Ik heb hier een edpnet max6 abonn, dus ben ik normaal aangeloten in een adsl1 centrale. Is het dan mogelijk dat ik kan connecteren als ik expliciet adsl2+ kies in men modem settings?
thx
modem/router adsl instellingen
Dan hebbe ze me bij men pietje bij edpnetGoztow schreef:Nope.

mss ff probleem/verhaal er bij zetten:
ik heb al 2jaar een max6 zonder problemen, in januari over gegaan naar max24 (belgacom heeft dus overschakeling moeten doen van adsl1 naar adsl2 centrale). Uiteindelijk als men max24 geactiveerd werd had ik aanhoudende problemen met disconnects en lage sync snelheden. edpnet heeft dan aantal testen gedaan en na 3 weken kreeg ik het bericht dat adsl2+ technisch onmogelijk was bij mij thuis en dan heb ik terug geopteerd voor men max6 abonn omdat ik daar 6mbit bij haalde en dus hoger was dan met het max24 (3 a 3.5mbit). men max 6 werd goede week later terug actief wat zou betekenen dat belgacom de omschakeling van adsl2 naar adsl1 centrale heeft gemaakt. echter men lijnwaarden en snelheden zijn identiek aan die van man max24 en haal dus nog steeds maar 3.5mbit terwijl ervoor 6mbit... Volgens edpnet heeft belgacom dit gedaan maar volgens mij hang ik dus nog steeds op de adsl2+ centrale. daarom dus deze vraag omdat ik op dit moment op internet zit met modem settings op adsl2+!!!
yep, kheb al alle mogelijke instellinge geprobeerd maar steeds hetzelfde...
ik ben er echt van overtuigd da bgc mijn lijn helemaal niet van centrale heeft veranderd, zeker omdat ik ervoor 2 jaar zonder probs 6mbit haalde en nu amper 3.5.
achja, komende week vertrekt men opzegbrief wrs toch naar edpnet en ga ik naar dommel, was 2 jaar geleden aan het twijfelen tussen deze 2 en dommel lijkt mij nog altijd zeer goede keus.
ik ben er echt van overtuigd da bgc mijn lijn helemaal niet van centrale heeft veranderd, zeker omdat ik ervoor 2 jaar zonder probs 6mbit haalde en nu amper 3.5.
achja, komende week vertrekt men opzegbrief wrs toch naar edpnet en ga ik naar dommel, was 2 jaar geleden aan het twijfelen tussen deze 2 en dommel lijkt mij nog altijd zeer goede keus.
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
wat jij dus meemaakt zal nog altijd niet snel verholpen worden . Zolang Belgacom de monepolie blijft behouden zal er altijd zulke shit gebeuren .no name schreef:yep, kheb al alle mogelijke instellinge geprobeerd maar steeds hetzelfde...
Het is en blijft een cat en muis spel .Niemand neemt zen eigen verandwoordelijkheid !
contact gehad met edpnet en ze vinden dus geen completed meer van bgc voor de overschakkeling van max24 naar max6. Ik ben dus nog steeds geconnecteerd met de adsl2+ centrale. Ze gingen er direct werk van maken dus nog even afwachten.