Rogue schreef:ff een halve tera binnentrekken :')
ik vraag me echt af waar je interessante dingen (en schijfruimte) blijft vinden om te downloaden
kom nou een halve tera aan films bvb dat kijk je niet eens uit op een maand(misschien wel als je HDcontent download)
Linux distros man,... Linux distros

En nog altijd geen een gevonden die wil draaien op mijn PCtje..... maar wij geven niet op, eens zal 't wel lukken zeker.
Nee, alle gekheid op een stokje, meestal series in HD dan gaat het rap hoor.
En het blijft niet op de schijf staan, eens bekeken gaat praktisch alles er terug af anders wordt het te duur aan opslagmedia
LoSeR schreef:Mahimahi schreef:L-army schreef:Dit is een effectieve waarde vermoed ik. 0.12GB is extreem weinig hoor. Ik vermoed dat netlimiter niet 100% goed meet.
Nog iemand op de Userbase die Netlimiter gebruikt, zodat we even kunnen vergelijken?
ja, hij rekent bij mij toch correct hoor. In ieder geval niet minder

Ik zit bij edpnet.
Eigenaardig, buiten een paar posts op fora en E mails laad ik niets op.
De firewall van mijn USR8200 router staat ingesteld op 'maximum security', 'Netlimiter' verteld mij direct wanneer een proggy zonder mijn toelating naar het net wil gaan en AVG reclameert evenmin, dus denk ik niet dat er spam verstuurt wordt vanaf mijn PC.
Ik wil zeker niet gaan vitten op de meter van Dommel maar moest ik, ongewild, als spamserver dienst doen zou ik het wel erg vinden.
// Edit door L-army: Opnieuw 2 berichten samengevoegd, Mahimahi wil je hier in het vervolg op letten. Ik meen mij te herinneren dat dit niet het eerste topic is waar ik je hierop wijs.