Cityconnect: onstabiliteit en disconnects

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
evert_
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 jan 2008, 07:51

Cyrus23 schreef:Als ik mensen zo soms hoor klagen denk ik terug aan adsl2fit.Dat waren pas problemen.Tegen 5 kilobytes per seconde downloaden en surven op het internet een helse tijd.Kom op dommel staat voor kwaliteit.Dat het nt altijd van een leien dakje verloopt is toch normaal.Rome was ook nt op een dag gebouwd.Daarbij iemand die iets nieuws wil moet maar rekening houden met de kinderziektes. I rest my case


Ik heb zelf nog geen cityconnect (maar wel over enkele weken normaal gezien) en ik ben het in dit geval niet met je eens. Een isp die een service aanbiedt moet deze ook leveren. Disconnects zijn niet acceptabel. Dat cityconnect een nieuw product is is imho nog geen excuus voor fouten en de vele disconnects. Natuurlijk heeft dommel waarschijnlijk vele tests gedaan eerst, maar zelfs dan moeten de disconnects opgevallen zijn lijkt me.

Ik hoop dat de problemen snel opgelost zullen zijn, maar het goedpraten omdat het een nieuw product is vind ik maar onzin.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

En ik kan er over meespreken,heb ook cityconnect sinds een 10 tal weken en mijn disconnects zijn alles behalve opgelost. :cry:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Hier geen klagen ... helemaal stabiel. Alleen mijn reverse DNS willen ze maar niet doen ( wel reactie gehad op die tickets dat het in orde ging komen, maar tot op heden nog niets ).
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Die disconnects zijn al wel minder als in het begin maar ze zijn er nog wel (gisteren een drietal gehad).
Al een aantal tickets gestuurd naar dommel met een resem aan 'bewijsmateriaal van mijn disconnects '( met dank aan de ping server van Ditch )en een aantal prints van mijn modemsettings .
Nog wel geen reply gekregen .
Marie-Anne
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 22 jun 2007, 16:04
Locatie: Heverlee

fieldoxide schreef:Die disconnects zijn al wel minder als in het begin maar ze zijn er nog wel.


I.d.d. hier van hetzelfde :-(

De Dommel :eek: van één maand terug, heeft mij ruim 30 pleuro's aan telefonische (helpdesk)support (Belgacom factuur) plus één nieuwe D-Link DIR-615 Broadband Router aan 59,90 pleuro's gekost :-(

BTW, betaal je het Cityconnect abonnement aan € 23,99 per maand vooruit of per maand achteraf?
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ik heb speciaal voor dommel ook een nieuwe modem/router aangeschaft van DLINK , speciaal voorzien voor adsl2+, in het begin ook redelijk veel moeten bellen met mijn discovery lijn van Belgacom,ondertussen is het al wel verbeterd maar blijf toch nog regelmatig last hebben,je betaalt je maand internet abonnement telkens een maand op voorhand.
Laatst gewijzigd door fieldoxide 20 maa 2008, 15:42, in totaal 1 gewijzigd.
Marie-Anne
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 22 jun 2007, 16:04
Locatie: Heverlee

Ik een D-Link DSL-G624T (ADSL 2+ Wireless Modem Router).

Deze werkte perfect :-D , totdat de ellende begon :-(
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Hallo mensen,
heb sinds een drietal dagen de Siemens gigaset SX 762 in huis voor te testen wegens het groot aantal disconnects die ik de laatste weken had, dit is de gigaset die dommel gaat gebruiken voor hun homeconnect abonnement en er is een ZEER GROTE verbetering merkbaar en heb GEEN disconnects meer gehad in bijna 2 dagen wetend dat ik met mijn vorige modems altijd maar maximum 4 uur geconnecteerd bleef,dus de resultaten zijn tot hier toe positief ,ditCH moet mij nog wel terug op zijn smoke ping server plaatsen zodat ik deze grafiek ook eens kan posten.
HIer al enkele screenshots,afstand tot de centrale is 2800 meter , zit nog wel op een 8 Mbps profiel,heb dommel gevraagd om dit vanaf volgende week terug te verhogen om te zien of mijn lijn stabiel blijft.MIjn vorige modem/router was een DLINK DSL-2740B en daarvoor had ik een linksys WAG200AG model.Dit is misschien wel het geschikte model voor mensen die regelmatig last ondervinden van disconnects .
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

