Gast schreef:Ik krijg meer en meer den indruk dat sommigen hier adsl2fit met alle middelen zitten te verdedigen
Die indruk geeft het misschien ja, toch is het niet onze bedoeling, we gegeven enkel de informatie door die we hebben.
Zelfs zouden overgaan tot censuur Dit zou ik echt erg vinden
Ik kan je beloven dat we zoiets NOOIT zouden doen
Adsl2fit heeft ook fout in de zaken die de laatste tijd zijn voorgevallen
Ze zijn zeker niet heilig, en waar rook is is waarschijnlijk ook wel een vuurtje, maar toch denk ik dat de meest besproken problemen (ivm snelheid) toch hun schuld niet zijn. Ik heb zelf geen A2F, maar heb wel al enkele vrienden close gevolgd die A2F hebben. Administratief kan het bij A2F idd wel wat beter (denk maar aan de facturen).
Aan de problemen van netwerk da s scarlet maar hun stilzwijgendheid en zich altijd weg steken achter scarlet en belgacom dat geeft een indruk van onbekwaamheid om hun zaken tot goed einde te brengen of slechte afspraken in verband met inspraak of info met hun netwerkbeheerder
Op het wekenlijks overzicht van de providers kan je idd erg mooi zien dat alle providers die enkel via Scarlet werken mooi gelijk staan en de 4Mbit/s duidelijk niet halen... ik neem dan ook aan dat scarlet dus idd een grote bron is van problemen. A2F moet al zijn problemen die geen betrekking hebben tot internet (want dat doen ze, ze zetten je op internet, scarlet moet de rest doen, namelijk de link leggen tussen jou en A2F) afhandelen via scarlet. Uit ons bezoekje bij A2F weten we dat ze maar in beperkte mate info loskrijgen van scarlet, en die info is soms te technisch om zo maar eens even op de status page te zetten. Ook moet scarlet soms handelen via belgacom (je ziet dat ADSL niet simpel is met al die tussenpartijen)... en dat gaat ook niet altijd optimaal. Maw, je zou je opmerking ook anders kunnen stellen, zijn ze bij scarlet/belgacom niet onbekwaam? Want ik denk da die er zich soms maar rap van afmaken aangezien ze toch weten dat het de ISP gaat zijn (de directe link met de klant) die met de ontevreden/lastige klant te maken zal hebben...
Gewoon een beetje informatie op hun pagina en dan nog liefst in de taal waarin uw contract is afgesloten had veel zever vermeden
Van hun adminstratie gaan we maar zwijgen want dat is een soep
Daar moet idd eens aan gewerkt worden.
Wat hier op het forum ooit allemaal is aan gehaald ondervind ik persoonlijk de laatste tijd zelf
Enkel als men dealer is dan krijgt men redelijk snel en degelijk antwoord zoasl ten andere bij alle andere providers
Belgacom heeft dat ook soms in maar van beginnende provider had ik wel iets anders verwacht
Als kleine zelfstandige moet ik mij zo nie gedragen ten opzichte van mijn klanten of ze laten me gewoon zitten en gaan bij andere kopen
Persoonlijk denk ik (na het persoonlijk contact dat ik had met de mensen van A2F) dat ze erg wat inzitten met hun klanten en die ook zo gelukkig mogelijk willen maken (welke zelfstandige wil dat niet). De mensen bij A2F zijn harde werkers zoals de meeste zelfstandigen zijn, maar staan de laatste tijd extra onder druk omwille van de gekende problemen en een klantenboom (als ik uit ga van mijn omgeving en dit forum).
Hopelijk komt het allemaal snel terug op zijn pootjes terecht