Gewoon infra en diensten afsplitsen, bij de elektra markt werkt prima, mits de overheid geen rare extra belastingen gaat opleggentooslow schreef:De mensen die ervoor pleiten om het netwerk (de infrastructuur) te gaan scheiden van bgc zoals men bij electrabel gedaan heeft zijn volgens mij verkeerd.
Als ik zie wat er op de electriciteitsmarkt gaande is sinds men dat heeft gedaan dan zien we dat dat niet werkt en dat het oude systeem eigenlijk beter was.
Wat wel moet gebeuren volgens mij is de onmiddellijke openstelling van zowel adsl2+ , vdsl en ook TN moet zijn netwerk openstellen. Dit zou de problemen oplossen.
Tik gehoord voor overname Scarlet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
- rowan
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
- Bedankt: 21 keer
De electriciteitsmarkt hoeft niet innovatief te zijn, daar wordt enkel vernieuwd in enkele productiesites minder in het netwerk zelf.Gewoon infra en diensten afsplitsen, bij de elektra markt werkt prima, mits de overheid geen rare extra belastingen gaat opleggen
Als je infra & diensten afsplitst in de telecomsector, gaat er minder geinvesteerd worden
En wat heb ik deze keer uitgevreten om weer eens door jou aangevallen te worden? Iemand anders zegt dat hij niet akkoord is met je beslissing, en ik krijg er blijkbaar de schuld van... Fraai is dat.Blue-Sky schreef:Heb is dat geschreven?
@ KK stond daar geschreven. (door mijzelf)
Lees de nieuwe reply van hollebollegijs, dan is je vraag overbodig.
Jij schijnt beter te functioneren als meon je wat vraagt.
Waar jij zelf je bericht aangepast hebt. hier
'k Wou je nog eens vragen om te stoppen met aanvallen op n' moderator.
En dan ook elke keer dat machtsmisbruik... Er mag hier blijkbaar niemand jouw beslissingen in twijfel trekken omdat je moderator bent. Is het hier een dictatuur ofzo? Want als ik jouw dreigementen hier lees begint het er wel sterk op te lijken
Het is gewoon fout om als moderator met 2 maten en 2 gewichten te werken, iets wat hier overduidelijk het geval is. Personeel van jouw favoriete provider wordt hier telkens weer in bescherming genomen als ze de regels overtreden. Het is niet de eerste keer dat hollebollegijs arrogant en neerbuigend uit de hoek komt, maar nog NOOIT heb je hem daarop gewezen.
En wat betreft die post waarnaar je linkte: in dat geval had meon gelijk en maak ik er ook geen probleem van om toe te geven dat ik fout zat. Maar in dit geval sta ik 100% achter mijn beslissing dat jij hier als moderator zwaar in de fout gegaan bent door partijdig op te treden. Ik ben dan ook niet van plan mijn mening te herzien, ook al kost dit mij een ban op dit forum.
Dit is het laatste puntje van de forumregels, en ik ging er steeds vanuit dat dit voor iedereen van toepassing was, dus ook voor Belgacom medewerkers. Iemand 'onnozelaar' of 'klein kind' (link) noemen getuigt van weinig respect voor andere gebruikers. En de flauwe excuses die daarna volgen maken het daarom niet minder erg.forumregels schreef:Respecteer de andere gebruikers, Provider medewerkers, Belgacom medewerkers, moderators, administrators.
eigenlijk is heel deze discussie hier enorm off-topic, maar als ik aangevallen word zonder reden vind ik dat ik het recht heb om mij te verdedigen.
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Mag ik jou er dan op wijzen als een medewerker van een ISP continu aangevallen wordt, het niet zo verbazend is dat ze arrogant gaan doen? Mét reden overigens! Behandel ze correct, en dat zal plots volledig anders zijn.Het is gewoon fout om als moderator met 2 maten en 2 gewichten te werken, iets wat hier overduidelijk het geval is. Personeel van jouw favoriete provider wordt hier telkens weer in bescherming genomen als ze de regels overtreden. Het is niet de eerste keer dat hollebollegijs arrogant en neerbuigend uit de hoek komt, maar nog NOOIT heb je hem daarop gewezen.
