Te Koop ?
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Zou het niet leuk zijn om hier een apart subforum aan te maken voor koop en verkoop tussen members?
Ik denk dat de meesten die de weg naar hier vinden of hier zelfs al heel erg lang posten elkander wel wat meer vertrouwen dan pakweg een doorsnee ebay'er en de interesses liggen vaak ook dicht in elkaars buurt, zeker wat betreft computermateriaal en toebehoren. Ik begrijp ook wel dat hier risico's aan verbonden zijn (mogelijke wrevel mocht een deal niet goed gaan), maar het kan op zovele, vaak meer "kinderachtige" fora, dus waarom hier niet?
PS: ja, ik vraag dit inderdaad omdat ik momenteel een aantal specifieke dingen te koop heb
Ik denk dat de meesten die de weg naar hier vinden of hier zelfs al heel erg lang posten elkander wel wat meer vertrouwen dan pakweg een doorsnee ebay'er en de interesses liggen vaak ook dicht in elkaars buurt, zeker wat betreft computermateriaal en toebehoren. Ik begrijp ook wel dat hier risico's aan verbonden zijn (mogelijke wrevel mocht een deal niet goed gaan), maar het kan op zovele, vaak meer "kinderachtige" fora, dus waarom hier niet?
PS: ja, ik vraag dit inderdaad omdat ik momenteel een aantal specifieke dingen te koop heb
ooh. shiny.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Is al vaker ter sprake gekomen, maar ik heb een beetje schrik met verantwoordelijkheden/aansprakelijkheden. Volgens mij is dat allemaal wel mogelijk, juridisch gezien, maar I'm not shure ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Ik heb hier ook al aan gedacht want ik heb ik ook regelmatig materiaal heb dat voor de computerleek totaal geen waarde meer heeft maar misschien wel voor de nerds hier.
Trouwens, in mijn geval heb ik wel eens spullen die gratis weg mogen
Trouwens, in mijn geval heb ik wel eens spullen die gratis weg mogen
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Ik ben geen jurist (verre van ), maar ik zie niet in hoe jij verantwoordelijk kan gesteld worden? Dat is een beetje zoals de Koopjeskrant toch niet kan verantwoordelijk gesteld worden voor de verkoop tussen 2 particulieren die elkaar vinden via hun uitgave?meon schreef:Is al vaker ter sprake gekomen, maar ik heb een beetje schrik met verantwoordelijkheden/aansprakelijkheden. Volgens mij is dat allemaal wel mogelijk, juridisch gezien, maar I'm not shure ...
Maargoed, er zijn vast mensen die hier beter kunnen over oordelen dan ik.
I'm nerd! Err... I'm game!Astralon schreef:Trouwens, in mijn geval heb ik wel eens spullen die gratis weg mogen
ooh. shiny.
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Lijkt mij een goed idee,
ik heb hier trouwens nog iets liggen dat zeker weg mag en in goede staat is .
Het is iets van D-LINK
Gekocht in de netsquare pc shop hier in Heverlee en met nog een garantietermijn van meer dan 20 maanden, voor de geinteresseerden pm me .
ik heb hier trouwens nog iets liggen dat zeker weg mag en in goede staat is .
Het is iets van D-LINK
Gekocht in de netsquare pc shop hier in Heverlee en met nog een garantietermijn van meer dan 20 maanden, voor de geinteresseerden pm me .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Vind het ook een goed idee ... met een sticky topic erbij, waar je goede en slechte ervaringen met verkopers kan delen ( zoals dat op 9lives bv. gebeurd ).
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ja leuk idee, als referentie inderdaad 9lives.be.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Inderdaad , buiten lege media verkopen zie ik geen juridische problemen hiermee , kwasi elk forum doet het toch meestal ...
ervaring met hopen hier via tones/9lives en het vroegere lotverkopen/area51
ervaring met hopen hier via tones/9lives en het vroegere lotverkopen/area51
The eternal and true pessimist
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
idd en staat ook hier op de lijstmeon schreef:Is al vaker ter sprake gekomen
heb ook het topic gemoved, want het is meer een suggestie
kandidaat?gerree schreef:Pro!
schakel desnoods een apart groepje mod's hiervoor in
zoals meon ook al zei, moogt ge dat inderdaad binnenkort verwachtenGoztow schreef:Mogen we hier binnenkort een antwoord van de crew op verwachten?
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Dat is goed nieuws,
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Joit zen , wel alleen te koop/gezocht subforum danRobbe schreef:kandidaat?gerree schreef:Pro!
schakel desnoods een apart groepje mod's hiervoor in
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Misschien al wat tips over hoe we dat kunnen inrichten en in goede banen leiden? We kunnen wel wat zaken overnemen van anderen (9lives enzo, maar bon).
Je kan dit strikt/streng inrichten maar ook iets losser. Persoonlijk ben ik voor dat eerste, maar daar kruipt dan wel wat moderatietijd in.
Je kan dit strikt/streng inrichten maar ook iets losser. Persoonlijk ben ik voor dat eerste, maar daar kruipt dan wel wat moderatietijd in.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Ik zou het toch verder indelen:NuKeM schreef:Misschien al wat tips over hoe we dat kunnen inrichten en in goede banen leiden? We kunnen wel wat zaken overnemen van anderen (9lives enzo, maar bon).
2dehands spullen:
-modem en routers
-pc toebehoren
-pc onderdelen
-oude onderdelen(jaartallen bijzetten?)
gevraagd gedeelte:
-
- Elite Poster
verkoop het via ebay of kapaza bijvoorbeeld maar meld het hier dan gewoon even.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Maar het is toch mooi overzichtelijk, bij andere fora is het zo onoverzcihtelijk dat velen er geen aandacht aan schenken.meon schreef:Dat gaat vééél te specifiek, ik geloof nooit dat het zo'n vaart gaat lopen dat we sub-fora nodig gaan hebben.
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Afhankelijk van de hoeveelheid zou er nog is kunnen over nagedacht worden, maar ik denk net zoals meon dat het zo'n vaart zal lopen. Het kan voorlopig ook wel opgevangen worden door vb. "[netwerk]DLink 1111[modem/router]", "[netwerk - modem/router]]DLink 1111" of iets dat al beter aangeeft.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- brooklyn
- Elite Poster
een paar extra sub forums zou welkom zijn, zeker die van TE KOOP .
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Gewoon een Buy/sell als hoofdforum en , voorlopig onderverdeeld in dan Te Koop en Gezocht en het hoofdforum locked voor topics
Indien dan later zou blijken dat het een succes word kunnen we onderverdelingen gaan maken
En een setje rules neerzetten kwa up's , minimum en meeneemprijzen etc
Min voorstel van eerder blijft gelden hoor trouwens
Indien dan later zou blijken dat het een succes word kunnen we onderverdelingen gaan maken
En een setje rules neerzetten kwa up's , minimum en meeneemprijzen etc
Min voorstel van eerder blijft gelden hoor trouwens