Iemand interesse?

jaja maar als er een kleine provider in wallonie geen support heeft in ned dan ist direct oorlog...Lord Utopia schreef:Bwaaaa, als ge goed engels en nederlands kunt, kun je ook wel bij Dommel geraken. Zoveel franse klanten zijn er niet én de communicatie gebeurt telkens in het nederlands en engels
Btw, dat die walen maar eens nederlands spreken, dat zijn eens een intentie doen.
Het zijn gewoon Dommel-praktijken... Alle updates gebeuren op een slakkentempoJan_B schreef:Dus het kan niet anders of de verloning is niet zoals het moet zijn ?
De locatie kan er ook veel mee te maken hebben. Ik zie mij niet elke dag eens naar de limburg te rijden.Jan_B schreef:Dus het kan niet anders of de verloning is niet zoals het moet zijn ?ljd schreef:Zoals al gezegd deze vacatures staan al een tijdje open.
Het is gewoon "Limburg" hoorljd schreef:De locatie kan er ook veel mee te maken hebben. Ik zie mij niet elke dag eens naar de limburg te rijden.
als het zo is, niet veel van gemerkt, heb nog paar tickets liggen die maanden open zijn, dus op dat gebied gaan ze wel constant achteruit (en mijn eerste punt van vergelijking is dan nog augustus 07)CuBe schreef:Die vacature zal wel reeds ingevuld zijn...
TSSS !cloink schreef: Zeker? Ik dacht altijd dat het "Limbabwe" was.
Dat is gewoon om de Limburgers wat meer tijd te geven om de zin te lezen.meon schreef:Is dat een zeeschip? Zoiets als "De Amsterdam"?ljd schreef:Ik zie mij niet elke dag eens naar de limburg te rijden.
Is volgens mij voor de centen, in (de) limburg betaald men een pak slechter!L-army schreef:Yeah right... het is daarvan dat al onze IT'ers (ik ben Limburger) in Antwerpen werken :P
Ik zeg altijd, de wijzen kwamen uit het oosten ;)
Je geeft ons maar naampjes zoals je wil, wij zijn toch superieur tegenover de rest van Vlaanderen ;)
goed gezegd !L-army schreef:Yeah right... het is daarvan dat al onze IT'ers (ik ben Limburger) in Antwerpen werken
Ik zeg altijd, de wijzen kwamen uit het oosten
Je geeft ons maar naampjes zoals je wil, wij zijn toch superieur tegenover de rest van Vlaanderen
Idd, Antwerpen is dé stad, de rest is parking...X-2datop schreef:PS: En dan zeggen dat iemand uit Limburg ons Antwerpenaren altijd arrogant vind (dkke nekken). Antwerpenaren komen daar tenminste voor uit en weten dat het zo is
Uh, dat vinden wij uit het Texas van Vlaanderen ook hoorX-2datop schreef: PS: En dan zeggen dat iemand uit Limburg ons Antwerpenaren altijd arrogant vind (dkke nekken). Antwerpenaren komen daar tenminste voor uit en weten dat het zo is, i.p.v. excuses te gaan zoeken zoals in Antwerpen gaan werken enzo
grtz,
X
²hollebollegijs schreef:goed gezegd !L-army schreef:Yeah right... het is daarvan dat al onze IT'ers (ik ben Limburger) in Antwerpen werken
Ik zeg altijd, de wijzen kwamen uit het oosten
Je geeft ons maar naampjes zoals je wil, wij zijn toch superieur tegenover de rest van Vlaanderen
Waar de breede stroom der Maas, statig zeewaarts vloeit. Weeldrig sappig veldgewas kostelijk groeit en bloeit. Bloemengaard en beemd en bosch, overheerlijk gloort. Daar is mijn Vaderland, Limburgs dierbaar oord! enz...L-army schreef: Met andere woorden, wij Limburgers zijn zo belangrijk dat we zelfs ons eigen volkslied hebben
voila, zo is dat. elke dag naar brussel, goed mijn centjes verdienen bij belgacom en 's avonds bijklussen.Goztow schreef:Limburgers werken in de reste van Vlaanderen officieel en in Limburg achter hun uren in het zwart