April is belgacom maand. wanneer en wat?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
paar keer al gelezen dat belgacom deze maand met groot nieuws zou afkomen, voor wanneer zou het zijn?
fkes speculeren misschien.
vermoedelijk gaan ze telenet naäpen en de kleine abo's meer volume geven.
en afgaande op het dommel-nieuws gaan ze de turbo-klanten de mogelijk geven up te graden naar adsl2+, maar belgacom kennende zal er hier wel een prijskaartje aan hangen zeker?
zijn er misschien insiders met meer info over de komende veranderingen?
mvg,
fkes speculeren misschien.
vermoedelijk gaan ze telenet naäpen en de kleine abo's meer volume geven.
en afgaande op het dommel-nieuws gaan ze de turbo-klanten de mogelijk geven up te graden naar adsl2+, maar belgacom kennende zal er hier wel een prijskaartje aan hangen zeker?
zijn er misschien insiders met meer info over de komende veranderingen?
mvg,
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
HDTV, eindelijk (met hun dekking van 8% :"D)? Als ze het nog niet aanbieden, gaat zelfs TVVlaanderen sneller zijn dan hen. Release van ADSL2+, gaan ze Telenet achterna, dus Go naar 10 Mb, Plus naar 15 Mb en Boost naar 20 Mb?
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
& don't forget: BTV foot voor maar 15e ofzoiets! (zie topic elders op 't forum)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
devilkin schreef >> op 04 april 2008 >
Onderwerp: & don't forget: BTV foot voor maar 15e ofzoiets! (zie topic elders op 't forum)
Nog mag ik niet klagen, Download speed : 3389 kbit/s or 424 kbyte/s
- Upload speed : 426 kbit/s or 53 kbyte/
Maar mag wel iets meer zijn...
(Boost naar 20 Mb)?
Onderwerp: & don't forget: BTV foot voor maar 15e ofzoiets! (zie topic elders op 't forum)
Misschien even wat nieuws, nu de andere spelers updaten qua limieten.hollebollegijs schreef:is inderdaad mooi voor de alternatieve operatoren.
maar ja, laat ze maar doen.
ge moest eens weten wat belgacom nog allemaal van plan is.
april wordt belgacom maand
Nog mag ik niet klagen, Download speed : 3389 kbit/s or 424 kbyte/s
- Upload speed : 426 kbit/s or 53 kbyte/
Maar mag wel iets meer zijn...
(Boost naar 20 Mb)?
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Als er meer speed komt moet de limiet ook beetje omhoog, of je zit in no-time op smallband .... zoals bij telenet.
Voor mij mag er meer snelheid, veel volume heb ik niet nodig.
Voor mij mag er meer snelheid, veel volume heb ik niet nodig.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Dommel!gerree schreef:ja lap net nu men contract gaat eindigen
Dommel!Patje schreef:Als er meer speed komt moet de limiet ook beetje omhoog, of je zit in no-time op smallband .... zoals bij telenet.
Voor mij mag er meer snelheid, veel volume heb ik niet nodig.
Ok ahem, dit is wel interessant, dus hollebolegijs vertel het ons al...
Het is gemakkelijk om even een visje op te hangen, zodat men wat spanning kan creeren naar de klanten toe die massa's hoop hebben of de klanten die denken om te veranderen (einde contract of gewoon).
Belgacom is net zoals Telenet in dat bedje ziek.
Het enige wat je kan doen is afwachten welk nieuws er naar buiten wordt gebracht door het bedrijf.
Wat men dringend moet doen is hun prijzen voor hun 4Mbits lijntje laten zakken - hoe langer ze de huidige aanhouden hoe belachelijker ze zich maken met het oog op de lancering van ADSL2+. Overal in de buurlanden kan je internetten (meestal is dat al tegen snelheden die gaan tot 20Mbits), onbeperkt vast bellen en digitale tv kijken voor maximum 30Euro per maand.
Belgacom ipv van miljoenen in de zakken van de baas te laten verdwijnen (waar ethisch enorme vragen kunnen over gesteld worden) zouden jullie beter iets doen voor de klanten die ervoor zorgen dat je je brood verdient.
Belgacom is net zoals Telenet in dat bedje ziek.
