Goeiemiddag allemaal,
Ik heb een vraagje, ik neem nogal wat digitale foto's en die zijn soms too 1mb groot , nu is mijn vraag als ik die wil doormailen kan ik die bestanden niet verkleinen bv. naar 70 of 80 kb en in geval van ja hoe doe ik dat .
Ik draai met xp pro.
Groeten Eddy
Digitale foto's
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Welk bestandsformaat hebben die foto's ?
Als het .bmp's zijn, dan zou ik voorstellen om ze te converteren naar bv. .jpg's.
Hiervoor kun je gemakkelijk IfranView gebruiken (gratis te downloaden hier)
Als het .bmp's zijn, dan zou ik voorstellen om ze te converteren naar bv. .jpg's.
Hiervoor kun je gemakkelijk IfranView gebruiken (gratis te downloaden hier)
If you can't beat them, confuse them.
-
- Administrator
- Contacteer:
Hoi,
Ik heb dat geprobeerd via alles selecteren en dan verzenden , de bestanden zijn verjkleind maar links bovenaan de te versturen mail staat er dit bericht is niet verzonden , ik kan het dus niet verzenden
Ik heb dat geprobeerd via alles selecteren en dan verzenden , de bestanden zijn verjkleind maar links bovenaan de te versturen mail staat er dit bericht is niet verzonden , ik kan het dus niet verzenden
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Hehe,
Je moet dus enkel nog op "versturen" klikken en vervolgens in Outlook "verzenden/ontvangen" klikken. Zondanig dat het bericht verstuurd wordt en dus uit je "outbox" verdwijnt en naar je "sent items" folder verhuist.
Je moet dus enkel nog op "versturen" klikken en vervolgens in Outlook "verzenden/ontvangen" klikken. Zondanig dat het bericht verstuurd wordt en dus uit je "outbox" verdwijnt en naar je "sent items" folder verhuist.
I love it when a plan comes together!
Hoi,
Ik heb het ondertussen gevonden , ik verklein de foto's en sla ze op zo kan ik ze versturen als bijlage.
Toch bedankt allemaal
Ik heb het ondertussen gevonden , ik verklein de foto's en sla ze op zo kan ik ze versturen als bijlage.
Toch bedankt allemaal