ADSL2FIT webruimte en email?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
hasj_en_wietje
Starter
Starter

Is het mogelijk om als ADSL2FIT abonnee, emailadressen en webruimte te krijgen? (tegen betaling?) bij A2F? Hoeveel kost dit?
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

ja je kan dat, ik dacht dat een mailbox 6 eur kostte, maar ik dnk dat je er best eens voor mailt op [email protected]
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
hasj_en_wietje
Starter
Starter

HEb ik al gemaild, maar tot hiertoe geen antwoord...
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik dacht dat het voor email een €6 was... totaal niet zeker.

Even geduld hebben eh als je gemailed hebt... je bent niet de enige op wie ze moeten antwoorden eh.
I love it when a plan comes together!
hologic
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Voor een mailbox met onbeperkt volume en 5 aliassen is het inderdaad 6.0016€/maand (we moeten juist zijn ;).

Deze zijn pop3-based, een webmail-server hebben ze niet (maar mail2web.com kan je ze toch bekijken). Er is sprake voor dat misschien in de toekomst in orde te brengen, voorlopig zien ze het als een bijverdienste.

Interessant is vooral de ongelimiteerde opslag en ook het doorsturen van files is geen probleem (heb er al eens eentje van 22mb doorgestuurd zonder problemen).

Wat betreft webruimte waren ze niet zo goedkoop (weet niet meer precies, +- 50mb was 150€/jaar), maar ze richten zich dan ook vooral op bedrijven.

Greetz
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”