Beetje serieus blijven hé... Er lopen hier massa's posters rond die obsessief en dogmatisch elke handeling of berichtgeving van/over belgacom in het negatieve trekken. Als een ISP medewerker zich dan mengt, krijgt hij de volle lading, met onderliggende melding 'jij werkt daar, dus jouw mening telt niet'. Hij/zij krijgt vervolgens de wind van voren, op verre van een beschaafde manier, maar dient zelf beleefd te blijven? Het is al te makkelijk nu zo te grienen, had 2 keer nagedacht voor je hem/haar zo aanpakt, en dan zou de reactie ook mooier zijn. Men oogst wat men, jawel, zaait. Dus ni zagen als je ni vrij bent van zonden.Dit is het laatste puntje van de forumregels, en ik ging er steeds vanuit dat dit voor iedereen van toepassing was, dus ook voor Belgacom medewerkers. Iemand 'onnozelaar' of 'klein kind' (link) noemen getuigt van weinig respect voor andere gebruikers. En de flauwe excuses die daarna volgen maken het daarom niet minder erg.
- Fustigateur
- Pro Member
KK zit mij ook al enkele dagen continu aan te vallen. Wat bezielt die gast eigenlijk? Dergelijke posters zijn dan verwonderd dat anderen woorden als "kind" of "kinderachtigheid" in de mond nemen. Anders dan onvolwassen gedrag kan je het niet noemen. En toch neemt dit niet weg, om even on topic te blijven, dat je wel degelijk operatoren mag aanvallen in geval dat gegrond is. Maar dan weer niet de medewerkers omdat die uiteindelijk ook maar hun job doen. Als ik aan BC denk, dan denk ik aan afzetterij omdat men de prijzen als monopolist kunstmatig hoog houdt. Betekent dit daarvoor dat je medewerkers van BC hetzelfde moet verwijten? Nee. Respect voor elkaar, met de nodige kritische blik.
En de medewerkers van TIK wat is daar dan voor te verzinnen?Goendi schreef: Beetje serieus blijven hé... Er lopen hier massa's posters rond die obsessief en dogmatisch elke handeling of berichtgeving van/over belgacom in het negatieve trekken. Als een ISP medewerker zich dan mengt, krijgt hij de volle lading, met onderliggende melding 'jij werkt daar, dus jouw mening telt niet'. Hij/zij krijgt vervolgens de wind van voren, op verre van een beschaafde manier, maar dient zelf beleefd te blijven? Het is al te makkelijk nu zo te grienen, had 2 keer nagedacht voor je hem/haar zo aanpakt, en dan zou de reactie ook mooier zijn. Men oogst wat men, jawel, zaait. Dus ni zagen als je ni vrij bent van zonden.
Je kan het ook anders bekijken, wanneer een zogenoemde ISP medewerker 'dogmatisch' (wat wil dat woord eigenlijk zeggen trouwens in deze context?) iedere vorm van negatieve kritiek bekritiseert tot beledigens toe en andere positieve commentaren dan evenredig gaat ophemelen dan krijg je uiteraard een situatie als deze waar je voor en tegenstanders hebt. Als die dan nog eens gaat zeggen van 'die kennen we al' en 'misschien eens uw rekeningen betalen' tjah dan maak je helemaal geen vrienden meer natuurlijk.
Ik ken andere mensen die bij Belgacom werken en ik moet zeggen die zijn belange aan niet zo arrogant en zelfingenomen als de eerder vermelde Belgacom medewerker. (ze werken wel in R&D en niet in het callcenter, misschien dat ze daar eerder aangename persoonlijkheden zoeken en niet de meest assertieve)
Nuja in feit gebeuren de meeste posts tijdens de werkuren, als er iemand een probleem mee heeft moeten ze maar mailen naar Belgacom of zelfs de ombudsman. Belgacom is en blijft verantwoordelijk voor zijn werknemers tijdens het uitoefenen van hun arbeidsovereenkomst.