Het enige wat je kan doen is afwachten welk nieuws er naar buiten wordt gebracht door het bedrijf.
Wat men dringend moet doen is hun prijzen voor hun 4Mbits lijntje laten zakken - hoe langer ze de huidige aanhouden hoe belachelijker ze zich maken met het oog op de lancering van ADSL2+. Overal in de buurlanden kan je internetten (meestal is dat al tegen snelheden die gaan tot 20Mbits), onbeperkt vast bellen en digitale tv kijken voor maximum 30Euro per maand.
Belgacom ipv van miljoenen in de zakken van de baas te laten verdwijnen (waar ethisch enorme vragen kunnen over gesteld worden) zouden jullie beter iets doen voor de klanten die ervoor zorgen dat je je brood verdient.
Nog zijn we april dus het visje kan nog altijd, eens zien wanneer Belgacom over de brug komt en als voorbeeldige provider de leiding neemt in het internet landschap.Zambo schreef:Het is gemakkelijk om even een visje op te hangen,
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Die BGC Together actie, samen met Proximus, is trouwens wel de moeite, maar die was reeds in maart aangekondigd. Gratis bellen tussen BGC en Proximus en vice versa tijdens de weekends . Dit toont aan dat ze eindelijk meer hun verschillende gsm producten met hun telefonie beginnen te koppelen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Klopt het eigenlijk als ik zeg dat momenteel Belgacom het slechtste Internet-aanbod heeft in het land, prijs/prestatie gezien? Als je service mee in rekening zou nemen weet ik dat het antwoord helemaal anders is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Ik denk het wel en niet.meon schreef:Klopt het eigenlijk als ik zeg dat momenteel Belgacom het slechtste Internet-aanbod heeft in het land, prijs/prestatie gezien? Als je service mee in rekening zou nemen weet ik dat het antwoord helemaal anders is.
Het is inderdaad genuanceerd als je puur naar het internet stuk kijkt, voor mij snelheid, volume is het heel slecht gesteld.
Kijk je naar de extra's, foto's/itunes/ adsl.be hotspot tijd, packs, en de 0800 support dan zitten ze een stuk beter. Alleen gebruiken een heel aantal klanten die extra diensten niet nooit of zelden maar betalen ze ze iedere maand.
Ik denk als belgacom op al zijn producten het volume verdrie of vijfvoudigd dat ze een enorm sterk product hebben. En volume kost Belgacom echt amper tot geen geld.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Je schrijft het zelf... eigenlijk BETAAL je gewoon voor die diensten.Tomsworld schreef:Kijk je naar de extra's, foto's/itunes/ adsl.be hotspot tijd, packs, en de 0800 support dan zitten ze een stuk beter. Alleen gebruiken een heel aantal klanten die extra diensten niet nooit of zelden maar betalen ze ze iedere maand.
Als je iedere maand 10 euro (of dus 120 euro per jaar) extra moet uitgeven om gratis naar een 0800 nummer te kunnen bellen moest je ooit support nodig hebben... waar ben je dan mee bezig
- KaiZas
- Pro Member
- Berichten: 305
- Lid geworden op: 23 maa 2004, 10:17
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
Een "beetje". Het is grappig wat de mensen hier verwachten in ons apenlandje. Het hoeft allang niet veel meer te zijn, of misschien ongelimiteerd. Geeft ons een "beetje" en we zijn al kontent. Zo moet het volgens BGC en TN.Als er meer speed komt moet de limiet ook beetje omhoog, of je zit in no-time op smallband .... zoals bij telenet.
ik denk dat er niet zveel zal gebeuren deze maand.
Enkel wat limieten die verhoogd worden, waar ze nog een ruim overschot hebben dus.
Ik ben aan het wachten op het glas in de straat.
Dan zullen het deftige snelheden worden
Enkel wat limieten die verhoogd worden, waar ze nog een ruim overschot hebben dus.
Ik ben aan het wachten op het glas in de straat.
Dan zullen het deftige snelheden worden
Dommel Netconnect Unlimited Traffic user
Telenet < Dommel, ik kan het weten
Telenet < Dommel, ik kan het weten
Belgacom is op dit moment bezig aan het onderhandelen voor een tv-contract met Standard Luik - van zo'n 8 à 9 miljoen.
Misschien is dat hun grote verrassing.
