U heeft voldoende beltegoed. Verbruik eerst uw huidige beltegoed alvorens op te waarderen.
ik heb idd nog belwaarde maar ik zou die willen opsparen voor naar gsm's te bellen

mvg,
Resterend beltegoed:Limburg schreef:Hoe groot is dat tegoed dan?
Jij doet aan tijdreizen ?Funfile schreef: Laatste aankoop van beltegoed was augustus 2008 (ik bel niet zo erg veel).
Op zich is het niet verwonderlijk... zoiets als gratis bestaat niet. Het hele business model achter de zo goed als gratis VoIP diensten ontgaat me nog steeds.Spink schreef:Het gaat dus achteruit met het aanbod...![]()
Als je dus elders (zoals een discovery line) een nummer hebt is dit geen probleem, maar het geeft duidelijk aan dat VoIP op die basis geen optie is voor iemand die bv. bij Telenet zit, of raw copper heeft.Spink schreef:Als mijn beltegoed op is schakel ik over op een andere kloon.
ik ben al jaren voipbuster gebruiker, en het aanbod gaat constant achteruit, in't begin was er zelfs geen sprake van Freedays. 't is afwachten wat de toekomst brengt. en ondertussen nog € 29.76 belwaardeSpink schreef:Het gaat dus achteruit met het aanbod...![]()
Nope!TjoekTjoek schreef:Inderdaad. Aangezien het één van de goedkoopste betamax klonen is vraag ik mij af of er een verschil is in kwaliteit tussen pakweg voipbuster en nonoh.net.
Ik "was" enorm tevreden. Tegenwoordig gebruik ik het niet meer. Het is één grote miserie. Slechte verbinding, man man man!ditCh schreef:Hier ook enorm tevreden van voipbuster
Ik "was" enorm tevreden. Tegenwoordig gebruik ik het niet meer. Het is één grote miserie. Slechte verbinding, man man man!ditCh schreef:Hier ook enorm tevreden van voipbuster