iemand zei me onlangs dat hij al veel onbekwame mensen gezien heeft die wel kunnen zwaaien met een CCNA of MCSA enz.
Dt is zo de waarheid. Ik heb zelf ook een MCSE en enkele ander certificaten die u niks gaan zeggen. Ik heb heel veel zeer bekwame collega's zonder ook maar één certificaat dewelke teren op 10 jaar ervaring. Ik heb er evenveel met een certificaat die denken dat ze professioneel zeer goed bezig zijn, maar tegen de sterren op next,next,finish werken. Het ergste is dat de laatste categorie in sollicitaties vaak verder geraakt.
Wat betreft die CCNA, ik heb ooit die 4 hoofdstukken in het PIH afgelegd als lesonderdeel, alleen was de timing om een examen af te leggen verschrikkelijk slecht. Ik vond het best een interessante basis. Je moet er enkele rekening mee houden dat je die CCNA moet hernieuwen. Als je niet dag in dag uit met specifiek networking bezig bent, is dit niet interessant.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."