Misschien is dat hun grote verrassing.
"The surest sign of intelligent life in the universe is that none of it has tried to contact us."
BelgacomTV heeft wel meer dan 8% dekking hoor.KaiZas schreef:Nou, whooptydoo. Als ik dat zo hoor van hun 8% dekking, blijft het grootste deel van Vlaanderen dit soort onzin bespaard.een tv-contract met Standard Luik
Ik vermoed dat deze wedstrijd nog niet in HD zouden uitgezonden worden.
"The surest sign of intelligent life in the universe is that none of it has tried to contact us."
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
VDSL2 heeft een dekking van 8%.Quincy schreef:BelgacomTV heeft wel meer dan 8% dekking hoor.KaiZas schreef:Nou, whooptydoo. Als ik dat zo hoor van hun 8% dekking, blijft het grootste deel van Vlaanderen dit soort onzin bespaard.een tv-contract met Standard Luik
Ik vermoed dat deze wedstrijd nog niet in HD zouden uitgezonden worden.
-
- Plus Member
- Berichten: 149
- Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
- Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Contacteer:
VDSL2 zou reeds een dekking van +60% hebben, 8% is heel weinig als je ziet hoeveel jaar ze al aan 't uitrollen zijn...Lord Utopia schreef:VDSL2 heeft een dekking van 8%.Quincy schreef:BelgacomTV heeft wel meer dan 8% dekking hoor.KaiZas schreef:Nou, whooptydoo. Als ik dat zo hoor van hun 8% dekking, blijft het grootste deel van Vlaanderen dit soort onzin bespaard.een tv-contract met Standard Luik
Ik vermoed dat deze wedstrijd nog niet in HD zouden uitgezonden worden.
Geen 0 na de 8 vergeten?
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Nee, heb het gevraagd in de Belgacom winkel, 8% zei die kerel.area32 schreef: VDSL2 zou reeds een dekking van +60% hebben, 8% is heel weinig als je ziet hoeveel jaar ze al aan 't uitrollen zijn...
Geen 0 na de 8 vergeten?
Zeker niet. Mijn "klapke" met een belgacom medewerker eergisteren heeft mij geleerd dat ze verre van klaar zijn, maar tochgauw willen beginnen om niet als laatste te komen.area32 schreef: VDSL2 zou reeds een dekking van +60% hebben, 8% is heel weinig als je ziet hoeveel jaar ze al aan 't uitrollen zijn...
Geen 0 na de 8 vergeten?
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
SantaSCSI waar je ook gaat of staat vallen ze je lastig met reclame over BelgacomTv.
Dat ze er eerst maar is voor zorgen dat iedereen BelgacomTv kan nemen.
Want ze zijn idd zoals je zegt nog ver van klaar met VDSL2 en adsl2+.
Dat ze er eerst maar is voor zorgen dat iedereen BelgacomTv kan nemen.
Want ze zijn idd zoals je zegt nog ver van klaar met VDSL2 en adsl2+.
Ik vermoed dat je bedoelt ADSL2 ivp vdsl 2 ???L-army schreef:In de Belgacom shop zijn het verkopers he, geen techniekers. Volgens mij bedoelde hij met die 8% de dekking van VDSL en niet VDSL2Lord Utopia schreef:Nee, heb het gevraagd in de Belgacom winkel, 8% zei die kerel.
-
- Plus Member
- Berichten: 149
- Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
- Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Contacteer:
Tja, met vermoeden geraken we nergens, 't zijn de feiten die tellen...verdickt schreef:Ik vermoed dat je bedoelt ADSL2 ivp vdsl 2 ???L-army schreef:In de Belgacom shop zijn het verkopers he, geen techniekers. Volgens mij bedoelde hij met die 8% de dekking van VDSL en niet VDSL2Lord Utopia schreef:Nee, heb het gevraagd in de Belgacom winkel, 8% zei die kerel.
Ik denk dat de gewone BC(-shop) verkopers momenteel overal klokken horen maar de klepel gewoon niet meer vinden en je zou voor minder: eerst vollop VDSL2 met een VDSL(1) saus en nu plots weer ADSL2+.
Ik heb soms medelijden met die mensen.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Nee, hij bedoelde duidelijk VDSL2. Heb ook gevraagd naar VDSL, hij zei dat ze gingen stoppen met VDSL.
