upgrade driver Probleem

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
dirtypaper
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 dec 2003, 23:09
Locatie: Lier

beste,

volgens skynet zou ik om mijn modem (eicon usb) optimaal te kunnen gebruiken een driver upgrade moeten doen.
ok gedaan , maar nu heb ik echter een probleem, namelijk , mijn verbinding wordt telkens verbroken na ong 2 min. pijltjes blijven dan ff geel

kan iemand mij helpen , want mijn down en upload snelheid is om te blijten 598 kbit/s 106kbit/s , dit is eigelijk alteid al zo geweest , nochthans woon ik niet ver van de centrale ong 1km en mijn systeem is meer dan behoorlijk.
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Normaal gezien moet je eerst de oude driver deinstalleren,
er zou een uninstalltool bij de driver moeten zitten die je gedownload hebt.
Download de driver eens naar je HD en kijk eens wat er in dat mapje zit,
uninstall de driver en install eens opnieuw.

Hope it works

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
dirtypaper
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 dec 2003, 23:09
Locatie: Lier

heb ik idd reeds gedaan , zonder resultaat :cry:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Wel, ik heb dezelfde modem thuis en ik gebruik nog altijd de drivers die van de CD komen. Ik loop misschien een paar versie's achter, maar de boel werkt, dus blijf er af :)

Als je vroeger ook al problemen had hiermee, dan is er toch een andere oorzaak ze.

Laat je lijn eens uitmeten door BGC. Als het niet aan je ijn ligt, kijk dan de binnebekabeling na en de splitters. Zoek maar eens in het forum, je zal wel nog topics vinden.

Cheers
Afbeelding
dirtypaper
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 dec 2003, 23:09
Locatie: Lier

thanx , het is opgelost :-D

misschien nog handig voor andere gebruikers:

bleek dus dat mijn kabel nog eens een tussen contactdoos had , die :s onder het stof bleek te zitten.
na het verwijderen van het stof , en nog eens extra met contactspray erop gezeten te hebben , bleek alles terug normaal te zijn.

greetz
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Had je dus het forum even gelezen, dan had je gezien dat die oplossing al vermeld was.. in geval van slechte binneninstallaties.. oa door Blue-Sky,die met oxidatie op de contacten zat....

Gouden tip: gebruik de search functie.
I love it when a plan comes together!
dirtypaper
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 dec 2003, 23:09
Locatie: Lier

weet het wel hoor , maar had nooit gedacht dat het bij mij ook zo zou zijn , mijn excuses.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Dat je het niet weet is ergens duidelijk want je komt naar deze site om hulp zoeken ;-)

Nu, indien je eens enkele zaken leest.. dan heb je al snel een pak zaken die je kan beginnen controleren.. en was je misschien van het probleem af.. alvorens je een post deed en op replies moest wachten...

Ik wil gewoon iedereen een beetje motiveren om toch zelf een beetje inspanning te doen, door zelf eens te snuffelen in het forum via search en een aantal zaken effectief te lezen... Zo spaart het iedereen werk.
I love it when a plan comes together!
dirtypaper
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 dec 2003, 23:09
Locatie: Lier

ja oddity , begrijp ik volkomen , ik had gezocht en vanalles gelezen , maar had niet gedacht dat het probleem daar zou zitten , dus de replies op mijn post waren een extra motivatie om de kabel nogmaals te controleren.

sorry
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”