Lo iedereen,
Kben erg geînteresseerd in de cityconnect die in leuven wordt aangeboden, er is slechts 1 ding dat me tegenhoud. (kheb nu netconnect)
Ik download regelmatig al eens van rapidshare, megaupload etc ... en zoals anderen ook wel zullen weten werkt deze met een limiet van 1 download per uur. Dit kon ik steeds omzeilen door gewoon mijn modem te disconnecten en ff te wachten en voila ik had een nieuwe IP en dus kon ik ook weer downloaden.
Cityconnect daarentegen geeft je een vast IP, kan je dit op een of andere manier manueel aanpassen of kan je het ip forceren om te wijzigen ? Zo ja hoe doe je dit ?
Of kan je aanvragen om geen vast IP adres te krijgen ?
Cityconnect (leuven) en vast IP omzeilen ??
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Inderdaad gewoon via nieuwsgroepen downloaden, werkt nog altijd het best
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
cityconnect lite staat tegenwoordig ook op static volgens hun product paginaDiod schreef:Cityconnect lite is dynamisch, de rest is statisch.
Ik ben niet héél zeker of je het al dan niet kan aanvragen. Als je er echt op aandringt zullen ze je misschien wel een dynamisch geven...
Op het product overzicht met alle abo's staat Dynamisch en op de pagina van cityconnect lite staat static :sditCh schreef:cityconnect lite staat tegenwoordig ook op static volgens hun product paginaDiod schreef:Cityconnect lite is dynamisch, de rest is statisch.
Ik ben niet héél zeker of je het al dan niet kan aanvragen. Als je er echt op aandringt zullen ze je misschien wel een dynamisch geven...
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
wees toch blij met dat fix ip en gebruik de inbegrepen usenet service. Als je toch nog iets van rapidshare nodig hebt, dan wacht je toch gewoon tot je terug kan downloaden of koop je toegang...wyvernshill schreef: Of kan je aanvragen om geen vast IP adres te krijgen ?