fieldoxide schreef:MIjn vorige modem/router was een DLINK DSL-2740B en daarvoor had ik een linksys WAG200AG model.Dit is misschien wel het geschikte model voor mensen die regelmatig last ondervinden van disconnects .
derde keer goeie keer :wink: begint wel aardig op te lopen in de kosten ... hoeveel betaalde je voor de SX 762?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Je ziet daarmee dat het niet altijd de fout van de ISP. Maar tijd moet natuurlijk nog uitwijzen als het zo is :wink:
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

fieldoxide schreef:Dit is misschien wel het geschikte model voor mensen die regelmatig last ondervinden van disconnects .


Je kan ook voorhebben dat je modem kapot gaat na x aantal tijd. Ik spreek uit ervaring. Al 2 die beide het 2 jaar volhielden, en dan de brui eraan gaven ( met constante problemen: disconnects, lage sync, enz ). Nieuwe modem erop, e voila.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

xenne schreef:
fieldoxide schreef:MIjn vorige modem/router was een DLINK DSL-2740B en daarvoor had ik een linksys WAG200AG model.Dit is misschien wel het geschikte model voor mensen die regelmatig last ondervinden van disconnects .
derde keer goeie keer :wink: begint wel aardig op te lopen in de kosten ... hoeveel betaalde je voor de SX 762?


Deze heb ik in 'bruikleen ' gekregen van dommel ,maar ik denk wel indien de connectie zo stabiel blijft dat ik hem achterna wel zal moeten kopen.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Arqentus schreef:
fieldoxide schreef:Dit is misschien wel het geschikte model voor mensen die regelmatig last ondervinden van disconnects .


Je kan ook voorhebben dat je modem kapot gaat na x aantal tijd. Ik spreek uit ervaring. Al 2 die beide het 2 jaar volhielden, en dan de brui eraan gaven ( met constante problemen: disconnects, lage sync, enz ). Nieuwe modem erop, e voila.


Mijn dlink is nog net geen 2 maanden oud , mijn linksys is nu ongeveer 1 jaar en 3 maanden oud.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Weet iemand trouwens hoe je 'pingen ' moet instellen vanuit die gigaset van siemens,ik zou graag 'contact ' maken met de smokepingserver van ditCh maar ik weet niet hoe ik dit moet instellen.
Alvast bedankt .
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

fieldoxide schreef:
xenne schreef:
fieldoxide schreef:MIjn vorige modem/router was een DLINK DSL-2740B en daarvoor had ik een linksys WAG200AG model.Dit is misschien wel het geschikte model voor mensen die regelmatig last ondervinden van disconnects .
derde keer goeie keer :wink: begint wel aardig op te lopen in de kosten ... hoeveel betaalde je voor de SX 762?


Deze heb ik in 'bruikleen ' gekregen van dommel ,maar ik denk wel indien de connectie zo stabiel blijft dat ik hem achterna wel zal moeten kopen.

amaaai... wat een service :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Hallo mensen,
hier de 'laatste ' update van mijn verbinding met de Siemens gigaset SX-762 , de verbinding blijft zich zeer stabiel gedragen dus ik denk dat dommel met deze gigaset een 'schot ' in de roos heeft voor hun homeconnect formule .
Voor mensen met disconnects is DIT een ABSOLUTE aanrader om zo een modem/router aan te schaffen, ik had de laatste tijd geen te goede woorden voor dommel en was het vertrouwen in hun volledig kwijt maar als er iets goed is mag het ook gezegd worden.
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

En wat is de SNR (ruismarge) nu van je downstream ?
Had je bij de downgrade op 8 mbit/s ook nog disconnects met je andere modem ?
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Met mijn vorige DLINK modem/router had ik op mijn 8 Mbps profiel ook nog continue disconnects,dus dat heeft niks uitgehaald,de bedoeling is dat ik binnenkort met de siemens modem terug eens ga proberen op mijn oud profiel ,om te kijken hoe het signaal zich gedraagt op een hoger profiel, de waardes die ik nu haal zijn veelbelovend, het downstream profiel moet ik eens opzoeken want ik ben nog niet volledig mee met de interface van de siemens .Vroeger ging ik met mijn linksys regelmatig onder de 6 decibel waardoor er disconnects ontstonden,met de siemens ben ik al een onder de 8 gegaan maar voor de rest stabiel .
Ik hou jullie zeker op de hoogte want het kan nog steeds fout gaan,maar de eerste resultaten zien er veelbelovend uit.
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Zijn deze resultaten ook dezelfde als die van de Linksys AM200?
Waar heb je die siemens gekocht?
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

reyntjensw schreef:Zijn deze resultaten ook dezelfde als die van de Linksys AM200?
Waar heb je die siemens gekocht?


