nieuwe laptop

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Ik zie gewoon het verschil niet tussen XP en Vista als advanced user hoor... Ik draai zonder problemen VMware, Photoshop, Illustrator etc allemaal naast elkaar...
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 1 keer

Ken schreef:Ik zie gewoon het verschil niet tussen XP en Vista als advanced user hoor... Ik draai zonder problemen VMware, Photoshop, Illustrator etc allemaal naast elkaar...
En welke versie van Photoshop draai jij dan onder Vista ? Moet ik echt op zoek naar CS3 of werken de andere versies toch ook stabiel ?
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Moet ik echt op zoek naar CS3
Moet je niet ver voor zoeken hoor, kan je gewoon overal kopen :mrgreen:

Ik weet dat CS2 ook stabiel draait. Allé, er is toch één ontwerper (die ene die nie op apple werkt :lol: ) die sedert een maand of drie een pc met vista premium 64-bit heeft en die ondervindt geen problemen met cs2
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Heb CS'1' tot en met 3 gehad in Vista en enkel den 1 ging uitzonderlijk traag. Ik spreek dan wel over een jaar geleden. Nu CS3, werkt lekker snel :wink:
Drewvt
Plus Member
Plus Member

peewee schreef:bedankt voor de info maar heb me toch laten verleiden ene in de makro te kopen ni die in promo maar er stond nog een medion me 2,5 kloksnelheid en 4GB RAM vrij volledig.
Ik vraag me af hoe je die 4GB aan RAM ooit gaat volkrijgen? Met uw gewoontes zal het verbruik niet boven de anderhalve gig uitstijgen.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”