullie ook op Hamley?
Ik wel.

Ik heb ondertussen Integrio uptime scout geinstalleerd en blif monitoren wanneer de site weer up is.
De vorige keer, in februari waren de problemen ook in het weekend :evil:

Mijn ticket is trouwens al aangemaakt met high priority.
Bye, Maurice
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Ik vind het ondertussen minder erg aangezien we de huidige site ondertussen zelf hosten op het werk.

Maar toch ... Vorige keer heeft het bijna een maand geduurd eer ze reageerden op m'n ticket. Good luck :)
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

meon schreef:Ik vind het ondertussen minder erg aangezien we de huidige site ondertussen zelf hosten op het werk.

Maar toch ... Vorige keer heeft het bijna een maand geduurd eer ze reageerden op m'n ticket. Good luck :)
een maand :evil: ze zouden iets meegemaakt hebben als ik daar nog was dat is voor een hoster gewoon ONAANVAARDBAAR.Blijkbaar sinds se daar ook internet aanbieden hebben ze ee nekske gekregen ....
Registered Linux user #286313
on4bam
Elite Poster
Elite Poster

meon schreef: Maar toch ... Vorige keer heeft het bijna een maand geduurd eer ze reageerden op m'n ticket. Good luck :)
Idem. Da's ook de reden dat mijn opzeg voor de hosting klaar ligt. Jammer. Ik had hen een klant aangebracht in het begin dat ze hosting deden, later nog een schoolsite geregistreerd en gehost op mijn aanraden en ook mijn hosting bij hen genomen. Voor de prijs moet je, in tegenstelling tot ADSL, ook al niet blijven.

Ter info: 12:00u... terug online. Mails verschijnen ook terug.
Bye, Maurice
Erik
Elite Poster
Elite Poster

Hallo,

Dommel was een goeie hoster in de tijd dat het hosten van websites hun enige activiteit was.Ik kreeg zelfs in het weekend en op feestdagen antwoorden van de support (binnen een aanvaardbare wachttijd).Hun service vond ik uniek maar zoals mee alles tijden veranderen ....
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Erik schreef:Hallo,

Dommel was een goeie hoster in de tijd dat het hosten van websites hun enige activiteit was.Ik kreeg zelfs in het weekend en op feestdagen antwoorden van de support (binnen een aanvaardbare wachttijd).Hun service vond ik uniek maar zoals mee alles tijden veranderen ....
Speaking of which: uw delphiprogramming.be werkt niet meer eh? We krijgen ook allemaal bounces binnen omdat uw mailadres niet meer bestaat.
Erik
Elite Poster
Elite Poster

meon schreef:
Erik schreef:Hallo,

Speaking of which: uw delphiprogramming.be werkt niet meer eh? We krijgen ook allemaal bounces binnen omdat uw mailadres niet meer bestaat.
idd ik dacht dat ik dat al veranderd had hier.maar toen ik geen emails kreeg na antwoorden in mijn topic dacht ik van hmmz is nakijken en dien ouwe stond er nog en dat bouncen da zou nu moeten weg zijn.Die site staat al eeuwen niet meer op Dommel hoor
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”