Inderdaad, net zoals die Norton Internet Security waar ondertussen al zoveel gratis alternatieve producten voor bestaan die soms zelfs beter presteren.Tomsworld schreef:Ik denk het wel en niet.meon schreef:Klopt het eigenlijk als ik zeg dat momenteel Belgacom het slechtste Internet-aanbod heeft in het land, prijs/prestatie gezien? Als je service mee in rekening zou nemen weet ik dat het antwoord helemaal anders is.
Het is inderdaad genuanceerd als je puur naar het internet stuk kijkt, voor mij snelheid, volume is het heel slecht gesteld.
Kijk je naar de extra's, foto's/itunes/ adsl.be hotspot tijd, packs, en de 0800 support dan zitten ze een stuk beter. Alleen gebruiken een heel aantal klanten die extra diensten niet nooit of zelden maar betalen ze ze iedere maand.
Ik denk als belgacom op al zijn producten het volume verdrie of vijfvoudigd dat ze een enorm sterk product hebben. En volume kost Belgacom echt amper tot geen geld.
Wat beschouw je trouwens als een goeie service? Mijn ouders zitten al bijna 10 jaar bij Telenet en welke service hebben die al geboden:
- de aansluiting van het product (250€) notabene was niet goed uitgevoerd waardoor de aansluiting buiten begon te corroderen. Bellen naar het gratis 0800 nummer eindigde na 8 vragen in (wilt u eens de drivers van de netwerkkaarten van uw pc herinstalleren? ik heb 12 minuten moeten volhouden dat ik dit niet wou, ik dacht dat die gast bijna ging beginnen bleiten aan de andere kant van de telefoon)
- de adapter van die motorola telefoons was blijkbaar oververhit, hoewel hij vrij in de lucht hangt en dus geen koelbelemmering heeft, ze kenden het probleem al en deze werden dus niet systematisch vervangen (en over enventueel brandgevaar zal ook wel niemand zich een vraag gesteld hebben)
- de modem is na 8 jaar stukgegaan en deze werd ook niet preventief vervangen, ze wachten doodleuk tot ze bellen van 'hij is stuk' om die te vervangen ipv totale hinder te minimaliseren. (niet dat ze ieder jaar een nieuwe modem moeten insteken maar 8 jaar is stretchen, en met de digicorders waarvan de harde schijf het zowiezo het ook al geen 8 jaar zal uithouden zullen ze ook doodleuk wachten ipv interne preventieve controle)
Dus in 8 jaar enkele problemen gehad, maar ik zien niet in waarom deze problemen niet zouden voorkomen bij een alternatieve leverancier. En ik heb ooit nog meer dan 4 uur aan de telefoon gehangen voor ik een antwoord kreeg, nadat ik de dag ervoor 2 uur had gewacht en opgegeven.
Dus de alternatieve operatoren mogen nog wel een slechtere service hebben, zo héél veel slechter kan die niet zijn.
Waarom zou je in godsnaam een modem preventief vervangen als die perfect werkt? Jij hebt geld teveel zeker?Caey schreef:- de modem is na 8 jaar stukgegaan en deze werd ook niet preventief vervangen, ze wachten doodleuk tot ze bellen van 'hij is stuk' om die te vervangen ipv totale hinder te minimaliseren. (niet dat ze ieder jaar een nieuwe modem moeten insteken maar 8 jaar is stretchen, en met de digicorders waarvan de harde schijf het zowiezo het ook al geen 8 jaar zal uithouden zullen ze ook doodleuk wachten ipv interne preventieve controle)
Je modem kan evengoed in het eerste jaar stuk gaan, dan wel pas na 10 jaar!
PS: Ik heb HD's (10 en 20GB) die al jaren meegaan en die nog steeds geen slechte sectoren hebben!
Ja uiteraard kan je niet elke modem nodeloos gaan vervangen, maar je kan zelf wel bedenken dat een bedrijf zo'n modem gaat afschrijven omdat ze verwachten dat een modem nu eenmaal zoveel jaar meegaat. Wat ik dus bedoel is dat mocht je een provider willen met een superieure service dan zou je verwachten dat ze de afweging maken tussen de klant X€ laten betalen per maand omdat ze een modem gebruiken en dan kijken welke levensverwachting zo'n modem heeft en dan een vervangingsplan gaan opstellen. Maar ik geef toe dat dat een beetje overdreven is voor een consumentenproduct.
