Heeft iemand hier de software waarmee ze bij een gemeente 'werken' voor eID?
Moet m'n pincode resetten maar natuurlijk moet je daarvoor naar de gemeente met je PUK code. 'k Zie het niet zitten om heen en weer te gaan...
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps Fixed phone = OVH VoIP Entreprise Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21 TV = FTA IPTV + Netflix Network = 100% MikroTik powered Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Dit is de standaard software voor de eID, hiermee kan je je gegevens uitlezen en je pin code veranderen. Maar als je eID gelocked is omdat je 3x foute pin hebt ingevoerd zul je toch naar de gemeente moeten gaan.
Pfffff Ja de standaardsoftware heb ik wel staan. Maar die van de gemeentes zelf zou ook wel tof zijn
Ze moeten dan maar eens wachten op de BTW aangiftes die ik moet doorsturen.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps Fixed phone = OVH VoIP Entreprise Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21 TV = FTA IPTV + Netflix Network = 100% MikroTik powered Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Met die van de gemeente moet je inderdaad naar het gemeentehuis.
De kaart is dan enige dagen later beschikbaar, je moet wel een zwartwit of kleurenfoto hebben.
(hoeveel dagen men juist moet wachten weet ik niet)
Heb ik eigenlijk ook niet nodig, kost onnodig geld.
Als men het nieuw systeem via postbanking wil gebruiken, kun je niet via postbanking werken.
Zoals ik het actueel gebruik, waar ik dit op de homeprinter kan afdrukken.
Zo 'n printer die genormeerde uittreksels kan uitprinten is ter beschikking op het postkantoor.
Is toch het geval in Heusden Limburg. (Koerselsebaan)