de scarlet meter staat bij mij weer vast sins gistere.
is dit bij iedereen zo of alleen bij mij.
groetjes coldman
scarlet volume meter
- FezzFest
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 16 keer
Idem dito hier. Ach Scarlet, schaf de limieten ineens afHercules schreef:"Er is een fout opgetreden, gelieve het later nog eens te proberen..."

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Die mens ookrolandvc schreef:Ga jij 20 GB gebruiken in 4 dagen ? Daar moet ik hier zowat non stop voor gaan zitten downloaden.Hercules schreef:79GB van de 100GB met nog 4 dagen te gaan, dat gaat erom spannen

- DonRaveN
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
LOL!!! deze maakt mijn dag goed zierolandvc schreef:Ga jij 20 GB gebruiken in 4 dagen ? Daar moet ik hier zowat non stop voor gaan zitten downloaden.Hercules schreef:79GB van de 100GB met nog 4 dagen te gaan, dat gaat erom spannen

- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
Merk hier toch geen problemen.
Laatste update van gisteren en er zit 1 dag vertraging op, dus lijkt mij in orde
Laatste update van gisteren en er zit 1 dag vertraging op, dus lijkt mij in orde

Hier is ie ineens ook weer bijgewerkt.
Alleen geen volume genoeg, ik zit na 2 weken al op 100GB, de laatste 2 weken van de maand zijn echt afzien altijd...
Heb zelfs bij mijn pa in NL een PC neergezet omdat ze daar niet van die onzin limieten kennen.
Alleen geen volume genoeg, ik zit na 2 weken al op 100GB, de laatste 2 weken van de maand zijn echt afzien altijd...
Heb zelfs bij mijn pa in NL een PC neergezet omdat ze daar niet van die onzin limieten kennen.