Sorry hoor ik geef hier een fout toe.KK schreef:En wat heb ik deze keer uitgevreten om weer eens door jou aangevallen te worden? Iemand anders zegt dat hij niet akkoord is met je beslissing, en ik krijg er blijkbaar de schuld van... Fraai is dat.Blue-Sky schreef:Heb is dat geschreven?
@ KK stond daar geschreven. (door mijzelf)
Lees de nieuwe reply van hollebollegijs, dan is je vraag overbodig.
Jij schijnt beter te functioneren als meon je wat vraagt.
Waar jij zelf je bericht aangepast hebt. hier
'k Wou je nog eens vragen om te stoppen met aanvallen op n' moderator.
Jij bent geregistreerd sinds 2.10.2004. het was dan ook niet bedoeld aan jou adres.
Reden te meer, dat identieke schrijfwijze van een nickname beter niet toegelaten worden op het forum Userbase.
De nickname zou dus uniek moeten zijn, en zou vele misverstanden voorkomen.
-
- Elite Poster
caey, je leert het blijkbaar niet. wat ik post en hoeveel en wanneer, al dan niet tijdens de werkuren, dat gaat jou geen zier aan.Caey schreef:En de medewerkers van TIK wat is daar dan voor te verzinnen?Goendi schreef: Beetje serieus blijven hé... Er lopen hier massa's posters rond die obsessief en dogmatisch elke handeling of berichtgeving van/over belgacom in het negatieve trekken. Als een ISP medewerker zich dan mengt, krijgt hij de volle lading, met onderliggende melding 'jij werkt daar, dus jouw mening telt niet'. Hij/zij krijgt vervolgens de wind van voren, op verre van een beschaafde manier, maar dient zelf beleefd te blijven? Het is al te makkelijk nu zo te grienen, had 2 keer nagedacht voor je hem/haar zo aanpakt, en dan zou de reactie ook mooier zijn. Men oogst wat men, jawel, zaait. Dus ni zagen als je ni vrij bent van zonden.
Je kan het ook anders bekijken, wanneer een zogenoemde ISP medewerker 'dogmatisch' (wat wil dat woord eigenlijk zeggen trouwens in deze context?) iedere vorm van negatieve kritiek bekritiseert tot beledigens toe en andere positieve commentaren dan evenredig gaat ophemelen dan krijg je uiteraard een situatie als deze waar je voor en tegenstanders hebt. Als die dan nog eens gaat zeggen van 'die kennen we al' en 'misschien eens uw rekeningen betalen' tjah dan maak je helemaal geen vrienden meer natuurlijk.
Ik ken andere mensen die bij Belgacom werken en ik moet zeggen die zijn belange aan niet zo arrogant en zelfingenomen als de eerder vermelde Belgacom medewerker. (ze werken wel in R&D en niet in het callcenter, misschien dat ze daar eerder aangename persoonlijkheden zoeken en niet de meest assertieve)
Nuja in feit gebeuren de meeste posts tijdens de werkuren, als er iemand een probleem mee heeft moeten ze maar mailen naar Belgacom of zelfs de ombudsman. Belgacom is en blijft verantwoordelijk voor zijn werknemers tijdens het uitoefenen van hun arbeidsovereenkomst.
oja, even tussen haakjes, nu zit ik thuis, geniet van een dagje verlof na een zwaar weekend, of moet ik mij nu ook verantwoorden? en andere keren als ik post, waar ik zit dan? Weet je dat?
En het is duidelijk te merken dat je niet weet welke job ik nu doe. Ik heb ooit op de professionele klantendienst gewerkt hoor maar noem dit geen callcenter, want dat is het niet. Een callcenter zijn mensen die utbound doen en daarmee vaste scripts volgen. Dit gebeurt niet op de interne klantendienst bij belgacom hoor. dus je kennis daarvan is onvoldoende om daar een oordeel over te hebben. En als ik ergens niet zoveel vanaf weet, dan zwijg ik erover of ik probeer er een idee te krijgen van wat het is. Intussen heb ik een andere functie en bij momenten zal ik hier nog veel zijn en bij momenten minder, maar je bent niet van mij af hoor
ik ga ook nog even duidelijk trachten uit te leggen waarom ik hier ben.
ik respecteer ieder zijn mening, zou jij ook beter doen, en als er opmerkingen zijn over belgacom waarmee ik niet akkoord ga, probeer ik dit te weerleggen en uit te leggen waarom belgacom soms bepaalde standpunten inneemt. Daar is toch niets verkeerd mee. Maar ja, jij en sommigen anderen beginnen dan te schieten.
