Full screen op TV

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Slekken
Pro Member
Pro Member

Heb een toshiba laptop met een Geforce 4 420 Go met tv-out. Werkt perfect maar als ik een filmpje wil bekijken op tv met bv. mediaplayer dan kan ik wel mediaplayer op m'n tv zetten dan gaat dat. Wat niet werkt is de fullscreen functie. fullscreen zet ie altijd terug op m'n laptop terwijl mediaplayer gewoon met zwart scherm op tv blijft staan.
Misschien ligt het bij het feit dat ik m'n tv niet als primair beeldscherm kan zetten, die optie staat er wel op maar in het grijs zodat die niet kan aangevinkt worden.
Kent er iemand de reden en eventueel de oplossing van dit probleem (dat zou wel handig zijn :wink:

Greetz
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

ik weet niet of het met windows media pklayer gaat, ik speel altijd filmen af met bsplay dit werkt perfect op de tv ook full screen, desnoods moet je even zoeken naar een oudere versie die multi monitor functie heeft
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Je kan DirectDraw eens uitschakelen. Ik heb ook problemen gehad met een TV/2e scherm aan de pc en dan een fullscreen applicatie op te zetten.
Je kan deze uitschakelen door Start>uitvoeren>typ in "dxdiag" zonder aanhalingstekens>ga naar het tabblad Beeldscherm> schakel DirectDraw uit.
ldegheest
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Dit is inderdaad omdat het niet je primair beeldscherm is.
Zit er geen optie in om je bureaublad naar de tv uit te breiden.
Ik gebruik dit en dan werkt het wel. Tevens gebruik ik winamp 2.x waarvan ik het videovenster full screen op de tv zet en het hoofdvenster en de playlist laat ik op mijn monitor staan.
Slekken
Pro Member
Pro Member

Met die directdraw uit te schakelen wilde het niet lukken, dan maar terug aangezet. Uiteindelijk deed ie het toch, zonder dat het tv-scherm als primair stond. Zal waarschijnlijk iets over het hoofd gezien hebben.
Toch bedankt!!

Greetz
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”