Stilzwijgend verlengen (Wettelijk)??????
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Ja en je kan er niet zomaar onderuit.
Ik vind het toch vreemd dat mensen zo slecht hun contracten lezen.
Dit is wat er op mijn meest recente afrekening van electrabel staat en daar is toch moeilijk naast te kijken
Ik vind het toch vreemd dat mensen zo slecht hun contracten lezen.
Dit is wat er op mijn meest recente afrekening van electrabel staat en daar is toch moeilijk naast te kijken
- Bijlagen
-
- Electrabel01.jpg
- (32.98 KiB) 36 keer gedownload
- brooklyn
- Elite Poster
Dat is eigenlijk heel erg, tijd dat ze de wet eens aanpassen. voor 1jaar OK, ze moeten toch een kleine zekerheid hebben, maar automatisch verlengen met een jaar is van het goede teveel.
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
sorry, die maatschappijen valt niets te verwijten. ze passen gewoon de wet toe.
de burger moet eens leren zijn contract te lezen vooraleer hij intekent.
dat is het enige probleem hier.
vele mensen zijn te gemakzuchtig op dit vlak.
de burger moet eens leren zijn contract te lezen vooraleer hij intekent.
dat is het enige probleem hier.
vele mensen zijn te gemakzuchtig op dit vlak.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Dat heeft niks met de wet te maken. Ze passen enkel hun voorwaarden toe en daarin zetten ze meestal dat er stilzwijgend verlengd wordt voor één jaar.Rafken schreef:sorry, die maatschappijen valt niets te verwijten. ze passen gewoon de wet toe.
ik dacht dat dit volgens de freya( de b**h) regeling niet meer mocht dat een contranct slecht 1 maal verlengd mocht worden en dan maandelijks opzegbaar moet zijn er zijn wel uitzonderingen(verzekeringen,..)
energie is daar imho niet bij
-
- Elite Poster
lees wat je tekent.
en dan weet je dat.
zo simpel is het.
en dan weet je dat.
zo simpel is het.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Heb juist gebeld met betreffende firma nuon en idd e moet 1maand voor dat het contract ten einde is opzeggen of ze verlengen terug met 1 jaar.
Dat dacht ik dus ook is dus niet voor energiegertd schreef:ik dacht dat dit volgens de freya( de b**h) regeling niet meer mocht dat een contranct slecht 1 maal verlengd mocht worden en dan maandelijks opzegbaar moet zijn er zijn wel uitzonderingen(verzekeringen,..)