Pasop, ik ga niet met alles akkoord wat Belgacom doet, verre van zelfs.
Ik ga hier die dingen niet herhalen maar uit vorige posts uit het verleden is dat al duidelijk gebleken.
wat die andere collega's van belgacom betreft waarover je spreekt. dat zijn enerzijds collega's die hun job goed doen, maar aan de andere kant half nog niet weten hoe belgacom functioneert. opgelet, dit is geen verwijt hé naar die mensen toe zoals jij het misschien gaat interpreteren, maar dat is een vaststelling.
tot slot, wie beledigt wie? in je reply heb je, als je tussen de regels leest, mij weer ferm beledigd en alleen omdat ik voor belgacom werk.
Is triestig. Dat je het niet op belgacom hebt, ok geen probleem, maar probeer dit dan op een volwassen manier te uiten, maar dat je daarom ook schiet op mensen die voor belgacom werken, dat is pas kinderachtig.
Ik zal je nog een voorbeeld geven. Ik heb het persoonlijk niet op Telenet.
Maar ik val hen niet aan. En dat komt niet doordat ik voor belgacom werk hoor. Maar ga ik daarom Telenet en zijn medewerkers aanvallen. Nee hoor. En waarom niet? Dat is uit te leggen met 1 woord. RESPECT.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Goede reply hollebollegijs, zelf heb ik al meermaals geschreven dat het Crew-moderatoren-team neutraal opgesteld is naar alle providers toe.hollebollegijs schreef:Maar ga ik daarom Telenet en zijn medewerkers aanvallen. Nee hoor. En waarom niet? Dat is uit te leggen met 1 woord. RESPECT.
Waarbij ik ook familie heb welke Telenet-klant zijn.
En dat is toch duidelijk niet hetzelfde als Belgacom klant.
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Eigenlijk zou je dat zelfs niet moeten doen - je posts zijn meestal constructief en informatief.hollebollegijs schreef:ik ga ook nog even duidelijk trachten uit te leggen waarom ik hier ben.
Als iedereen maar zo handelde !
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Vrijblijvende suggestie aan de UB-crew:
De helft van deze topic is interessant. Zeker behouden aub.
En dan zijn er een aantal berichten die... nu ja, ik ga het voorzichtig uitdrukken... niet helemaal rechtstreeks betrekking hebben op het oorspronkelijke onderwerp. Eigenlijk gaat het om een bespreking van de forumregels van UB.
Mag ik voorstellen om die specifieke berichten (inclusief mijn bericht met dit verzoek) af te splitsen naar een aparte topic? Jullie gebruiken phpbb2, en die beschikt over zo'n functie.
De nieuwe (afgesplitste) topic kan je dan verplaatsen naar een meer toepasselijke rubriek zoals Userbase of Suggesties of Duiventil.
Just my .02€. Als jullie daar zelf andere ideeën over hebben: 't is jullie forum, verras ons aub.
De helft van deze topic is interessant. Zeker behouden aub.
En dan zijn er een aantal berichten die... nu ja, ik ga het voorzichtig uitdrukken... niet helemaal rechtstreeks betrekking hebben op het oorspronkelijke onderwerp. Eigenlijk gaat het om een bespreking van de forumregels van UB.
Mag ik voorstellen om die specifieke berichten (inclusief mijn bericht met dit verzoek) af te splitsen naar een aparte topic? Jullie gebruiken phpbb2, en die beschikt over zo'n functie.
De nieuwe (afgesplitste) topic kan je dan verplaatsen naar een meer toepasselijke rubriek zoals Userbase of Suggesties of Duiventil.
Just my .02€. Als jullie daar zelf andere ideeën over hebben: 't is jullie forum, verras ons aub.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.