Werkt perfect. Alleen IE7 en WMP11 moet je zelf nog even installeren, het .net framework 3.0 zit er al in. Tijd om dus een fresh install op mijn thuis pc te doen

Jawel. De OEMs bv hebben het al sinds vorige week.SantaSCSI schreef:Is dat ding dan al officieel uit? Normaal niet toch?
Heb ik ook gedaan maar dan met dual boot om eerst te kijken of Vista wel de moeite waard is.SantaSCSI schreef:Hoogstwaarschijnlijk ga ik met het verlengd weekend upgraden naar vista, dus veel maakt het eigenlijk niet uit.
Toch niet helemaal. Er zitten ook enkele extra features in zoals TS Client 6.1, "black hole" router detectie, NAP, cryptografische ondersteuning in de kernel en de product activatie zoals in Vista (dus installatie zonder productkey wordt mogelijk). (ook nog enhanced security for Administrator and Service policy entries en Descriptive Security Options User Interface. De nieuwe features zijn echter wel redelijk beperkt dus.ljd schreef:sp3 voor xp is net hetzelfde als sp1 voor vista.
Verzameling van updates.
Ik weet niet als de Vista ervaring ineens beter wordt door die nieuwe dingen? Vista is nog altijd even traag.lithion schreef:Toch niet helemaal. Er zitten ook enkele extra features in zoals TS Client 6.1, "black hole" router detectie, NAP, cryptografische ondersteuning in de kernel en de product activatie zoals in Vista (dus installatie zonder productkey wordt mogelijk). (ook nog enhanced security for Administrator and Service policy entries en Descriptive Security Options User Interface. De nieuwe features zijn echter wel redelijk beperkt dus.ljd schreef:sp3 voor xp is net hetzelfde als sp1 voor vista.
Verzameling van updates.
Normaal moest SP3 trouwens gisteren beschikbaar geworden zijn voor EN OS'en, maar wegens probleem met bepaalde software is deze tijdelijk terug in getrokken.
[/quote]
Dit is de FINAL RTM... deze versie krijgen jullie binnen een maand via windows update...DonRaveN schreef:RTM... doe ermee wat je wilt hè...
Draai die ook en werkt perfect.DonRaveN schreef:Dit is de FINAL RTM... deze versie krijgen jullie binnen een maand via windows update...
ik draai deze sp zonder enig probleem!
en hier is de source..
http://www.tipandtrick.net/2008/officia ... ws-update/
Volgens deze lieve meneer:Kwabber schreef:Volgens http://support.microsoft.com/kb/936929 is het inderdaad een release candidate
Eerst in een VM geinstalleerd om te testen en daarna op mijn gewone PC gesmeten. Heb mijn SP2 CD geslipstreamed met SP3 en vandaar een fresh install gedaan.gerree schreef:draaien jullie die op test pc of op gewone?