Dommel heeft me deze modem deze week als 'test' opgestuurd,deze is volgens mij pas te koop vanaf 21 april .
Met dit exemplaar test ik nu mijn internetverbinding op disconnects,de modems die ik hiervoor had waren een DLINK DSL2740B en een LINKSYS WAG200AG maar deze gaven niks dan disconnects .
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ah ok, heeft iemand ook dezelfde problemen met de AM200?(ivm disconnects)
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

reyntjensw schreef:Ah ok, heeft iemand ook dezelfde problemen met de AM200?(ivm disconnects)


Daar kan ik persoonlijk niks over zeggen,ik had wel de linksys wag200ag en deze had continue disconnectes terwijl dezelfde modem perfect draaide met mijn edpnet abonnement maar dat was uiteraard maar een gewone adsl formule en geen adsl2,met de DLINK had ik dezlfde problemen met cityconnect maar die zou denk ik wel perfect werken onder een gewoon adsl abonnement,ik denk echt wel dat je voor cityconnect een zeer degelijke adsl2 modem moet hebben,in ieder geval de siemens is er toch zo een.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Hey fieldoxide,

Die modem van Siemens (waar ADSL2+ en CityConnect van Dommel goed mee werkt) is die ook in een WIRED versie verkrijgbaar ? ? ?

Ik werk thuis namelijk met stroomadapters (200 Mps) om de computers, printers, etc in het netwerk met elkaar te verbinden.

Heb liefst een ADSL2+ modem / router die geen signalen via de ether verstuurd. Maar gewoon het ethernet via de kabel verdeelt...
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Gent32m, normaal kan je wifi sowieso afzetten in de router admin.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Goztow,

Kun je dat afzetten, zodat die geen signalen (via de ether) meer verstuurd ?
Wist ik niet :-D

P.S. Ik heb deze adsl/adsl2+ mode/router van Siemens gevonden op hun website. Volgens mij werkt die bedraad (dus niet draadloos, zoals verkeerdelijk, denk ik, op de website aangegeven)

Gigaset SX761 dsl

Ik heb de gebruikershandleiding eens gedownload.
Ben die nu aan het lezen...
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

@Gent32m

De modem die je aangeeft is niet de sx 762, maar de sx 761, deze is enkel een bedrade router.

@fieldoxide : het spijtige is dat die router beschikt over een 100mb router en over een 54 mb draadloze verbinding. Is dit niet wat oud?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

reyntjensw schreef:@fieldoxide : het spijtige is dat die router beschikt over een 100mb router en over een 54 mb draadloze verbinding. Is dit niet wat oud?


LOL ?
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

ditCh schreef:
reyntjensw schreef:@fieldoxide : het spijtige is dat die router beschikt over een 100mb router en over een 54 mb draadloze verbinding. Is dit niet wat oud?


LOL ?


Waarschijnlijk wilt ie (net zoals ik eigenlijk :))) een router die tegelijk Gigabit switch is. Ik heb het voorlopig opgelost door zo'n spotgoedkope Netgear switch aan mijn router te hangen maar een all-in-one zou toch wel leuk zijn.

En voor wie zich afvraagt of je echt gigabit nodig hebt thuis: als je een NAS hebt wel ;-).
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

deej schreef:
ditCh schreef:
reyntjensw schreef:@fieldoxide : het spijtige is dat die router beschikt over een 100mb router en over een 54 mb draadloze verbinding. Is dit niet wat oud?


LOL ?


Waarschijnlijk wilt ie (net zoals ik eigenlijk :))) een router die tegelijk Gigabit switch is. Ik heb het voorlopig opgelost door zo'n spotgoedkope Netgear switch aan mijn router te hangen maar een all-in-one zou toch wel leuk zijn.

En voor wie zich afvraagt of je echt gigabit nodig hebt thuis: als je een NAS hebt wel ;-).


