Skynet webmail

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Blade
Member
Member

Hallo allemaal,

Als ik inlog op de webmail van skynet en ik wil naar voorkeuren gaan, dan springt hij altijd terug naar het log-in scherm alhoewel ik al ingelogd ben. Ik slaag er bv dus niet in mijn aliassen te beheren voor mijn skynet e-mail account via webmail.

Heeft er nog iemand dit voor gehad ? Alvast bedankt voor jullie respons.

Blade

[mod="The Oddity"]
Aangezien de topic niks met ons te zien heeft, heb ik dit draadje eventjes verplaatst.[/mod]
Heatryn
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Misschien een probleem met de cookies. Ik dacht dat die website gebruik maakte van cookies.

Ik zou eerst en vooral eens checken of jouw cookies wel goed werken. Kan je jouw berichten wel lezen? Dus door op één van de berichten in jouw inbox te klikken. Lukt dit?
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Zoals Heatryn aanhaalt best een je coockies verwijderen en
opnieuw in loggen. De mailservers van Skynet hebben wel probs gehad deze week maar dit zou nu sinds vrijdag al van de baan moeten zijn.

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Gast

Weetgraag schreef:Zoals Heatryn aanhaalt best een je coockies verwijderen en
opnieuw in loggen. De mailservers van Skynet hebben wel probs gehad deze week maar dit zou nu sinds vrijdag al van de baan moeten zijn.

Greetz
Weetgraag :wink:

THX, ik zal eens proberen.

Groetjes

Blade
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Je bent toch zeker dat je op de webmail zit en niet op de e-care?
Maw webmail.belgacom.net of webmail.skynet.be om in te loggen in de webmail en Mijn Abonnement klikken om E-care te geraken.

Dit omdat in E-care, je eerst moet inloggen met de login gegeves van je verbinding en om je alias gegevens te wijzigen nog eens moet inloggen met je mail gegevens. Dit omdat beide gegevens niet noodzakelijk hetzelfde zijn.

Indien je toch op webmail zit en je hebt nog steeds problemen met die aliasen, kijk eens of je een firewall hebt aan staan, disable die even, kan zijn dat die te véél data blocked en daardoor de secured skynet pages in veiligheid slaan ;-)
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”