Iemand soms in een lokale CD winkel volgende CD's nog gezien ?
- Knuffel Rock 18
- Donnamour 11
- Dance Classics The Ballads (1 en 4)
De muziekindustrie klaagt altijd maar dat men niet genoeg verkoopt maar wanneer in dergelijke reeksen de volgende uit is kan je de vorige gewoonweg nergens nog vinden
[gezocht] Knuffel Rock 18 - Donnamour 11 - Dance Classics
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
- pm
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 7 keer
vroeger toen ze een cd niet hadden vroeg ik gewoon of ze deze konden bestellen in de winkel en meestal was dit helemaal geen probleem... maar ja dan spreek ik al over bijna 10 jaar geleden
-
- Deel van't meubilair
Blijkbaar niet meer... althans niet in de FNAC.Rogue schreef:Nu gaat dat ook nog
Indien dus iemand de CD's alsnog ergens in een bak bij de lokale platenboer kan vinden... mag je mij steeds zijn adres doorgeven.
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Die zijn idd niet echt gemakkelijk om vinden, vooral die knuffelrock 18r2504 schreef:Iemand soms in een lokale CD winkel volgende CD's nog gezien ?
- Knuffel Rock 18
- Donnamour 11
- Dance Classics The Ballads (1 en 4)
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Je kan eens proberen achter de UPC code(zoiets als ISBN maar dan voor CDs) van die dingen te zoeken en ze dan zo proberen te bestellen. Het is wel maar een wilde gok. Als ze uit productie zijn & niet meer in stock wordt het natuurlijk moeilijk.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Of op basis van http://www.showbizzsite.be/nieuws/detai ... sNid=26265 zelf de cd's samenstellen met liedjes uit de iTMS of zo.
-
- Deel van't meubilair
Er zijn verschillende manieren om aan de muziek op zich te komen, maar het heeft eerder een verzamelwaarde voor me, vandaar de zoektocht naar de originele CD's.meon schreef:Of op basis van http://www.showbizzsite.be/nieuws/detai ... sNid=26265 zelf de cd's samenstellen met liedjes uit de iTMS of zo.