Deze ochtend heb ik nu al verschillende keren geprobeerd om MSN Messenger op te starten, maar hij kan maar niet verbinden met .NET service... Heb al al PC herstart, niks blijkt te helpen. Services pagina's zeggen dat alle services werken...
NOg iemand dit probleem???
Ik gebruik MSN messenger 6.0.
flamenca
.NET service plat?
- flamenca
- Pro Member
- Contacteer:
Ok, zelf al gevonden wat het is.... ze hebben hun pagina geupdated...
Op de status pagina van Messenger:
All Features
The .NET Messenger Service is undergoing routine maintenance. The service may be unavailable. Please try again later.
Laatst bijgewerkt: 29-11-2003 23:49:00 Pacific Time (GMT -8:00)
flamenca
Op de status pagina van Messenger:
All Features
The .NET Messenger Service is undergoing routine maintenance. The service may be unavailable. Please try again later.
Laatst bijgewerkt: 29-11-2003 23:49:00 Pacific Time (GMT -8:00)
flamenca
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Flamenca, hier geen enkel probleem hoor.. alles werkt prima
.
Ik denk niet dat het met een dnsprobleem ofdat de server niet bereikbaar zou zijn te maken heeft, want ik zit indezelfde ip-range als jij.
Ik zou zeggen: local problem, als hij nu nog steeds niet gaat.
Iets gewijzigd onlangs? Spyware? Virus? Proxy?
Verder geen problemen met surfen enzo? bereikbaarheid van sites, etc etc?
Edit: Blijkbaar toch probs bij msn.. vreemd.. ik kan zonder problemen connecten
. Hangt misschien af van soort passport..![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik denk niet dat het met een dnsprobleem ofdat de server niet bereikbaar zou zijn te maken heeft, want ik zit indezelfde ip-range als jij.
Ik zou zeggen: local problem, als hij nu nog steeds niet gaat.
Iets gewijzigd onlangs? Spyware? Virus? Proxy?
Verder geen problemen met surfen enzo? bereikbaarheid van sites, etc etc?
Edit: Blijkbaar toch probs bij msn.. vreemd.. ik kan zonder problemen connecten
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
I love it when a plan comes together!
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Er was deze nacht doodgewoon routine onderhoud. Krijg je soms rare kuren op MSN
. Heb je trouwens geen berichtje gekregen dat je de gesprekken in MSN moet afsluiten en moet uitloggen?
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Flamenca, als het een troost mag wezen, je bent lang niet alleen.
De laatste tijd heb ik oa op Irc al meermaals gehoord dat er steeds frequenter problemen zijn om op het msn netwerk te geraken...
Ik gebruik dat steeds minder en minder dus heb er minder last van
.
De laatste tijd heb ik oa op Irc al meermaals gehoord dat er steeds frequenter problemen zijn om op het msn netwerk te geraken...
Ik gebruik dat steeds minder en minder dus heb er minder last van
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Tja, dan is er maar 1 mogelijkheid: mailen.. dat lukt wel eh.
'k Gebruik zelf msn redelijk veel, maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad. 's Ochtends gebruik ik het niet, misschien doen ze dan het onderhoud...
greetz
greetz
Zeker geen ICQ aanraden, is de grootste zever die er ooit gemaakt is. Vroeger constant problemen mee gehad. Zelfs al bij het installeren van het programma doken er problemen op. Nooit gebruik ik dat nog.
Dan wat die MSN Service bevat, ik kan ook sinds daarjuist nimeer op MSN geraken. Liegt dus wel degelijk aan de servers. Waarschijnlijk zijn ze nu nog onderhoud aan het uitvoeren.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Dan wat die MSN Service bevat, ik kan ook sinds daarjuist nimeer op MSN geraken. Liegt dus wel degelijk aan de servers. Waarschijnlijk zijn ze nu nog onderhoud aan het uitvoeren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Heatryn schreef:Zeker geen ICQ aanraden, is de grootste zever die er ooit gemaakt is.
Dat is jouw mening. Ik heb enkel ervaring met ICQ, en heb daar nooit problemen mee gehad - en laten we niet vergeten dat ICQ de eerste mainstream online "berichtenuitwisselingsdienst" was.
If you can't beat them, confuse them.
Misschien wel eerste, maar volgens mij zeker niet de beste. Al die extra dingen maken dat programma veel te zwaar voor eigenlijk een gewone berichtendienst. Geef mij maar MSN Messenger. ICQ legt zijn prioriteiten anders. ![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik zou niet zeggen dat ICQ veel extra's heeft die het programma zwaar maken. Kijk eens naar wat MSN messenger nu heeft. Het zal niet veel minder zwaar zijn dan ICQ. Maar welk je het beste programma vind hangt meer af van wat je correspondenten gebruiken. Gebruiken zij allemaal ICQ dan gebruik jij dat ook. Gebruiken zij MSN, dan zal je dat gebruiken. Nu terug bij de topic. Ik zit de laatste maand bijna heel de dag online en ik kan altijd connectie maken, al duurt het soms wel een halve minuut. Ik gebruik ook Trillian en niet de gewone MSN Messenger.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Mag ik jullie er op wijzen dat er ook ICQ Lite is, dat enkel de berichtendienst heeft, veel fijner werkt dan de pro en bovendien lichter is dan MSN Messenger. Ok, je hebt wel ads in de huidige versie, maar die heb je snel genoeg weggewerkt
ICQ heeft uiteindelijk ook nog altijd mijn voorkeur, maar als iedereen naar msn migreert heeft moet ge nu eenmaal mee migreren eh ...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ICQ heeft uiteindelijk ook nog altijd mijn voorkeur, maar als iedereen naar msn migreert heeft moet ge nu eenmaal mee migreren eh ...
- flamenca
- Pro Member
- Contacteer:
Euhm... ik gebruik ook Trillian maarre als .Net services plat liggen helpt dat niks zenne...dan krijg je enkel een flikkerend blauw rondje om te zeggen dat hij telkens probeert in te loggen maar dat het mislukt...Trouwens voor trillian moet je sowieso al ingeschreven zijn bij de andere diensten of je bent er niks mee....
flamenca
flamenca