A2F

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
the animator
Member
Member
Bedankt: 1 keer

Een vriend van me vroeg raad over welk ADSL abonnement hij zou nemen. Het is een zware downloader. Ik dacht meteen aan A2F. Maar herinner me nog de problemen die sommige mensen hadden wanneer ze volgens de provider 'illegaal aan het dl'en' waren, en zonder pardon hun lijn kwijt waren. Is dit probleem nog altijd actueel, of zijn ze al wat redelijker geworden?
nck
Plus Member
Plus Member

Dat is een policy die bij elke ISP van kracht is. 't is niet omdat a2f dit uitdrukkelijk zegt in hun contract dat ze strenger zou zijn als andere providers. Ik denk dat als je vriend geen domme dingen doet dat dit geen probleem zou mogen zijn.
vscomp
Plus Member
Plus Member

Laat die heavy downloaders maar weg blijven bij A2F :twisted: :twisted:

;)
hologic
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Wat betreft de policy van het 'illegaal' downloaden. Adsl2fit zal indien ze een klacht ontvangen van een bedrijf/overheidsinstantie de nodige maatregelen treffen.

Meestal krijg je verwittiging om je activiteiten te staken (ik heb een keertje een range gescand en bij een wakkere sysadmin terecht gekomen). Toen heeft Adsl2fit mij gemaild met de melding of ik astublieft wilde stoppen met rondneuzen of dat anders mijn lijn werd geblokeerd

Als je gaat downloaden met kazaa en aanverwanten en universal, brein of andere copyright-enforces komen achter je IP zal adsl2fit je inderdaad een mep rond je oren geven.

De wetgeving omtrent dit fenomeen is nog steeds onduidelijk. Grote jongens zoals Belgacom & telenet zullen misschien niet zo snel werken (verticaal klassement van de klacht), maar een kleine provider als
Adsl2fit speelt veel korter op de bal.

Dus moraal van het verhaal, je kan downloaden zoveel je wil zolang je het maar veilig doet :twisted:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

The Animator,

Hologic heeft het al groten deels perfect gezegd:
Indien er een klacht komt door een overheidsinstantie of een andere instantie wordt je lijn geschorst bij een eerste incident. Bij toegeven van de fout, wordt je lijn unblocked en krijg je direct je laatste kans. Bij een volgend incident, wordt de lijn onmiddelijk afgesloten.

Die klachten gaan trouwens niet direct over zelf downloaden (waar ik ook wil op wijzen dat het even illegaal is), maar over het aanbieden van illegale downloads, maw: de mogelijkheid dat mensen illegale zaken van u, via de a2f lijn kunnen downloaden.

vscomp, aka stijn: als je niks constructiefs kan bijbrengen of concreet antwoorden op de eigenlijke post.. laat het dan iets te posten. Is al 2e of 3e keer dat je zo'n min of meer onderbouwde statement maakt!
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”