Belgacom TV weldra via de PC
dit is in feite niet toegelaten. is eigenlijk illegaal maar bon....meon schreef:Dat kon altijd al:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=12939
maar belgacom brengt nu zelf een abonnement op de markt om belgacom tv te kijken via pc en dit zonder decoder. er wordt daarvoor bepaalde software getest op dit moment.
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Als de prijs nu nog meevalt en ge geen stom belgacom adsl abo moet hebben (en geen classic line) zou ik misschien nog intresse hebben ![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
('k weet het, veel if's...)
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
Is het ook niet legaal om te kunnen kijken als je enkel een pc gebruikt om als decoder te dienen?Rafken schreef:
dit is in feite niet toegelaten. is eigenlijk illegaal maar bon....
Dus je pc rechtstreeks op de stream en niet via het gewone internet.
Want dat is volgens mij wel wat hier bedoeld wordt.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat wordt natuurlijk niet in de limiet meegerekend heZambo schreef:kan je nu nog veel sneller over de limiet van 12GB zitten
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Kan hun netwerk dit dan wel aan? Je zou toch wel denken dat dit niet het geval is daar ze halstarrig blijven vasthouden aan die belachelijke limieten van 12GBLord Utopia schreef:Dat wordt natuurlijk niet in de limiet meegerekend heZambo schreef:kan je nu nog veel sneller over de limiet van 12GB zitten
![]()
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik heb zo'n vermoeden dat het gewoon een extra dienst zal worden op de bestaande BGC TV. Maw. iemand die BGC TV heeft zou dan ook z'n PC kunnen gebruiken.devilkin schreef:Als de prijs nu nog meevalt en ge geen stom belgacom adsl abo moet hebben (en geen classic line) zou ik misschien nog intresse hebben
Voor iemand die droomt om met een abonnement bij een alternatieve provider zo BGC-TV te kunnen bekijken denk ik dat het nog wat te vroeg is.
Inderdaad, illegaal, volgens de gebruikersovereenkomst met Belgacom mag je enkel kijken via de decoder.Vieten schreef:Is het ook niet legaal om te kunnen kijken als je enkel een pc gebruikt om als decoder te dienen?Rafken schreef:
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
Ah, dat bedoel je, maar als belgacom het dus zou toelaten is het wel wettelijk. Dacht dat je bedoelde dat het niet mag van het bipt of zo.Anthony schreef:Inderdaad, illegaal, volgens de gebruikersovereenkomst met Belgacom mag je enkel kijken via de decoder.Vieten schreef:Is het ook niet legaal om te kunnen kijken als je enkel een pc gebruikt om als decoder te dienen?Rafken schreef: