April is belgacom maand. wanneer en wat?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Zambo schreef:Is er al nieuws van wat Belgacom bedoelt met aprilmaand - Belgacom maand??? het is wel erg stil op het Belgacom front hoor. Het lijkt mij meer en meer op een domme aprilgrap. Belgacom versie van de flop knop??
het verschil is dat Belgacom bij mijn weten niet openbaar campagne heeft gevoerd, maar er werden hier allerlei geruchten verspreid op het forum oa door insider hollebollegijs, maar nu is het april en blijft het stil :| puur afgaande op het nieuws van dommel verwacht ik wel dat adsl2+ een optie zal worden ofzo
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

mannekes,
we zijn 7 april, nog 23 dagen te gaan deze maand, dus een beetje geduld kan geen kwaad.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

hollebollegijs schreef:mannekes,
we zijn 7 april, nog 23 dagen te gaan deze maand, dus een beetje geduld kan geen kwaad.
Jamaar, gij zijt wel diegene die ons nieuwsgierig maakt, hé :P.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

Goztow schreef:
hollebollegijs schreef:mannekes,
we zijn 7 april, nog 23 dagen te gaan deze maand, dus een beetje geduld kan geen kwaad.
Jamaar, gij zijt wel diegene die ons nieuwsgierig maakt, hé :P.

hollebollegijs is een drukopdeknop-campagne gestart... :lol:
Ons nieuwsgierig maken voor iets dat we waarschijnlijk weer amper iets mee zullen zijn :???:
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

weet ge wa, ik vertel niets meer, ondankbaren.
basta.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

hollebollegijs schreef:weet ge wa, ik vertel niets meer, ondankbaren.
basta.

Maar wie gaat er nu Belgacomical Ali spelen? :cry:
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

hollebollegijs schreef:weet ge wa, ik vertel niets meer, ondankbaren.
basta.
Niets van aantrekken wat die schrijven, ik heb wel geduld en zie hoe het verder evolueert.

Nu, als het niet te veel zal kosten om 'n hogere down/upload te krijgen.

Vooral daar we ook graag eens duitstalige programma's volgen, via de Astra satelliet. (op 19,2 ° oost)
Met 'n 80 cm parabool klare beelden, vergelijkbaar met dvd kwaliteit.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

hollebollegijs schreef:weet ge wa, ik vertel niets meer, ondankbaren.
basta.


Wat een reactie, we stellen gewoon de vraag of er nog iets komt en wanneer dat zou kunnen zijn. Dat is toch normaal dat een mens nieuwsgierig is als men gewoon "a" zegt en geen "b". Dat is nu eenmaal iets typisch aan de universele mens.

Ik denk dat iedereen aan het uitkijken is wat Belgacom gaat doen nu de resellers met veel hogere limieten en veel lagere prijzen voor de dag komen in vergelijking met het aanbod van één van de duopolisten. Met daarbij in welke (hoge) prijsklasse men hun ADSL2+ zal positioneren en wat men zal doen op vlak van prijs en volume met de (vooroorlogse) 4Mbits lijntjes.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

hollebollegijs schreef:weet ge wa, ik vertel niets meer, ondankbaren.
basta.

Dat zou jammer zijn. Ik vind je interventies bijna altijd geslaagd :).

LOL @ Cloink.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

hollebollegijs schreef:weet ge wa, ik vertel niets meer, ondankbaren.
basta.


Er zijn er genoeg die stillekes meelezen maar het wel apprecieren hoor.. ;)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

hollebollegijs schreef:weet ge wa, ik vertel niets meer, ondankbaren.
basta.
Och, ge moogt gewoon niets zeggen, nu doe je alsof je niets WIL zeggen, maar eigenlijk ligt het gewoon op de toppen van je vingers.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Belgacom zal zijn best mogen doen hoor:

- DXADSL komt met volume van 175Gb
- Dommel heeft hun boostpack en hun eigen ADSL2+ netwerk in grote steden
- Tele2 biedt onbeperkt downl aan voor nog geen 30 Euro in de maand
- Scarlet, DXADSL, ... bieden een 6Mbits/640kpbs aan
- ...



Dus Belgacom prijzen naar beneden en volume naar omhoog dat is de boodschap. Indien dit niet het geval is dan is de april maand de flop knop van Belgacom.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Zambo schreef:Belgacom zal zijn best mogen doen hoor:

- DXADSL komt met volume van 175Gb
- Dommel heeft hun boostpack en hun eigen ADSL2+ netwerk in grote steden
- Tele2 biedt onbeperkt downl aan voor nog geen 30 Euro in de maand
- Scarlet, DXADSL, ... bieden een 6Mbits/640kpbs aan
- ...



Dus Belgacom prijzen naar beneden en volume naar omhoog dat is de boodschap. Indien dit niet het geval is dan is de april maand de flop knop van Belgacom.


Belgacom zal volgens mij bitter weinig doen, gewoon omdat ze niet moeten. Zolang er 100.000'en ADSL gebruikers zijn die braaf maandelijks hun factuur aan BGC blijven betalen en niet massaal overschakelen naar de concurrentie is hier absoluut geen reden toe. Never change a winning team :roll:

Zelfs al biedt Dommel (of een andere ISP) een superstabiele 24Mbit/s connectie met onbeperkt downloadvolume voor 19,95€ per maand dan nog zal 99% braaf bij BGC blijven zitten.

Het enigste dat we kunnen doen, is blijven roepen zodat deze mensen eindelijk wakker geschud worden en misschien eens beginnen rondkijken en zien dat het gras aan de andere kant van de haag werkelijk groener is.
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jan 2005, 14:15
Bedankt: 1 keer

Inderdaad, ook ik kijk vol ongeduld uit naar de Belgacom-nieuwtjes. Alle resellers gooien ons hier alles om de oren wat maakt dat Belgacom nu echt niet meer kan afkomen met 20 extra gratis foto's, en ook 10 extra songs kunnen april niet meer tot belgacom-maand maken.

Ik denk dat ze nu echt wel met iets serieus over de brug moeten komen. Maar ... april telt 30 dagen, dus mogen ze van mij op 30 april een enorme nieuwbom droppen ... extra download-volume, prijsdaling, hogere snelheid, ... 't mag van alles wat zijn.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ik denk dat meeste mensen eerder nieuwsgierig zijn uit wat er zal volgen van dommel van dit nieuws. adsl2+ wijd verspreidt kan een mooi ding zijn voor dommel en haar klanten.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Rode stift, zie oud screenshot van 'n hele tijd geleden, zo hoeft men niet te bellen en nodeloze tijd te verspelen.
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 09 apr 2008, 11:21, in totaal 1 gewijzigd.
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 670
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

80% aansluitbaar en ik niet? :evil:
Ik woon tussen diest , aarschot , tienen en leuven. Nu het is hier geen metropool maar als ze hier al geen dekking hebben denk ik toch dat hun 80% niet kan kloppen... :roll:
peewee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 jul 2007, 20:59

hollebollegijs heeft hier gelijk eind mei zou er bijna 50% dekking zijn.
spijtig genoeg niet alle nieuwe verkavelingen krijgen standaard VDSL2.
En ja VDSL zal uiteraard niet meer uitgerold worden.
The world is not enough!
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

grote massa gaat niet overschakelen voor hoge limiet maar voor goedkopere abonnement. Zelfs dan als ik mensen hoor is het van: het werkt nu toch ook goed...
emke
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 01 okt 2007, 11:52

misterjo schreef:80% aansluitbaar en ik niet? :evil:
Ik woon tussen diest , aarschot , tienen en leuven. Nu het is hier geen metropool maar als ze hier al geen dekking hebben denk ik toch dat hun 80% niet kan kloppen... :roll:



ik ben ook niet aansluitbaar :-(
ik lees hier 80% aansluitbaar dan 50% aansluitbaar vanaf eind mei.
dan die vele reclame bij de providers van 6mbps en 20 mbps. om uw haar van uit te trekken.dat ze eerst eens zorgen dat iedere belg deftig adsl kan krijgen voordat ze met die stomme reclames af komen.
belcacom moet zijn adsl2 openstellen voor iedereen vanaf juli lees ik hier? joehoe, maar t'zal wel weer niet voor mij zijn.


Geplaatst: Vr Mrt 14, 2008 20:29 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Weetgraag schreef:
hollebollegijs schreef:
is inderdaad mooi voor de alternatieve operatoren.
maar ja, laat ze maar doen.

ge moest eens weten wat belgacom nog allemaal van plan is.

april wordt belgacom maand


Sorry,
beloven, beloven,
hier hebben we zelfs nog geen BGC tv.

