Duco Sickinghe naar Belgacom ?
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Rofl, dat zou dé kers op de taart zijn van het hele Belgacom-verhaal ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Inderdaad, bewijst dat hollebollegijs veel meer wist. (schreef hij niet al eens, en de maand is nog niet te einde)
Te lezen in 'n andere topic
De Geweldigen, d.w.z. diegenen die de macht hebben, houden de klanten aan de leiband.
Ik zoek naar die taart, snif snif.
Te lezen in 'n andere topic
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
De Geweldigen, d.w.z. diegenen die de macht hebben, houden de klanten aan de leiband.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik zoek naar die taart, snif snif.
blijf maar zoeken, ik heb mijn verjaardagstaart juist opgegetenBlue-Sky schreef:Ik zoek naar die taart, snif snif.
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Het ziet er naar uit dat we verweg zijn van huis dan ooit tevoren. Belgacom die alles aan het inpalmen is op de ADSl markt. Te beginnen met hun directe concurenten. Scarlet de nummer 3 (met in hun kielzog de talloze resellers), Tele2 een gevreesde opkomende 4de in handen van het Nederlandse KPN, Dommel kan ook al niet echt als een bedreiging gezien worden wegens hun goede banden met Belgacom en indien nodig zal de grote reus het kleine Dommel wel oppeuzelen. En de strategie van de miljoenen zakkenvuller Bellens gaat zelfs verder door een directe aanval in te zetten op Telenet.
De vraag is natuurlijk wat de gevolgen zullen zijn voor de consument nu blijkt dat elke vorm van vrije markt wordt uitgeschakeld door het staatsbedrijf Belgacom.
Nog hogere prijzen (men heeft alvast de vaste telefonie prijzen opgeschroefd)? Het in stand houden van de datalimieten? Nog minder keuze vrijheid voor de consument? Nog duurdere abonnementen voor voorhistorische 4Mbits lijntjes? Of gaat men hun ADSL2+ aanbod duurder maken dan die (nu al te hoog gepotitioneerde) bestaande 4 Mbits lijnen.
Europa dient heel dringend in te grijpen of we worden het enige land binnen Europa waar geen keuze vrijheid meer is.
De vraag is natuurlijk wat de gevolgen zullen zijn voor de consument nu blijkt dat elke vorm van vrije markt wordt uitgeschakeld door het staatsbedrijf Belgacom.
Nog hogere prijzen (men heeft alvast de vaste telefonie prijzen opgeschroefd)? Het in stand houden van de datalimieten? Nog minder keuze vrijheid voor de consument? Nog duurdere abonnementen voor voorhistorische 4Mbits lijntjes? Of gaat men hun ADSL2+ aanbod duurder maken dan die (nu al te hoog gepotitioneerde) bestaande 4 Mbits lijnen.
Europa dient heel dringend in te grijpen of we worden het enige land binnen Europa waar geen keuze vrijheid meer is.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
is dat zo'n stille hint?hellsnake schreef:blijf maar zoeken, ik heb mijn verjaardagstaart juist opgegetenBlue-Sky schreef:Ik zoek naar die taart, snif snif.
Feliciteerd Deej (k)(k)
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Misschien dat nu eindelijk eens iemand zich op de tenen getrapt voelt en niet langer het spelletje van het duopolie wil meespelen ? Ik kan trouwens maar moeilijk geloven dat Duco van z'n berg geld gaat afkruipen om naar een log staatsbedrijf als BGC te verkassen...Zambo schreef:De vraag is natuurlijk wat de gevolgen zullen zijn voor de consument nu blijkt dat elke vorm van vrije markt wordt uitgeschakeld door het staatsbedrijf Belgacom.
-
- Elite Poster
ah bon, gij wordt dan mijn nieuwe baas.deej schreef:Bedankt! Maar het mag eigenlijk nog niet geweten zijn dat ik Tele2 ga leiden.Lord Utopia schreef:Feliciteerd Deej (k)(k)
ik word er financieel directeur. met natuurlijk een dikke wedde.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Pro Member
Telenet is al goed gepluimd (grote leningen aangaan om meer aan de aandeelhouders uit te kunnen keren), dus het kan goed zijn dat DS er van uit gaat dat het vanaf nu nog maar bergaf kan gaan, en dus op zoek gaat naar een nieuw slachtoffer.r2504 schreef:Ik kan trouwens maar moeilijk geloven dat Duco van z'n berg geld gaat afkruipen om naar een log staatsbedrijf als BGC te verkassen...
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Dat doet me er aan denken, heb je je BMW 5 nu al besteld want die van het car plan is aan het zagenhollebollegijs schreef:ah bon, gij wordt dan mijn nieuwe baas.
ik word er financieel directeur. met natuurlijk een dikke wedde.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Is 'n snelle wagen nog nodig, nadat je die oude link hieronder gelezen hebt?
'k Denk het niet ! was uit 'n bericht van 10 December, 2003
'n Welbekende columnist schreef ooit eens..."het internet staat vol leugens", zijn naam John C. Dvorak.
'k Denk het niet ! was uit 'n bericht van 10 December, 2003
'n Welbekende columnist schreef ooit eens..."het internet staat vol leugens", zijn naam John C. Dvorak.
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Wat dan weer goed is om kritisch leren te staan tov. informatie.Blue-Sky schreef:'n Welbekende columnist schreef ooit eens..."het internet staat vol leugens", zijn naam John C. Dvorak.
Congrats Helsnakehellsnake schreef:blijf maar zoeken, ik heb mijn verjaardagstaart juist opgegetenBlue-Sky schreef:Ik zoek naar die taart, snif snif.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)