Ik heb een NAS ( die Gigabit kan ), maar ik heb nog altijd geen behoefte gehad aan gigabit, streaming kan perfect over 100 Mbit.
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik werk veel met iso bestanden van linux distros / maak ook backups via netwerk als je dit verscheept via draadloos of via gigabit, dan is dit echt een ongelooflijk verschil.
Ik ben eigenlijk (zoals deej) op zoek naar een gigabit router en een snellere draadloze verbinding.
Laatst gewijzigd door reyntjensw 14 apr 2008, 10:25, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

ditCh schreef:streaming kan perfect over 100 Mbit.


Streaming wel, maar backups zijn toch net iets leuker aan een gigabit.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

deej schreef:
ditCh schreef:streaming kan perfect over 100 Mbit.


Streaming wel, maar backups zijn toch net iets leuker aan een gigabit.


Backups gaan hier met Apple Timemachine perfect over 100 Mbit ;)
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Incrementele backups moeten in principe wel via 100 Mbit kunnen, zeker?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

De modem die je aangeeft is niet de sx 762, maar de sx 761, deze is enkel een bedrade router.


reyntjensw, klopt. Ik ben op zoek naar een bedrade router (zie mijn vorige posts). Deze sx 761 lijkt me wel fijn (zodat ik later gemakkelijker de overstap naar CityConnect kan maken) Want daar zijn/waren (schrappen wat niet past) toch precies wat problemen mee bij dommel.

Waarschijnlijk wilt ie (net zoals ik eigenlijk )) een router die tegelijk Gigabit switch is. Ik heb het voorlopig opgelost door zo'n spotgoedkope Netgear switch aan mijn router te hangen maar een all-in-one zou toch wel leuk zijn.


Deej, je neemt me de woorden uit de mond :wink: Ik ben zelf ook op zoek geweest naar een all-in-one gigabit ADSL/2+ router/modem oplossing. Maar dit bestaat precies niet ? Enige mogelijkheid om dit voorlopig te doen, is een Gigabit router aan je modem extra te hangen (maar dat vind ik zelf wat overkill). Ik heb al kastjes en bakjes genoeg staan... En de vrouw is daar ook niet zo tevreden mee.

Ik verdeel mijn netwerk via stroomadapters, die ondersteunen een snelheid tot 200 Mps (in theorie). Jammer genoeg kan ik deze maximum snelheid er niet uithalen, doordat mijn huidige router (US Robotics 809107) maar tot 100 Mbps gaat :| )

Bestaat zo een (bedrade) gigabit ADSL2+ modem/router oplossing wel ?
En dan liefst nog eentje waar cityconnect goed mee draaien zal...
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

ditCh schreef:Backups gaan hier met Apple Timemachine perfect over 100 Mbit ;)


Ik zeg niet dat ze niet gaan, ze vliegen er gewoon 5 keer sneller over dan met mijn 100Mbit connectie ;).
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

reyntjensw schreef:@Gent32m

De modem die je aangeeft is niet de sx 762, maar de sx 761, deze is enkel een bedrade router.



idd, met de siemens SX762 kun je zowel een draadloos als draadgebonden lokaal netwerk opzetten…

http://cid-c870900557f01f2b.skydrive.li ... 62WLAN.pdf
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Let wel op dat - als je een Siemens wil voor je CityConnect - je hem bij Dommel zelf bestelt vermits de custom Dommel firmware niet vrij beschikbaar is.
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Gaan ze de niet-draadloze versie ook verkopen?
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Heb zonet mijn lijnprofiel terug laten aanpassen naar de vroegere waardes,had als wijze van test het even laten verhogen naar 10 Mbps maar de disconnects kwamen terug ,voor mij zal het hier een 8 Mbps profiel blijven,het laatste wat ik hier nog gedaan heb is een nieuwe splitter gestoken,mijn binnenbekabeling volledig vernieuwd en de Siemens gigaset,beter krijg ik het hier niet,had wel een wat hoger profiel verwacht (2850 meter v/d centrale ) maar liever dan toch maar een stabiel 8 Mbps profiel dan constante disconnects op 10 Mbps .
Ik begin er toch meer en meer aan te twijfelen of het toch ook niks te maken heeft met de 'raw copper ' die belgacom hier in de straat heeft steken.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

tja, een heel goedkoop abbo en 8 Mbit/s..ik zou daar dedju heel content mee zijn zenne.. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”