we veranderen van scarlet naar een ander provider.
Ons oog is gevallen op adsl talk. Hierbij krijgen we 40 uur bellen van vast naar vast.
Voor mijn binnenkomende faxen heb ik echter een belgacomlijn nodig (dixit verkoper mobistar).
Dus kiezen we voor de discoverylijn (8.5euro per maand).
En aangezien mobistar de gesprekken overneemt, is dit volgens mij de enige kost die ik aan belgacom zal hebben.
Nu vertelt men mij dat ik iedere keer ik de fax of de telefoon gebruik, ik 0.15 euro per seconde zal moeten betalen aan belgacom.
Dit lijkt mij niet echt logisch, iemand hier ervaring mee ?
P.S. het is een euphony verkoper die mij dit probeert wijs te maken
discovery lijn met mobistar adsl talk ??
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
ADSL Talk is volgens mij toch op je GSM, en als je GSM thuis is (in een radius van 100 M), dan kun je 40 uren gratis bellen naar alle vaste lijnen. Daarvoor heb je geen Belgacom nodig, ook geen vaste lijn.
Als je veel de telefoonlijn gebruikt om te bellen of te faxen, is het beste om een classic lijn te nemen bij Belgacom. Een discovery lijn is voor mensen die een paar keer bellen per maand.
Als je veel de telefoonlijn gebruikt om te bellen of te faxen, is het beste om een classic lijn te nemen bij Belgacom. Een discovery lijn is voor mensen die een paar keer bellen per maand.
lord utopia : volgens de site van mobistar krijg je 40 uur gratis van vast naar vast.
Meon : hoe kan dit als mobistar gratis geeft van vast naar vast ? Met mijn fax bel ik toch ook van vast naar vast
Als ik die lijn van 17.5 neem, betaal ik dan niets meer ?
Meon : hoe kan dit als mobistar gratis geeft van vast naar vast ? Met mijn fax bel ik toch ook van vast naar vast
Als ik die lijn van 17.5 neem, betaal ik dan niets meer ?