Greetz
Weetgraag


dat is dan zeer spijtig voor jou en met alle begrip en repect maar je behoort tot een absolute minderheid

ik denk dat die absolute minderheid groter is dan je denkt . :-o
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

LoSeR schreef:grote massa gaat niet overschakelen voor hoge limiet maar voor goedkopere abonnement. Zelfs dan als ik mensen hoor is het van: het werkt nu toch ook goed...


dat is waar maar het is vooral de jongere generatie+zware internetgebruikers die vraagt naar meer volume...en geloof me velen kennen dommel maar ja ouders vd meesten kiezen voor het gemak...
Diod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 dec 2006, 21:52

q-tec schreef:dat is waar maar het is vooral de jongere generatie+zware internetgebruikers die vraagt naar meer volume...en geloof me velen kennen dommel maar ja ouders vd meesten kiezen voor het gemak...


Idd, kheb er heel lang over moeten doen om men ouders zover te krijgen. Maar kdenk dat men pa het ook wel beu was iedere maand een héél deel volume packs bij te kopen :p
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Ik ben ook niet aansluitbaar en mijn ouders die 15 km verder wonen ook al niet.
Ik vrees dat Belgacom zijn eigen cijfers niet goed kent.
Als ik dat hier allemaal lees dan zijn er meer niet dan wel aansluitbaar.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Ik ben wel aansluitbaar ! :-D .................. maar ik wil geen B-TV ..... alleen sneller internet (Adsl2+) :P
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jan 2005, 14:15
Bedankt: 1 keer

En zonet gelezen in de datanews newsletter: Belgacom verhoogt telefoontarieven vanaf 01/07/2008 ... 't is duidelijk belgacommaand.
Voyager
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jun 2007, 18:29
Bedankt: 1 keer

Ik ben ook niet aansluitbaar op iets meer dan adsl en ik woon in het centrum van een provinciehoofdstad.
En volgens een belgacom technieker zou daar de komende maanden geen verandering in komen.
Tevens is scarlet 24 hier niet beschikbaar.
peewee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 jul 2007, 20:59

Belgacom biedt vanaf 14 april belgacom TV aan zonder ADSL maar wel voor klanten met een PSTN lijn geen discovery.
Niet compatibel met ADSL van andere operators.

Ook HD TV zal vanaf 14 april te verkrijgen zijn.

Persbericht verschenen.
Laatst gewijzigd door peewee 09 apr 2008, 14:39, in totaal 1 gewijzigd.
The world is not enough!
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

peewee schreef:Belgacom biedt vanaf 14 april belgacom TV aan zonder ADSL maar wel voor klanten met een PSTN lijn geen discovery.
Niet compatibel met ADLS van andere operators.

Ook HD TV zal vanaf 14 april te verkrijgen zijn.

Persbericht verschenen.
Dat kan toch echt niet voldoende zijn om april Belgacommaand te maken.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Goztow schreef:Dat kan toch echt niet voldoende zijn om april Belgacommaand te maken.


Nope... ze verhogen ook nog de prijs van hun telefoongespreken (zie http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=18427 ) :lol:
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Belgacom TV start op 14 april met tv-uitzendingen en video-on-demand in hd-formaat. Voor klanten zonder internetabonnement biedt het bedrijf vanaf dezelfde datum sd-internettelevisie aan.

Belgacomtv logoHet hd-aanbod van Belgacom TV bestaat uit on-demand video en een zevental televisiezenders, te weten Discovery, Disney Cinemagic, Exqi, HD1, History, Melody Zen en Luxe TV. Het on-demand-aanbod beslaat documentaires, concerten, en films van onder meer Warner Bros en Disney, zoals Beowulf, I Am Legend en The Matrix. Het Belgische bedrijf zegt het hd-aanbod in de komende weken verder uit te breiden met nieuwe zenders en films, en als klap op de vuurpijl is er in augustus de hd-uitzending van de Olympische Spelen in China.

