Prijsverhoging ecopower

Discussieforum over energiebedrijven (elektriciteit en gas), zonnepanelen, windenergie en andere.
Plaats reactie
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Las net op hun site :
Als u elektriciteit wil van Ecopower, moet u er rekening mee houden dat de prijs zal stijgen naar 0,17 euro/kWh. Het is belangrijk om dat nu al te weten. Ecopower heeft immers een wachtlijst van zes maanden. Nieuwe klanten die nu op de wachtlijst komen, zullen wellicht al vanaf hun aansluiting het nieuwe tarief moeten betalen.
Goed om weten: wie op de wachtlijst staat, kan zich laten schrappen. Wie klant is bij Ecopower, kan zijn/haar contract met Ecopower opzeggen met een termijn van dertig dagen.

Staat wel niet op vanaf wanneer, maar denk dat ze nog altijd de voordeligste blijven.
Gelukkig wordt meer dan 60 % van mijn stroom nu via zonnepanelen gegenereerd, dus dat maakt ze nog rendabeler :-D
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Godver... Net nu ik een maandje op de wachtlijst sta... :x
ooh. shiny.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Zelfs ondanks deze prijsverhoging blijven ze voor mij (ver) de goedkoopste.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Akkoord, maar het scheelt toch weer wat minder hé (in mijn geval gaat het jaarlijkse profijt van 200€ naar 160€).
ooh. shiny.
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ja, maar wees er maar zeker van de Electrabel en de anderen ook zullen stijgen in prijs. Dus je voordeel blijft hetzelfde :-D
Plaats reactie

Terug naar “Energie en duurzame ontwikkeling”