Dat ze echter er weet van hebben dat bepaalde transformatoren overhit geraken en dan nóg wachten tot er een defect optreed... Ik had veel liever gehad dat ze gewoon een transformator opstuurden met de post en dan kan je zelf nog beslissen of je die wenst te installeren of niet. Hoe je het draait of keert je moet altijd een paar uur uw werk in de steek laten (of zelfs een dag vakantie nemen) omdat telenet eens langskomt om zijn eigen defecten op te lossen. Dat een modem stukgaat, oké. Maar het mag toch niet zo moeilijk zijn om een product te installeren zoals het hoort en de klant een product te geven waarvan je weet dat ze falingen vertonen die buiten de gebruikelijke ouderdomskenmerken vallen.
Ik begrijp dat sommige goedkope bedrijven de minimumgarantie van één jaar wel heel letterlijk nemen om kosten te reduceren maar ik heb in ieder geval niet het gevoel gekregen dat de meerprijs van Telenet zich vertaalt in een ongeëvenaarde klantenservice.
Zowiezo denk ik dat er in het algemeen bijzonder weinig defecten zijn, maar dat is bij de anderen ook zo. Ik zie eigenlijk niet in wat dat 'betere service' argument er toe doet, mocht dat zo belangrijk zijn dan hadden ze er wel een betaalde optie van gemaakt, zoals dat met andere elektronica het geval is.
Dat ze echter er weet van hebben dat bepaalde transformatoren overhit geraken en dan nóg wachten tot er een defect optreed... Ik had veel liever gehad dat ze gewoon een transformator opstuurden met de post en dan kan je zelf nog beslissen of je die wenst te installeren of niet. Hoe je het draait of keert je moet altijd een paar uur uw werk in de steek laten (of zelfs een dag vakantie nemen) omdat telenet eens langskomt om zijn eigen defecten op te lossen. Dat een modem stukgaat, oké. Maar het mag toch niet zo moeilijk zijn om een product te installeren zoals het hoort en de klant een product te geven waarvan je weet dat ze falingen vertonen die buiten de gebruikelijke ouderdomskenmerken vallen.
Ik begrijp dat sommige goedkope bedrijven de minimumgarantie van één jaar wel heel letterlijk nemen om kosten te reduceren maar ik heb in ieder geval niet het gevoel gekregen dat de meerprijs van Telenet zich vertaalt in een ongeëvenaarde klantenservice.
Zowiezo denk ik dat er in het algemeen bijzonder weinig defecten zijn, maar dat is bij de anderen ook zo. Ik zie eigenlijk niet in wat dat 'betere service' argument er toe doet, mocht dat zo belangrijk zijn dan hadden ze er wel een betaalde optie van gemaakt, zoals dat met andere elektronica het geval is.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Het kan ook best zijn dat al 60% van Belgie voorzien is van de nodige hardware in de straat, maar dat men nu de centrales nog moet upgraden om het effectief in gebruik te kunnen nemen.area32 schreef:VDSL2 zou reeds een dekking van +60% hebben, 8% is heel weinig als je ziet hoeveel jaar ze al aan 't uitrollen zijn...
Geen 0 na de 8 vergeten?
Deze laatste stap kan dus enorm snel gaan, daar waar de initiele stap (aanpassingen in de straat) het grootste werk was.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
einde mei zal VDSL2 een dekking hebben van ongeveer 50%.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Ik denk/hoop dat we voor één keertje eens een voortrekkersrol krijgen in 'De Limburg', als ik zie hoe de BGC kastjes hier als paddestoelen uit de grond zijn gegroeid. Limburg mag als eerste de 21ste eeuw binnenstappenBlue-Sky schreef:Dan heb 'k weer hoop tot einde mei 2008, of de Limburg er ook deel van uitmaakt ?
Is er al nieuws van wat Belgacom bedoelt met aprilmaand - Belgacom maand??? het is wel erg stil op het Belgacom front hoor. Het lijkt mij meer en meer op een domme aprilgrap. Belgacom versie van de flop knop??