Alle E-Leven ADSL2+ verbindingen in ons landje zijn down. Vermoedelijk doordat Belgacom de stekker uit de door de ISP gehuurde infrastructuur trekt.
Het originele topic werd verhuisd naar:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=18370
Weet iemand of het technisch mogelijk is om met onze ADSL2+ modems gebruik te maken van het 'gewone ADSL' netwerk, aangezien ik meen te begrijpen dat deze E-leven klanten nog wel verbinding hebben. Liever een tragere verbinding dan helemaal niets. Kan E-Leven zelf die downgrade doen of moet dit op de DSLAMs van Belgacom gebeuren?
E-Leven ADSL2+ problemen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Aangezien ze hun eigen dslams hebben staan moet je naar bgc dslams opmgezet worden ( ik vermoed dat ze de power van de dslams hebben gehaald ). Hun gewone dsl bieden ze aan op het turboline netwerk.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
was dat niet via scarlet? Daarom waarschijnlijk dat die (nog) niet afgesloten zijn.ditCh schreef:Hun gewone dsl bieden ze aan op het turboline netwerk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
ik dacht dat het turboline profielen waren maar ze hebben pcies idd 6 Mbit, dan is het via scarletChelloExtremer schreef:was dat niet via scarlet? Daarom waarschijnlijk dat die (nog) niet afgesloten zijn.ditCh schreef:Hun gewone dsl bieden ze aan op het turboline netwerk.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
En Yabu zeker? (of resellen die op hun beurt Dommel?)L-army schreef:Dommel is de enige consumenten ISP die turboline wholesale doet vermoed ik.
ooh. shiny.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Contacteer:
Resellen van Dommelcloink schreef:En Yabu zeker? (of resellen die op hun beurt Dommel?)L-army schreef:Dommel is de enige consumenten ISP die turboline wholesale doet vermoed ik.