Om het hd-aanbod van Belgacom TV te kunnen bekijken hebben klanten een hd-decoder nodig. Die kan voor 6 euro per maand gehuurd worden of voor 199 euro worden aangeschaft. Wie al klant van Belgacom TV is en nu wil overstappen naar de hdtv-dienst, kan zijn huidige decoder inruilen en is dan 50 euro kwijt. De hd-televisiezenders zijn tot eind augustus 2008 gratis voor Belgacom TV HD-klanten, maar vanaf september zal er voor deze zenders 9,95 euro per maand betaald moeten worden. Eén hd-zender zal als teaser in het Classic+-basisabonnement zitten. Voor een on-demand video in hd-kwaliteit moet 3,50 euro worden neergeteld. De nieuwe dienst is nog niet overal leverbaar: in juni denkt Belgacom TV een geografische dekking van 50 procent te hebben.

Klanten met een vaste telefoonlijn van het bedrijf die nog geen Belgacom-internetabonnement hebben, kunnen vanaf 14 april toch toegang krijgen tot de internettelevisie van Belgacom. Deze dienst levert de beelden echter alleen in sd-formaat. Voor 60 zenders moet 9,95 euro per maand worden betaald en de huur of koop van de benodigde decoder is even duur als bij Belgacom TV HD.


bron: http://www.tweakers.net
frankv
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 05 jul 2007, 21:01

Ik onthoud vooral: 'in juni denkt Belgacom TV een geografische dekking van 50 procent te hebben'.


LOL, echt pover gesteld, en de prijs die ze durven vragen na de proefperiode waar slechts weinig mensen gebruik van kunnen maken is weeral veel en veel te duur.
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Hmmmm... Betekent dit nu dat ik met mijn Classic lijn en Dommel abonnement nu toch Belgacom TV kan nemen?
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

DarthDavy schreef:Hmmmm... Betekent dit nu dat ik met mijn Classic lijn en Dommel abonnement nu toch Belgacom TV kan nemen?

Dat denk ik niet. Volgens mij kan je maar 1 signaal op je telefoonlijn hebben. Je zal dus een 2e Classic lijn nodig hebben voor Belgacom TV.
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Dan mogen ze hun digital tv houden. Weer een gemiste kans voor BC.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

DarthDavy schreef:Dan mogen ze hun digital tv houden. Weer een gemiste kans voor BC.


Ik neem het niet noodzakelijk graag op voor Belgacom, maar in dit geval kan ik me inbeelden dat het voor hen technisch moeilijk is om "Quality of Service" te leveren op het ADSL netwerk van een ander.

Misschien dat anderen daar een betere kijk op hebben ?
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Belgacom heeft toch de controle over beide koperparen, dus waarom zetten ze hun TV signaal niet op het ene, en laten ze het andere voor internet?
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Ik ben niet tegen BC he. Moest het zo zijn dan zou ik geen Classic lijn hebben.

Ik ben gewoon niet geïnteresseerd in een internet abo van hun omdat deze niet voldoet aan mijn noden.

Ik kijk momenteel FTA naar TV1 en Canvas. Ik ben geïnteresseerd in digital tv, maar de producten van BC en Telenet zijn op dit ogenblik niet interessant. Maar ik hou veranderingen in het landscap wel in de gaten. Zo lang er niet iets is naar mijn goesting heb ik voldoende aan TV1 en Canvas.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

nogChoco schreef:Belgacom heeft toch de controle over beide koperparen, dus waarom zetten ze hun TV signaal niet op het ene, en laten ze het andere voor internet?


Over welke beide koperparen heb je het ? Bedoel je een scenario waarbij men 2 telefoonlijnen actief heeft: dan kan men inderdaad Belgacom TV + bv EDPNET combineren (maar dan heeft men wel 2x een abonnementsprijs).
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

DarthDavy schreef:Ik kijk momenteel FTA naar TV1 en Canvas. Ik ben geïnteresseerd in digital tv, maar de producten van BC en Telenet zijn op dit ogenblik niet interessant. Maar ik hou veranderingen in het landscap wel in de gaten. Zo lang er niet iets is naar mijn goesting heb ik voldoende aan TV1 en Canvas.


Ik kijk momenteel:
* FTA naar TV1, Canvas en RTBF
* FTA (via sat) naar RAI, TV5, Arte, en BBCWorld
* "Free to PC" :-D naar VT4 en Vijf via Zattoo

Momenteel meer dan voldoende.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Ik krijg alsmaar meer de indruk dat april Belgacom vertrek maand is.

Nu dat m'n EDPnet internet verbinding al goed draait sinds augustus is het toch verleidelijk aan het worden om Skynet aan de deur te zetten...
Gesloten

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”